• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги по вирощуванню кукурудзи

Завершена

7 560 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 3e3604a25394487cbde0211c9da1862b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-30-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 30.04.2024 11:57 - 22.05.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.04.2024 № 22-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.04.2024 № 22-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-05-009768-a від 05.04.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Вінницького національного аграрного університету, науково-дослідного господарства «Агрономічне» Вінницького національного аграрного університету (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-04-05-009768-a, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.04.2024 №65 (файл «SCAN0025.PDF»), Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (файл «SCAN0024.PDF»), договір про надання послуг від 05.04.2024 № 38, укладений з ПП «УКРАГРО ТТК» (код ЄДРПОУ 36532118) на суму 7 560 000,00 грн. (файл «SCAN0026.PDF»), пояснення Замовника та документи, надані 03.05.2024 та 07.05.2024 через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 01.05.2024 та від 02.05.2024.
Період усунення порушень: 08.05.2024 15:30 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2024 15:30

Запити/Пояснення