-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо (вугілля кам'яне)
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Номер:
e24615b1790244dd86a6d006e0f191f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-20-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.08.2024 00:00
Період моніторингу:
20.08.2024 17:42 - 11.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.08.2024 № 58-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.08.2024 № 58-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-04-05-009574-a 05.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 14.03.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель професійно-технічного училища № 30 с. Торговиця (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою, протоколом від 05.04.2024 № 4, тендерні пропозиції фізичної особи – підприємця Арсірій Оксани Вікторівни, приватного підприємства «ПРОМАГРОТЕХ» (далі – ТОВ «ПРОМАГРОТЕХ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.04.2024 № 5, від 16.04.2024 № 6, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2024, договір поставки вугілля від 22.04.2024 № 1 на суму 699 300,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ПРОМАГРОТЕХ» (далі – Договір), пояснення надані Замовником 23.08.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Згідно із пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, у вигляді кольорових сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у пунктах 6, 7 цього Розділу тендерної документації та у Додатку 3 до неї.
В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації зазначено, що перелік вимог до предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам» розділу 3 тендерної документації, екологічні і інші характеристики товару та спосіб їх підтвердження протоколами випробувань та/або сертифікатами зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
У Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (далі – Додаток 3 до тендерної документації) наведена інформація про кількісні характеристики предмету закупівлі та зазначено: «якісні характеристики предмету закупівлі, згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, повинні відповідати наступним показникам» та визначено перелік відповідних показників.
Так, згідно із таблицею, наведеною у Додатку 3 до тендерної документації, згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, якісні характеристики предмету закупівлі вугілля марки Д (25-200) та вугілля марки ДГ (25-100) повинні відповідати показнику: масова частка кусків розміром менше нижчої границі, не більше ніж 12%.
Також, у Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що інформація про відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам Замовника повинна бути підтверджена шляхом надання учасниками у складі їх тендерних пропозицій наступних документів:
- копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданих ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» (або іншою організацією, що має на це право відповідно до вимог ДСТУ 7146:2010), на кожну марку вугілля, що є предметом закупівлі за цими торгами, дійсного на дату оголошення цієї процедури та завіреного відповідно до вимог чинного законодавства України. Марочна належність вугілля згідно такого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик повинна відповідати вимогам таблиці 1 ДСТУ 3472-2015;
- посвідчення про якість на кожну марку вугілля, що є предметом закупівлі за цими торгами, оформленого згідно з вимогами ДСТУ 7146:2010, зокрема із зазначенням показників, що підтверджують відповідність вугілля вимогам цієї технічної специфікації, виданого лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію (або компетентність яких підтверджена іншим способом, визначеним законодавством).
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМАГРОТЕХ» надано, видані ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ», Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне ДГ (25-100) № 77, якому надано чинність в червні 2023 року, Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне Д (25-200) № 127 якому надано чинність у вересні 2023 року, а також, посвідчення про якість вугілля марки ДГ (25-100) від 07.02.2024 №1, посвідчення про якість вугілля марки Д (25-200) від 07.02.2024 № 2.
Однак, вищевказані сертифікати не містять інформацію про відповідність такій якісній характеристиці предмету закупівлі, як масова частка кусків розміром менше нижчої границі, не більше ніж 12%, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Додатку 3 до тендерної документації.
Слід зазначити, що згідно із вимогами пункту 54 Особливостей та пункту 1 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Звернення через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, при проведенні закупівлі, не надходили.
Крім того, згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, документи, що вимагаються положеннями даної тендерної документації, але не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів з посиланням на норми чинного законодавства України. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМАГРОТЕХ» не надано лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначено підстави ненадання в складі тендерної пропозиції сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик згідно з якими якісні характеристики предмету закупівлі вугілля марки Д (25-200) та вугілля марки ДГ (25-100) відповідають такому показнику, як масова частка кусків розміром менше нижчої границі, не більше ніж 12%, як це передбачено вимогами пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, із посиланням на норми чинного законодавства України.
Отже, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМАГРОТЕХ» не надано сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик згідно з якими предмет закупівлі вугілля марки ДГ (25-100), вугілля марки Д (25-200) відповідає такому показнику якісних характеристик, як масова частка кусків розміром менше нижчої границі, не більше ніж 12%, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Додатку 3 до тендерної документації.
Внаслідок вищевказаного, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «ПРОМАГРОТЕХ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, чим порушено вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
10.09.2024 12:14 - 25.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2024 12:14
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
04-11/50/2024пр
Дата відкриття провадження:
21.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
3/394/11/25
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень, про аргументовані заперечення або про про причини неможливості усунення порушень
Дата публікації звіту:
13.09.2024 09:40
Запити/Пояснення
Номер:
8b3a7b18625541ffa05d18664b9b87bb
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.08.2024 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Тверде паливо (вугілля кам’яне)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-05-009574-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9d12af82422148b9a6c1572262eeaf56
Назва:
У відповідь на ваш запит повідомляємо:
Дата опублікування:
23.08.2024 10:20
Опис:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу твердого палива за минулий період. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на ринку вугілля.
