• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень (санвузлів, кухонь) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99, гуртожиток № 1

Завершена

7 703 283.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 516.42 UAH
Номер: 77026e4ab3944352b6235550945ce240
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-06-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 06.06.2024 13:47 - 28.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.06.2024 № 33-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.06.2024 № 33-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-04-08-006617-a 08.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, vatrala24@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Стар-Білд» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу п’ятого підпункту 1та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для розміщення повідомлення про встановлення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції ПП «Стар-Білд», зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ПП «Стар-Білд» від 22.05.2024 № 299 з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 14.03.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), наявності підстав для розміщення повідомлення про встановлення невідповідностей, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Чернігівська політехніка» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.04.2024 №64; тендерну пропозицію приватного підприємства «Стар-Білд» (далі – ПП «Стар-Білд»); вимога про усунення невідповідностей ПП «Стар-Білд» до 23 квітня 2024 року; протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «Стар-Білд»; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ПП «Стар-Білд» від 07.05.2024 № 75; повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2024 року; договір про закупівлю підрядних робіт від 22.05.2024 № 299; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06 та 11 червня 2024 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Стар-Білд» та визначення його переможцем встановлено наступне. Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію, зазначеного в пункті 2 додатку 3 тендерної документації, а саме: «Документально підтверджена наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для виконання замовлення» визначено перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі такому критерію, а саме: в підпунктах 2.1 та 2.2. пункту 2 додатку 3 тендерної документації установлені наступні вимоги: - «Довідку/Інформацію (в довільній формі) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних та достатніх для виконання відповідних робіт, що є предметом закупівлі, в т.ч. дані про: «Інформація про обладнання, матеріально-технічну базу, які будуть задіяні для виконання робіт». *Підтверджуючим документом може бути – свідоцтво про право власності, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, технічний паспорт, інвентарна картка обліку основних засобів, оборотно-сальдова відомість, договір оренди і т.п.).» - «Відповідність пропозиції Учасника за цим критерієм підтверджується також наданням у складі пропозиції документів (сканкопій), що підтверджують майнову приналежність обладнання та матеріально-технічної бази чи документів (сканкопій), що підтверджують право використання обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть задіяні для виконання відповідних робіт, що є предметом закупівлі.* *Підтверджуючим документом може бути – свідоцтво про право власності, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, технічний паспорт, інвентарна картка обліку основних засобів, оборотно-сальдова відомість, договір оренди і т.п.).» В ході аналізу документів, наданих на виконання вимог пункту 2 додатку 3 тендерної документації «Документально підтверджена наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для виконання замовлення» встановлено, що учасником ПП «Стар-Білд» у складі тендерної пропозиції надано довідки від 10.04.2024 № 57-24 та від 22.04.2024 № 92-24 про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, проте в зазначені довідки не включено машини та механізми, якими згідно з підсумковою відомістю ресурсів будуть здійснюватися роботи (підіймачі гідравличні, висота підйому 10 м; молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3т; автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; навантажувачі одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т) та не надано документи, що підтверджують майнову приналежність та право їх використання (підпункт 2.1 пункт 2 додатку 3 тендерної документації). Окрім того встановлено, що у зазначених довідках учасником передбачено використання складського приміщення (гаражний бокс), власником якого відповідно до паспорта гаража є Лазун Юлія Іванівна. Проте, у тендерній пропозиції учасника ПП «Стар-Білд» не надано документи, що підтверджують право його використання учасником (підпункт 2.2 пункт 2 додатку 3 тендерної документації). Враховуючи вищезазначене, учасником ПП «Стар-Білд» документально не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації (підпункти 2.1 та 2.2. пункту 2 додатку 3 тендерної документації). З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо розгляду та оцінки відповідності учасника ПП «Стар-Білд» кваліфікаційним критеріям, відповідно, Замовнику 11.06.2024 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів. В наданих поясненнях Замовником зазначено наступне: «…Щодо інформації про обладнання та матеріально-технічну базу Відповідно до узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг, яку розміщено на офіційному сайті Антимонопольного комітету України за посиланням https://amcu.gov.ua/, що ґрунтується на рішеннях постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2422-р/пк-пз від 05.03.2019, № 17142-р/пк-пз від 21.11.2019, № 16781 – р/пк-пз від 15.11.2019, позиція органу оскарження з порушеного питання наступна. Вимоги тендерної документації щодо наявності власної або орендованої матеріально-технічної бази та/або стороннього суб’єкта господарювання, та/або надання додаткових документів, що підтверджують факт оплати за матеріально-технічну базу в разі відсутності власної матеріально-технічної бази, ставлять учасників у залежність від третьої особи та можуть бути дискримінаційними вимогами стосовно учасника та інших суб’єктів господарювання і унеможливлюють його та інших потенційних учасників взяття участі у закупівлі. Таким чином розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «Стар-Білд» здійснено з урахуванням установленої вищезазначеної практики та принципів визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінації учасників та не встановлення дискримінаційних вимог до учасників. Разом з тим ПП «Стар-Білд» підтверджено документально право користування об’єктами матеріально-технічної бази…». Окрім того, Замовником до пояснень долучено копію договору оренди гаражного боксу (приміщення) від 25.02.2024 № 01/24, укладеного між ПП «Стар-Білд» та Лазун Юлією Іванівною та Акт прийому передачі об’єкта оренди. Однак, надане Замовником пояснення не обґрунтовує прийняте рішення про відповідність учасника ПП «Стар-Білд» кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, оскільки у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника, на час подання до участі у зазначеній закупівлі (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 16.04.2024), розгляду та прийняття рішення Замовником про визначення його переможцем, долучений