-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (родзинки, чорнослив, курага)
Завершена
5 896 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 960.00 UAH
мін. крок: 1% або 58 960.00 UAH
Номер:
d5a6dc0fb5d0446cabd489db46df7277
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-30-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.04.2024 00:00
Період моніторингу:
30.04.2024 12:42 - 22.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.04.2024 № 103
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-04-05-007237-a 05.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АгроУкрОвоч», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.03.2024 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.04.2024, тендерну пропозицію ТОВ «АгроУкрОвоч» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 17.04.2024 б/н, договір від 24.04.2024 № 31, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 02.05.2024 та від 15.05.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція єдиного учасника ТОВ «АгроУкрОвоч» з остаточною ціновою пропозицією 5 864 000,00 гривень з ПДВ.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «АгроУкрОвоч» з ціною 5 864 000,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
23.05.2024 16:44 - 29.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2024 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
e1c56d829a7647118b7ae9611f6b6bbd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.05.2024 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (родзинки, чорнослив, курага)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-05-007237-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c30b34e7f3324852ba76f125cd908a90
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
02.05.2024 16:40
Опис:
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 01.05.2024 р. по моніторингу № UA-M-2024-04-30-000018 щодо закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (родзинки, чорнослив, курага) Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Управління освіти) надає відповідні пояснення, інформацію та документи.
1. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Підготовка обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до річного плану закупівель на 2024 рік. Для забезпечення існуючої потреби, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними актами чинного законодавства, прийнято рішення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями.
При визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Управління освіти керується: Законами України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», наказу МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», наказу МОЗ від 03.09.2017 № 1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії». Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних продуктів харчування для належного функціонування закладів освіти.
Розмір бюджетних призначень (витрат) визначався відповідно до кошторисних призначень по КЕКВ 2230 (продукти харчування) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та рішення Київської міської ради від 14.12.2023 № 7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік». Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу продуктів харчування сформована виходячи із потреби замовника на 2024 рік.
Відповідно до розрахунків вартості товару, проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні товари, з урахуванням видатків замовника на 2024 р., визначено очікувано вартість закупівлі. Ціна за одиницю товару перебуває в межі середнього діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі на території України.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020, Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на товари (продукти харчування), актуальних на момент моніторингу в мережі інтернет.
Результати моніторингу та розрахунок середньоарифметичних цін наведено в прикріплених файлах.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://ruodesn.gov.ua/publichni-zakupivli/ (chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://ruodesn.gov.ua/wp-content/uploads/UA-2024-04-05-007237-a.pdf)
Номер:
f2f3fca6c6d24e07a0406f7765b46492
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.05.2024 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2024 00:00
Опис:
1. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1 додатку 6 до тендерної документації, а саме в частині надання «витягу з Державного реєстру прав на нерухоме майно з інформацією про власника нерухомого майна»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
58a0d3e491804312a10710d4d6058998
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
15.05.2024 15:59
Опис:
Відповідно до п.п. 1.1. Додатка 6 до ТД на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: Довідку* в довільній формі про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (приміщень, транспортних засобів) із обов’язковим зазначенням не менше трьох автомобілів, якими буде проводитися поставка продукції. *У випадку, якщо товар, що є предметом закупівлі, передбачає особливий температурний режим зберігання ти транспортування (наприклад м’ясо, риба, молочні продукти, масло, яйця, морожені продукти), надається довідка в довільній формі про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (приміщень та холодильного обладнання, транспортних засобів) із обов’язковим зазначенням не менше трьох автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, якими буде проводитися поставка продукції.
Згідно п.п. 1.2.2. Додатка 6 до ТД для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці згідно п.1.1., учасник повинен надати у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база, приміщення залучені учасником: - для підтвердження наявності нерухомого майна – договір оренди/суборенди/лізингу з актами приймання-передачі та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про власника нерухомого майна.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано:
1. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено, зокрема: Складське та офісне приміщення за адресою: вул. Каховська, 64, площа 350 та 25 кв.м. – право користування орендоване, Договір оренди №10 від 27.11.2023 року.
2. Для підтвердження наявності залученого нерухомого майна надано договір оренди №10 від 27.11.2023 року з актами приймання-передачі та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про власника нерухомого майна. У витягу (файл «16.1.1. Документи на право власності на склад та офіс.pdf») зазначено інформацію про приміщення, вказане у договорі та довідці, та там наявна інформація про власника майна: ТОВ «Маркаб» код ЄДРПОУ 38888987, зареєстроване за адресою: Україна, 02002, м. Київ, вул. Каховська, б. 64; та загальну площу майна 395,8 м.кв. (зауважуємо, що площа орендованих учасником приміщень - 375 м.кв.).
Надані учасником ТОВ «АгроУкрОвоч» документи відповідають вимогам тендерної документації та підтверджують наявність в учасника приміщень.
Відповідно до п. 42. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовник скористався своїм правом і звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником, до підприємсва ТОВ «Маркаб», яке виступає орендодавцем і власником приміщень, які зазначив учасник ТОВ «АгроУкрОвоч» в тендерній пропозиції (Додаток 1 - Протокол звернення Замовника за підтвердженням інформації №106 від 15.04.2024 р.)
ТОВ «Маркаб» у листі №5/04 від 16.04.2024 р (вх.22-1265/1 від 16.04.2024 р.) (Додаток 2) підтверджує достовірність інформації, яку зазначено Учасником, а саме: «ТОВ «АгроУкрОвоч» відповідно до договору оренди №10 від 27 листопада 2024 року дійсно орендує нежитлові приміщення загальною площею 375 кв.м., в тому числі складське приміщення - 350 кв.м та офісне приміщення – 25 кв.м., які знаходяться з адресою: 02002, вул. Каховська, 64, (корпус 14). Власником зазначеного нерухомого майна є ТОВ «Маркаб» код ЄДРПОУ 38888987». На підтвердження інформації надано скан копію з оригіналу витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (номер витягу 87426251).
Таким чином за результатом звернення Замовника до ТОВ «Маркаб» підтверджено інформацію, надану учасником ТОВ «АгроУкрОвоч», а також не встановлено невідповідність цього учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, тому відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АгроУкрОвоч».
Зауважуємо, що тендерною документацією не встановлено вимоги до зазначення у договорі оренди чи довідці про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (приміщень, транспортних засобів) інформації про адресу чи іншої інформації щодо приміщення.
Отже підтверджено наявність в учасника орендованого складського та офісного приміщення по вул. Каховська 64 площею 350 та 25 кв.м., що знаходиться у корпусі 14.