-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (Витратні матеріали для ендоваскулярних втручань)
Завершена
2 507 145.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 535.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 535.73 UAH
Номер:
c999e4a606744404bfce074c67a34394
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-24-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.05.2024 00:00
Період моніторингу:
24.05.2024 19:10 - 15.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.05.2024 № 85
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.05.2024 № 85
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
19 UA-2024-04-05-006641-a 05.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Щеткін Володимир Васильович встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання:. визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Уповноваженою особою протокол № 46/24/1 від « 05 квітня» 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізична особа - підприємець Щеткін Володимир Васильович (далі – ФОП Щеткін Володимир Васильович), протокол розкриття тендерних пропозицій від 15 квітня 2024 року. Протокольне Рішення (Протокол) Уповноваженої особи Замовника від 17 квітня 2024 року№ 46/24/2 про визначення ФОП Щеткін Володимир Васильович переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір від 17 квітня 2024 року, договір про закупівлю від 29 квітня 2024 року № 1004/24-ВТ (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 29 травня 2024 року (далі – Пояснення).
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Щеткін Володимир Васильович встановлено, що згідно пункту 1 Додатку №2 до Тендерної документації передбачено документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* (аналогічного) договорів (договору) згідно Таблиці 1.
Так, Таблиця 1 Довідка «Про виконання аналогічного(их) договору(ів)» зокрема містить графу «Повне найменування контрагента, з яким укладено договір».
Учасником - ФОП Щеткін Володимир Васильович 12 квітня 2024 року оприлюднено файл 3. Довідка про виконані договори ФОП Щеткін В.В..pdf, де міститься довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, за предметом закупівлі б/н від 10 квітня 2024 року та в графі «Повне найменування контрагента, з яким укладено договір» вказано КНП «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради.
В той час, як відповідно до даних Єдиного державного реєстру КНП «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради повна назва юридичної особи: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Отже, в Довідці «Про виконання аналогічного(их) договору(ів)» від 10.04.2024 б/н не вказано повне найменування контрагента, з яким укладено договір, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку №2 до Тендерної документації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 27.05.2024 року стосовно вищевикладеного, на який Замовник надав пояснення від 29.05.2024 року, в якому зокрема зазначив: «…учасником ФОП Щеткін Володимир Васильович було допущено формальну помилку, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, відповідає прикладу формальних помилок, наведеним у тендерній документації, а також не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Також ключова ознака формальної помилки полягає в тому, що така помилка жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, тобто в результаті такої помилки неможлива дійти висновку , що якась із вимог тендерної документації не була виконана...».
Пояснення Замовника не спростовує порушення, оскільки згідно пункту 2 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 та згідно пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вказано, що до формальної помилки відноситься помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Зазначаємо, що вимога надання Довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (аналогічного) договорів (договору) згідно Таблиці 1 передбачено пунктом 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність його таким критеріям» до Тендерної документації, отже стосується кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП Щеткін Володимир Васильович, що вимагалися у пункті 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність його таким критеріям» до Тендерної документації, тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень:
06.06.2024 11:33 - 21.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2024 11:33
Оскарження висновку в суді
Опис:
18.06.2024 року Харківським окружним адміністративним судом було отримано позовну заяву Замовника - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ щодо оскарження висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (м.Харків). Про відкриття провадження ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (м.Харків) буде повідомлено протягом одного робочого дня з моменту, як така інформація стане відомою Замовнику.
Дата публікації:
19.06.2024 15:43
Дата відкриття провадження:
21.06.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
П/520/18516/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не вбачає порушення норм чинного законодавства та не погоджується з інформацією викладеною в висновку складеного за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-05-006641-a (ідентифікатор моніторингу UA-M-2024-05-24-000018) від 06.06.2024, тому користується своїм правом, зокрема, згідно частини 10 статті 8 Закону України " Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року, а саме оскарження вказаного висновку в судовому порядку протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Дата публікації звіту:
10.06.2024 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
03c65926228b4f3f96f5531fa42dce4a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.05.2024 08:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (Витратні матеріали для ендоваскулярних втручань)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-04-05-006641-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Згідно пункту 1 Додатку №2 до Тендерної документації передбачено документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* (аналогічного) договорів (договору) згідно Таблиці 1.
