• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо (вугілля кам'яне)

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Номер: e24615b1790244dd86a6d006e0f191f9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-20-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.08.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 20.08.2024 17:42 - 11.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.08.2024 № 58-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 20.08.2024 № 58-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-04-05-009574-a 05.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 14.03.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель професійно-технічного училища № 30 с. Торговиця (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою, протоколом від 05.04.2024 № 4, тендерні пропозиції фізичної особи – підприємця Арсірій Оксани Вікторівни, приватного підприємства «ПРОМАГРОТЕХ» (далі – ТОВ «ПРОМАГРОТЕХ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.04.2024 № 5, від 16.04.2024 № 6, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2024, договір поставки вугілля від 22.04.2024 № 1 на суму 699 300,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ПРОМАГРОТЕХ» (далі – Договір), пояснення надані Замовником 23.08.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Згідно із пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, у вигляді кольорових сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у пунктах 6, 7 цього Розділу тендерної документації та у Додатку 3 до неї. В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації зазначено, що перелік вимог до предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Також, відповідно до пункту 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам» розділу 3 тендерної документації, екологічні і інші характеристики товару та спосіб їх підтвердження протоколами випробувань та/або сертифікатами зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації. У Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (далі – Додаток 3 до тендерної документації) наведена інформація про кількісні характеристики предмету закупівлі та зазначено: «якісні характеристики предмету закупівлі, згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, повинні відповідати наступним показникам» та визначено перелік відповідних показників. Так, згідно із таблицею, наведеною у Додатку 3 до тендерної документації, згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, якісні характеристики предмету закупівлі вугілля марки Д (25-200) та вугілля марки ДГ (25-100) повинні відповідати показнику: масова частка кусків розміром менше нижчої границі, не більше ніж 12%. Також, у Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що інформація про відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам Замовника повинна бути підтверджена шляхом надання учасниками у складі їх тендерних пропозицій наступних документів: - копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданих ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» (або іншою організацією, що має на це право відповідно до вимог ДСТУ 7146:2010), на кожну марку вугілля, що є предметом закупівлі за цими торгами, дійсного на дату оголошення цієї процедури та завіреного відповідно до вимог чинного законодавства України. Марочна належність вугілля згідно такого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик повинна відповідати вимогам таблиці 1 ДСТУ 3472-2015; - посвідчення про якість на кожну марку вугілля, що є предметом закупівлі за цими торгами, оформленого згідно з вимогами ДСТУ 7146:2010, зокрема із зазначенням показників, що підтверджують відповідність вугілля вимогам цієї технічної специфікації, виданого лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію (або компетентність яких підтверджена іншим способом, визначеним законодавством). На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМАГРОТЕХ» надано, видані ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ», Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне ДГ (25-100) № 77, якому надано чинність в червні 2023 року, Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне Д (25-200) № 127 якому надано чинність у вересні 2023 року, а також, посвідчення про якість вугілля марки ДГ (25-100) від 07.02.2024 №1, посвідчення про якість вугілля марки Д (25-200) від 07.02.2024 № 2. Однак, вищевказані сертифікати не містять інформацію про відповідність такій якісній характеристиці предмету закупівлі, як масова частка кусків розміром менше нижчої границі, не більше ніж 12%, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Додатку 3 до тендерної документації. Слід зазначити, що згідно із вимогами пункту 54 Особливостей та пункту 1 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Звернення через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, при проведенні закупівлі, не надходили. Крім того, згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, документи, що вимагаються положеннями даної тендерної документації, але не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів з посиланням на норми чинного законодавства України. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМАГРОТЕХ» не надано лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначено підстави ненадання в складі тендерної пропозиції сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик згідно з якими якісні характеристики предмету закупівлі вугілля марки Д (25-200) та вугілля марки ДГ (25-100) відповідають такому показнику, як масова частка кусків розміром менше нижчої границі, не більше ніж 12%, як це передбачено вимогами пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, із посиланням на норми чинного законодавства України. Отже, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМАГРОТЕХ» не надано сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик згідно з якими предмет закупівлі вугілля марки ДГ (25-100), вугілля марки Д (25-200) відповідає такому показнику якісних характеристик, як масова частка кусків розміром менше нижчої границі, не більше ніж 12%, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Додатку 3 до тендерної документації. Внаслідок вищевказаного, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «ПРОМАГРОТЕХ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, чим порушено вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 10.09.2024 12:14 - 25.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2024 12:14

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 04-11/50/2024пр
Дата відкриття провадження: 21.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 3/394/11/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень, про аргументовані заперечення або про про причини неможливості усунення порушень
Дата публікації звіту: 13.09.2024 09:40

Запити/Пояснення