Також порівняльним аналізом ціни на тверде паливо порівнювались ціни з використанням веб-порталу Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників твердого палива на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі. До ціни товару включена вартість товару, закупованої постачальником на оптовому ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, зважування, доставка товару з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка (маржа) постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Нормативно-правове регулювання та Обґрунтування технічних характеристик.. ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови"Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг товару у тонах.
Також надаємо посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі https://torgovpty.wixsite.com/my-site
Номер:
dde9d4280b234dbf9e43eac9b0e3ae0c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.08.2024 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Тверде паливо (вугілля кам’яне)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-05-009574-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Так, згідно із пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, у вигляді кольорових сканованих копій виготовлених з оригіналів відповідних документів, оформлених та завірених належним чином (якщо інше не зазначено в цій документації та додатках до неї), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у пунктах 6, 7 цього Розділу тендерної документації та у Додатку 3 до неї.
В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації зазначено, що перелік вимог до предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам» розділу 3 тендерної документації, екологічні і інші характеристики товару та спосіб їх підтвердження протоколами випробувань та/або сертифікатами зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
В Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (далі – Додаток 3 до тендерної документації) зазначено, що інформація про відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам Замовника повинна бути підтверджена шляхом надання учасниками у складі їх тендерних пропозицій наступних документів:
- копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданих ТК-92 "Вугілля та продукти його перероблення" або ВП "УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ" ДП "НТЦ "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" (або іншою організацією, що має на це право відповідно до вимог ДСТУ 7146:2010), на кожну марку вугілля, що є предметом закупівлі за цими торгами, дійсного на дату оголошення цієї процедури та завіреного відповідно до вимог чинного законодавства України. Марочна належність вугілля згідно такого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик повинна відповідати вимогам таблиці 1 ДСТУ 3472-2015.
Якісні характеристики предмету закупівлі: вугілля марки Д (25-200) та вугілля марки ДГ (25-100), згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, повинні відповідати наведеному переліку показників, зокрема - масова частка кусків розміром менше нижчої границі повинна бути не менше ніж 12%.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «ПРОМАГРОТЕХ» (далі - ПП «ПРОМАГРОТЕХ») надано видані ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне ДГ (25-100) № 77, якому надано чинність в червні 2023 року та Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне Д (25-200) № 127 якому надано чинність у вересні 2023 року.
В яких пунктах вищевказаних сертифікатів наведено інформацію про масову частку кусків вугілля марки Д (25-200) та вугілля марки ДГ (25-100) розміром менше нижчої границі, як це вимагається в Додатку 3 до тендерної документації?
2. В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що інформація про відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам Замовника повинна бути підтверджена шляхом надання учасниками у складі їх тендерних пропозицій наступних документів, зокрема: посвідчення про якість на кожну марку вугілля, що є предметом закупівлі за цими торгами, оформленого згідно з вимогами ДСТУ 7146:2010, зокрема із зазначенням показників, що підтверджують відповідність вугілля вимогам цієї технічної специфікації, виданого лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію (або компетентність яких підтверджена іншим способом, визначеним законодавством).
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМАГРОТЕХ» надано Посвідчення про якість вугілля марки ДГ (25-100) від 07.02.2024 № 1 та посвідчення про якість вугілля марки Д (25-200) від 07.02.2024 № 2, які видано учасником ПП «ПРОМАГРОТЕХ», а не лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію (або компетентність яких підтверджена іншим способом, визначеним законодавством), що не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації.
З урахуванням вищевказаного, яким чином визнано тендерну пропозицію учасника ПП «ПРОМАГРОТЕХ» такою, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації?
3. В якому файлі тендерної пропозиції ПП «ПРОМАГРОТЕХ» надано посвідчення про якість на кожну марку вугілля, що є предметом закупівлі за цими торгами, оформленого згідно з вимогами ДСТУ 7146:2010, зокрема із зазначенням показників, що підтверджують відповідність вугілля вимогам цієї технічної специфікації, виданого лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію (або компетентність яких підтверджена іншим способом, визначеним законодавством) відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0e41baefe88c4aa8bdf1371614e57478
Назва:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
23.08.2024 10:22
Опис:
Згідно вимог тендерної документації, зокрема Додатку 3 до тендерної документації, встановлено:
Запропоноване учасниками вугілля по класифікації за марками та групами повинне відповідати державному стандарту ДСТУ 3472-2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація", а за якісними, технологічними, фізико-механічними показниками та за показниками, що характеризують безпечність вугілля, повинно відповідати вимогам, зазначеним у ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" для даного виду палива.
