• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

18140000-2 Аксесуари до робочого одягу

Завершена

675 175.20 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 751.75 UAH
Номер: c7bf5cf9fc3c49bcbe1e812f39e86685
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-07-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.10.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 07.10.2024 17:55 - 28.10.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 07.10.2024 № 90-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 07.10.2024 № 90-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-04-05-009645-a, яку проводить Комунальне підприємство «Водоканал»
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 808-55-11, o.s.huk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог розгляду тендерних пропозицій вимогам законодавства та ТД встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей при розгляді тендерних пропозицій ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» та ТОВ «ФОРПОСТ». За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції «СПЕЦІМІДЖ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 43 Особливостей. За результатом аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимог законодавства - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «24» жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ВОДОКАНАЛ» (далі-Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою протоколом від 05.04.2024 (далі – ТД), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРПОСТ 17» Учасник 1 (далі – ТОВ «ФОРПОСТ 17»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА ПРАЦІ» Учасник 2 (далі - ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІМІДЖ» Переможець (далі - ТОВ «СПЕЦІМІДЖ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.04.2024 відносно ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.04.2024 відносно ТОВ «ФОРПОСТ 17», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.04.2024 відносно ТОВ «СПЕЦІМІДЖ», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.04.2024, договір постачання від 25.04.2024 № 5569/24. Аналізом процедури закупівлі встановлено наступне. У Додатку 2 до ТД, Замовником було зазначено вимогу до Учасників закупівлі щодо надання для підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик, щодо предмета закупівлі, таких документів, як висновки державної санітарної епідеміологічної експертизи. Оформлення та видача висновків державної санітарної епідеміологічної експертизи регулювалось Законом України від 24.02.1994 № 4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (далі-Закон № 4004-XII). Відповідно до Закону України від 06.09.2022 № 2573-IX «Про систему громадського здоров’я», Закон № 4004-XII яким було передбачена видача висновків державної санітарної епідеміологічної експертизи - втратив чинність 01.10.2023. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 17.04.2024 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФОРПОСТ 17» щодо відхилення пропозиції констатовано наступне: «Не наданий висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи для підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик, щодо предмета закупівлі згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації на «рукавиці робочі спеціальні» виробник ТОВ «Остерський промкомбінат». При цьому, ТОВ «ФОРПОСТ» 11.04.2024 разом с тендерною пропозицією направив лист роз’яснення щодо не надання висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи. Таким чином, враховуючи дату втрати чинності Закону України від 24.02.1994 № 4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», а саме 01.10.2023, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФОРПОСТ 17» в частині не надання висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи, чим порушено підпункт 2 пункту 44 Особливостей. Згідно протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 17.04.2024 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» щодо відхилення пропозиції констатовано наступне: «Документи для підтвердження технічних, якісних кількісних та інших характеристик щодо предмета закупівлі надані згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації на «рукавички захисні для захисту від загальних виробничих забруднень, механічних ушкоджень, хімічних речовин та мікроорганізмів модели: Ideall yellow … тип C. Категорія ризику ІІ» завірені печаткою та підписом ФОП Артюх М.М., що не має відношення до Учасника закупівлі». Додатком 2 ТД визначено документи, які необхідно завантажити учаснику для підтвердження технічних, якісних кількісних та інших характеристик щодо предмета закупівлі, в тому числі копію сертифіката, декларації або сертифіката про відповідність, висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи без зазначення вимоги надання вищезазначених документів на ім’я виробника або учасника тощо. З огляду на вказане, слід зазначити, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, під час подання тендерних пропозицій та створення даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) (автентифікацію): після внесення інформації в електронні поля на неї накладається КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником. Вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації накладання фізичною особою-підприємцем КЕП як фізичної особи. Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Підпункт 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). Документ «Рукавички захисні для захисту від загальних виробничих забруднень, механічних ушкоджень, хімічних речовин та мікроорганізмів модели: Ideall yellow … тип C. Категорія ризику ІІ» знаходиться у файлі «Серт. декл. сес». pdf., який ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» направив разом з тендерною пропозицією 11.04.2024. Вказаний файл підписаний уповноваженою особою за допомогою КЕП - файл «Серт. декл. сес». pdf.p7s, тим самим Учасник ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» виконав вимогу ТД. При цьому, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, таке обґрунтування, як «завірені печаткою та підписом ФОП Артюх М.М., що не має відношення до Учасника закупівлі» вважається формальною (несуттєвою) помилкою. Таким чином, відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОНА ПРАЦІ» з обґрунтуванням того, що «завірені печаткою та підписом ФОП Артюх М.М., що не має відношення до Учасника закупівлі» - є неправомірним, чим порушено підпункт 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СПЕЦІМІДЖ» встановлено наступне. Замовником у п.1, п.6 розділу ІІІ та у розділі «Інші вимоги» ТД наведено перелік документів, необхідних для підтвердження учасниками відповідності запропонованого товару, відповідно до вимог, встановлених Замовником до предмета закупівлі, які учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції. Якщо учасник пропонує «еквівалент» Товару, то він повинен надати порівняльну таблицю, де вказати конкретну назву і фактичні характеристики/параметри (торгову марку/тип/модель/артикул/виробник запропонованого еквіваленту) та обґрунтування того, що запропонований товар має однозначні співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі або є кращим. На виконання даної вимоги учасником ТОВ «СПЕЦІМІДЖ» у складі тендерної пропозиції надано Порівняльну таблицю від 09.04.2024 вих. № 09-04-06 в якій не зазначено: п/№ 1 – торгову марку, модель та артикул; п/№ 2 - торгову марку та модель; п/№ 3 – торгову марку та модель; п/№ 4 – торгову марку, модель та артикул; п/№ 5 – торгову марку, модель та артикул; п/№ 6 – торгову марку, модель та артикул. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду на зазначене, встановлену невідповідність можливо усунути у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей, оскільки виправлення встановленої невідповідності не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовником не вжито відповідних дій, чим порушено пункт 43 Особливостей. З огляду на викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «СПЕЦІМІДЖ» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, та підлягала відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 24.10.2024 16:54 - 07.11.2024 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2024 16:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок від 24.10.2024р. про результати моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу № UA-2024-04-05-009645-a з очікуваною вартістю 675 175,20 грн. без ПДВ повідомляємо про наступне: Щодо уповноваженої особи – директора комерційного Давидова Станіслава Олександровича, було застосовано позбавлення премії за основні результати господарської діяльності за жовтень 2024 року у розмірі 10% (Наказ КП «Водоканал» № 12/п від 30.10.2024 з додатками додається).
Дата публікації звіту: 31.10.2024 16:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто відповідно до наданої інформації від Замовника.
Дата публікації: 08.11.2024 11:48