-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги по вирощуванню кукурудзи
Завершена
7 560 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
3e3604a25394487cbde0211c9da1862b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-30-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2024 00:00
Період моніторингу:
30.04.2024 11:57 - 22.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.04.2024 № 22-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 29.04.2024 № 22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-05-009768-a від 05.04.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Вінницького національного аграрного університету, науково-дослідного господарства «Агрономічне» Вінницького національного аграрного університету (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-04-05-009768-a, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.04.2024 №65 (файл «SCAN0025.PDF»), Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (файл «SCAN0024.PDF»), договір про надання послуг від 05.04.2024 № 38, укладений з ПП «УКРАГРО ТТК» (код ЄДРПОУ 36532118) на суму 7 560 000,00 грн. (файл «SCAN0026.PDF»), пояснення Замовника та документи, надані 03.05.2024 та 07.05.2024 через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 01.05.2024 та від 02.05.2024.
Період усунення порушень:
08.05.2024 15:30 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2024 15:30
Запити/Пояснення
Номер:
7659a32ad2be452e9dfe3635204172cf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.05.2024 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги по вирощуванню кукурудзи, за ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-05-009768-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cf1d42d37c7d4337af75ded91a7ba2d9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.05.2024 16:20
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 01.05.2024р. повідомляємо, що опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено з урахуванням забезпечення оптимальної організації науково-дослідної роботи господарства та у відповідності до технологічної карти, яка розрахована для забезпечення отримання максимального врожаю з одиниці площі, виходячи із оптимально-мінімальних витрат. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено потребою у проведені науково-дослідних робіт та згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій, на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Номер:
0bf036e93cd945cb94fd9914416ff588
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.05.2024 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги по вирощуванню кукурудзи, за ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-05-009768-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Замовнику надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій учасникам ринку, включаючи переможця, та надати документальне підтвердження відповідей на них.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП «УКРАГРО ТТК» (ЄДРПОУ 36532118), з яким укладено договір про надання послуг від 05.04.2024 № 38 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0522bae006bb4d39803aea676f71a95b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.05.2024 16:27
Опис:
На Ваш запит від 02.05.2024р. надаємо скановані копії запитів цінових пропозицій (надавачів послуг). Офіційні відповіді учасники ринку відмовились надавати, оскільки не мають зацікавленості у співпраці з бюджетною організацією, тому надаємо прайс-листи у формі таблиць, які були нами отримані.
При розгляді компаній, що здатні надавати послуги по вирощуванню сільськогосподарських культур було проведено аналіз ринкових цін на послуги по вирощуванню с/г продукції, для забезпечення максимальної економії бюджетних коштів та ефективності їх використання. Також розглядалися виробничі потужності підприємства, тобто наявність необхідної сільськогосподарської техніки для надання послуг по вирощуванню с/г продукції. Із ПП «УКРАГРО ТТК» (код ЄДРПОУ 36532118) вже був досвід співпраці, підприємство зарекомендувала себе як надійний партнер. Ознайомивши ПП «УКРАГРО ТТК» з усіма умовами договору, дійшли згоди про співпрацю з надання послуг по вирощуванню с/г продукції (кукуруза)