до пояснень договір оренди гаражного боксу (приміщення) від 25.02.2024 № 01/24 та акт прийому передачі об’єкта оренди були відсутні. Відповідно, тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником під час розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією до 23 квітня 2024 року, не враховано вищеописані невідповідності, які були виявлені під час здійснення моніторингу та, відповідно, не надано можливість учаснику усунути такі невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Окрім того, під час здійснення моніторингу встановлено, що Замовником розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, яким зобов’язано учасника ПП «Стар-Білд», зокрема, виправити невідповідність щодо інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно статті 16 Закону № 922-VIII), а саме документально підтверджена наявність досвіду виконання аналогічного договору, подання яких передбачено згідно пункту 4 Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ УЧАСТІ У ЗАКУПІВЛІ / ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ» Тендерної документації). Згідно умов Тендерної документації аналогічним є договір укладений та виконаний протягом 2021-2024р.р. де об’єктом будівництва було: нове будівництво та/або реконструкція, та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних, громадських будівель, житлових будівель, з обов’язковим проведенням в складі робіт оздоблювальних заходів внутрішніх приміщень будівель – улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами, улаштування цементної стяжки, улаштування покриттів з керамічних плиток, фарбування, тощо, де Учасник згідно умов аналогічного договору є генеральним підрядником (підрядником) чи субпідрядником. Учасником ПП «Стар-Білд», на зазначену вимогу Замовника, надано договір від 18.02.2024№ 02, укладений з ПП «ЮА-БІЛД ГРУП» щодо виконання наступних аналогічних робіт: «Реконструкція підвальних приміщень будівлі будинку культури з адміністративним приміщенням для облаштування захисної споруди цивільного захисту за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Кіпті, вул. Слов’янська, буд. 36-Б» з ціною договору – 88 031,43 грн. (без ПДВ); Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 88,03143 тис. грн. за лютий 2024 року. Проте, у складі робіт аналогічного договору відсутні роботи з улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами, улаштування цементної стяжки, улаштування покриттів з керамічних плиток, чим не дотримано вимоги пункту 4 додатку 3 тендерної документації Замовника. Таким чином, в ході здійснення моніторингу встановлено, що учасником ПП «Стар-Білд» не виправлено невідповідності в інформації та/або документах згідно вимоги про усунення таких невідповідностей, наданої Замовником, а саме: відсутнє документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, подання якого передбачено згідно пункту 4 додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ УЧАСТІ У ЗАКУПІВЛІ / ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ» тендерної документації Замовника. З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо розгляду та оцінки відповідності учасника ПП «Стар-Білд» кваліфікаційним критеріям, відповідно Замовнику 11.06.2024 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів. В наданих поясненнях Замовником зазначено наступне: «…Щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг, яку розміщено на офіційному сайті Антимонопольного комітету України за посиланням https://amcu.gov.ua/, що ґрунтується на рішеннях постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22599 – р/пк-пз від 07.12.2020, позиція органу оскарження з порушеного питання наступна. Підтвердження досвіду, звужене аналогічним договором виконання договору для потреб певного замовника та/або договорів з чітко вказаним предметом закупівлі є вимогами, що можуть обмежувати конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Таким чином розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «Стар-Білд» здійснено з урахуванням установленої вищезазначеної практики та принципів визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінації учасників та не встановлення дискримінаційних вимог до учасників. Разом з тим ПП «Стар-Білд» підтверджено документально наявність досвіду виконання аналогічного договору.…». Окрім того, Замовником до пояснень долучено Договір № 25-03/24 від 05.03.2024 /Договірна ціна /Локальний кошторис на будівельні роботи ( №02-01-01/02-01-05), Підсумкова відомість ресурсів/Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати/ Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт – на 16 аркушах. Однак, надане Замовником пояснення не обґрунтовує прийняте рішення про виправлення невідповідностей учасника ПП «Стар-Білд» кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оскільки учасником на виправлення невідповідностей виявлених у складі тендерної пропозиції, долучені до пояснень Договір № 25-03/24 від 05.03.2024 /Договірна ціна /Локальний кошторис на будівельні роботи ( №02-01-01/02-01-05), Підсумкова відомість ресурсів/Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати/ Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт – на 16 аркушах не були завантажені ПП «Стар-Білд» в електронну систему закупівель до 23 квітня 2024 року (11: 55). Внаслідок вказаних дій виникли обставини, передбачені абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацом п’ятим підпункту 1 та абзацом п’ятим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «Стар-Білд», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Отже, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Стар-Білд» встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу п’ятого підпункту 1, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Стар-Білд», а визначено переможцем закупівлі «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів, кухонь) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99, гуртожиток № 1» та укладено з ним договір про закупівлю підрядних робіт від 22.05.2024 № 299 на суму 5 198 997,00 гривень.
Період усунення порушень: 19.06.2024 10:33 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2024 10:33

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-04-08-006617-а, оскаржено НУ «Чернігівська політехніка» до Чернігівського окружного адміністративного суду. За інформацією єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи єдиний унікальний номер справи: 620/9112/24 від 27.06.2024. Інформація про провадження №П/620/9233/24 від 27.06.2024.
Дата публікації: 01.07.2024 10:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зобов’язання пред’явлені Замовнику Управлінням західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, що викладені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-08-006617-a, враховуючи процедуру та тривалі строки визначені частинами 2,3 статті 188 Господарського кодексу України, виконати (протягом 5 робочих днів після оприлюднення Висновку) не представляється можливим. Національним університетом «Чернігівська політехніка» вживаються заходи передбачені законом України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа-Горленко Л.В., перебуває на лікарняному, інформація про лікарняні листи непрацездатності (№12655844-2023666814-2 та №ЛН12717167-2023772242-1) надані з порталу Пенсійного фонду України, додаються.
Дата публікації звіту: 26.06.2024 12:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 26.11.2024 09:08

Запити/Пояснення