Також, визначені показники:
Найменування предмету закупівлі Розмір кусків, мм Зольність на сухий стан палива, %, не більше ніж Загальна волога на робочий стан палива, %, не більше ніж Масова частка кусків розміром менше нижчої границі, %, не більше ніж Нижча теплота згорання, ккал/кг, не менше ніж
Вугілля марки Д (25-200) 25-200 14 14 12 5300
Вугілля марки ДГ (25-100) 25-100 10 10 12 6100
Показники якості, що характеризують безпечність предмету закупівлі, повинні відповідати наступним показникам:
Назва показника Значення
Загальна сірка на сухий стан палива, %, не більше ніж 4
Хлор на сухий стан палива, %, не більше ніж 0,6
Миш'як на сухий стан палива, %, не більше ніж 0,02
Інформація про відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам Замовника повинна бути підтверджена шляхом надання учасниками у складі їх тендерних пропозицій наступних документів:
- копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданих ТК-92 "Вугілля та продукти його перероблення" або ВП "УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ" ДП "НТЦ "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" (або іншою організацією, що має на це право відповідно до вимог ДСТУ 7146:2010), на кожну марку вугілля, що є предметом закупівлі за цими торгами, дійсного на дату оголошення цієї процедури та завіреного відповідно до вимог чинного законодавства України. Марочна належність вугілля згідно такого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик повинна відповідати вимогам таблиці 1 ДСТУ 3472-2015;
- посвідчення про якість на кожну марку вугілля, що є предметом закупівлі за цими торгами, оформленого згідно з вимогами ДСТУ 7146:2010, зокрема із зазначенням показників, що підтверджують відповідність вугілля вимогам цієї технічної специфікації, виданого лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію (або компетентність яких підтверджена іншим способом, визначеним законодавством).
На виконання вказаних вимог ПП «ПРОМАГРОТЕХ» надано:
- видані ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне ДГ (25-100) № 77 та Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне Д (25-200) № 127.
Зауважимо, що ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» видає сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик згідно ДСТУ 7146:2010.
Згідно п. 7.10 ДСТУ 7146:2010 під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін Дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик - чотири роки
*Виданий ТК 92 «Вугілля тв продукти його перероблення» або ДП «УкрНДІвуглезбагачення»
Також, невід’ємною частиною вказаного ДСТУ є Додаток А, яким затверджено ПЕРЕЛІК ПАРАМЕТРІВ, ЩО ЗАЗНАЧАЮТЬ У СЕРТИФІКАТІ ГЕНЕТИЧНИХ, ТЕХНОЛОГІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ВУГІЛЛЯ ЗГІДНО З МІЖНАРОДНОЮ СИСТЕМОЮ КОДИФІКАЦІЇ ВУГІЛЛЯ СЕРЕДНЬОГО ТА ВИСОКОГО РАНГІВ (ПОЗНАЧЕННЯ ЗГІДНО З ГОСТ 27313-95 (ІБО 1170-81))
Зауважимо, що у вказаному переліку показник «Масова частка кусків розміром менше нижчої границі, %» відсутній, що свідчить про те, що ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» видає сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик без зазначення такого показника на законних підставах.
Отже, вбачається, що ПП «ПРОМАГРОТЕХ» виконало вимоги тендерної документації належним чином шляхом надання копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданих ТК-92 "Вугілля та продукти його перероблення" або ВП "УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ" ДП "НТЦ "ВУГЛЕІННОВАЦІЯ" на кожну марку вугілля, що є предметом закупівлі за цими торгами, дійсного на дату оголошення цієї процедури.
Також на виконання вимог тендерної документації ПП «ПРОМАГРОТЕХ» надано: Посвідчення про якість вугілля марки ДГ (25-100) від 07.02.2024 № 1 та посвідчення про якість вугілля марки Д (25-200) від 07.02.2024 № 2. (сторінки 42-45 файлу «Пропозиція_vz (1).pdf»).
Хочемо додатково зауважити, що відповідність товару, що пропонується вказаним учасником за показником «Масова частка кусків розміром менше нижчої границі, %» підтверджено посвідченням про якість вугілля марки ДГ (25-100) від 07.02.2024 № 1 та посвідченням про якість вугілля марки Д (25-200) від 07.02.2024 № 2.
У тендерній документації ніде не зазначено, що інформація про відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам Замовника повинна бути підтверджена виключно шляхом надання копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. У тендерній документації зазначено, що інформація про відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам Замовника повинна бути підтверджена шляхом надання копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик та/або посвідченням про якість на кожну марку вугілля.
Що стосується Вашого твердження, що посвідчення про якість вугілля марки ДГ (25-100) від 07.02.2024 № 1 та посвідчення про якість вугілля марки Д (25-200) від 07.02.2024 № 2, які видано учасником ПП «ПРОМАГРОТЕХ», а не лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію (або компетентність яких підтверджена іншим способом, визначеним законодавством), то це також не відповідає дійсності, оскільки у вказаних посвідченнях чітко вказано найменування хімічної лабораторії, що здійснювала відповідні аналізи: Вуглехімічна лабораторія ВП "Технічний контроль якості вугілля" державного підприємства "Селидіввугілля" (ВХЛ № 3 ВП «Технічний контроль якості вугілля»), про це свідчить у тому числі печатка даної лабораторії.
Вбачаєтеся, що за цими торгами, ПП «ПРОМАГРОТЕХ» надало посвідчення якості, що оформлені згідно з вимогами ДСТУ 7146:2010, зокрема із зазначенням показників, що підтверджують відповідність вугілля вимогам цієї технічної специфікації, виданого лабораторією, що має на це відповідні повноваження та акредитацію (або компетентність яких підтверджена іншим способом, визначеним законодавством) відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації.
Отже, вимоги Додатку 3 до тендерної документації ПП «ПРОМАГРОТЕХ» виконав у повному обсязі та належним чином, надані документи відповідають вимогам чинного законодавства та вимог ДСТУ, підтверджують відповідність запропонованого товару, вимогам до предмету закупівлі, що встановлені Замовником у тендерній документації.
Номер:
16783105d7e24573a1f503ebfc2d1e4a
Назва:
Звернення
Дата опублікування:
13.09.2024 09:36
Опис:
Звернення по висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
Номер:
8848ce88cc404b0592506d4e2565949c
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
16.09.2024 17:40
Опис:
Згідно з пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Також, відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
У Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (далі – Додаток 3 до тендерної документації), зазначено: «якісні характеристики предмету закупівлі, згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, повинні відповідати наступним показникам» та визначено перелік відповідних показників.
Згідно із таблицею, наведеною у Додатку 3 до тендерної документації, згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, якісні характеристики предмету закупівлі вугілля марки Д (25-200) та вугілля марки ДГ (25-100) повинні відповідати показнику: масова частка кусків розміром менше нижчої границі, не більше ніж 12%.
Також, у Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що інформація про відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам Замовника повинна бути підтверджена шляхом надання учасниками у складі їх тендерних пропозицій документів, зокрема - копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданих ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» (або іншою організацією, що має на це право відповідно до вимог ДСТУ 7146:2010), на кожну марку вугілля, що є предметом закупівлі за цими торгами, дійсного на дату оголошення цієї процедури та завіреного відповідно до вимог чинного законодавства України. Марочна належність вугілля згідно такого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик повинна відповідати вимогам таблиці 1 ДСТУ 3472-2015 (далі – Сертифікат).
Отже, згідно з пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону та вищевказаних вимог Додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен був надати в складі тендерної пропозиції копії Сертифікатів, згідно з якими якісні характеристики предмету закупівлі вугілля марки Д (25-200) та вугілля марки ДГ (25-100) повинні відповідати показнику, зазначеному у таблиці, наведеній у Додатку 3 до тендерної документації: масова частка кусків розміром менше нижчої границі, не більше ніж 12%.
Однак, в складі тендерної пропозиції не надано вищевказані сертифікати.
Крім того, згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, документи, що вимагаються положеннями даної тендерної документації, але не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів з посиланням на норми чинного законодавства України. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМАГРОТЕХ» не надано лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначено підстави ненадання в складі тендерної пропозиції Сертифікатів згідно з якими якісні характеристики предмету закупівлі вугілля марки Д (25-200) та вугілля марки ДГ (25-100) відповідають такому показнику, як масова частка кусків розміром менше нижчої границі, не більше ніж 12%, із посиланням на норми чинного законодавства України.
Отже, підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМАГРОТЕХ» є ненадання в складі тендерної пропозиції Сертифікатів, якими підтверджено якісні характеристики предмету закупівлі, а не ненадання листа - роз’яснення Замовнику про те, що протоколом уповноваженої особи від 05.04.2024 № 4 затверджено тендерну документацію, яка, за ствердженням Замовника у листі - зверненні від 13.09.2024 № 192, у Додатку 3 до тендерної документації містить вимогу, яка суперечить вимогам чинного законодавства, а саме: вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції копій Сертифікатів згідно з яким якісні характеристики предмету закупівлі відповідають показнику: масова частка кусків розміром менше нижчої границі, не більше ніж 12%.
Станом на час оприлюднення висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, в електронній системі закупівель Замовником не була оприлюднена будь - яка інформація про виконання умов договору укладеного за результатами проведення закупівлі.
З урахуванням вищезазначеного, розділ 3 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі містить зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом припинення зобов’язань за договором, укладеним за результатами проведення закупівлі.