Так, Таблиця 1 Довідка «Про виконання аналогічного(их) договору(ів) зокрема містить графу «Повне найменування контрагента, з яким укладено договір».
Учасником - ФОП Щеткін Володимир Васильович 12 квітня 2024 року оприлюднено у файлі 3. Довідка про виконані договори ФОП Щеткін В.В..pdf, де міститься довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів , за предметом закупівлі б/н від 10 квітня 2024 року та в графі «Повне найменування контрагента, з яким укладено договір» вказано КНП «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради.
Отже, не вказано повне найменування контрагента, з яким укладено договір.
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
592b25dc3a3642a08279ded20a3ef751
Назва:
Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-05-24-000018
Дата опублікування:
29.05.2024 11:14
Опис:
Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі
UA-M-2024-05-24-000018
27.05.2024, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-05-006641-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-05-006641-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання пояснень:
«У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (Витратні матеріали для ендоваскулярних втручань)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-04-05-006641-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Згідно пункту 1 Додатку №2 до Тендерної документації передбачено документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* (аналогічного) договорів (договору) згідно Таблиці 1.
Так, Таблиця 1 Довідка «Про виконання аналогічного(их) договору(ів) зокрема містить графу «Повне найменування контрагента, з яким укладено договір».
Учасником - ФОП Щеткін Володимир Васильович 12 квітня 2024 року оприлюднено у файлі 3. Довідка про виконані договори ФОП Щеткін В.В..pdf, де міститься довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів , за предметом закупівлі б/н від 10 квітня 2024 року та в графі «Повне найменування контрагента, з яким укладено договір» вказано КНП «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради.
Отже, не вказано повне найменування контрагента, з яким укладено договір.
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1.
Пунктом 4-1 постанови Кабміну від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) імперативно визначено обов`язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктів господарювання державного сектору економіки із оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно із статтею 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Згідно із Законом України «Про Фонд державного майна України» Фонд державного майна України забезпечує формування і ведення Єдиного реєстру об’єктів державної власності, є його розпорядником. Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) з інформацією про суб’єкти управління розміщений на офіційному вебсайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/civil-access-data--Edinij-reestr-ob-ektiv-derzhavnoi-vlasnosti.html).
У Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) з інформацією про суб'єкти управління та окремі показники фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання, станом на 01.01.2024 інформація про КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, як суб'єкта господарювання державного сектору економіки, відсутня. Відповідно КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не є суб`єктом господарювання державного сектору економіки.
Згідно з пунктом 18 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Відповідно до пункту 47 частини 1 статті 22 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими (пункт 12 частини 1 статті 22 Бюджетного кодексу України).
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не є бюджетною установою, а є одержувачем бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відповідно КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не має обов’язку згідно Постанови № 710 забезпечувати:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Також звертаємо увагу на те, що джерелом фінансування закупівлі № UA-2024-04-05-006641-a є кошти Національної служби здоров'я України, отримані за укладеним договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, які не є бюджетні кошти, тому обґрунтування розміру бюджетного призначення відсутнє.
Окрім зазначеного повідомляємо, в оголошені про проведення відкритих торгів ID: UA-2024-04-05-006641-a Замовник зазначив очікувану вартість предмета закупівлі 2507145.00 грн. з ПДВ. Зазначена вище очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована на підставі частини 1 Розділу III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом №99 від 02.03.2023 Замовником, а саме: - Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Тобто застосовано метод визначення середньої ціни даного товару на підставі запиту ціни до трьох потенційних постачальників медичних матеріалів від яких отримано відповідні комерційні пропозиції, а саме:
1- ТОВ «НОВА» (код 30578379)
2- ТОВ «КРТ Мед (код 40029313)
3- ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС» (код 38737679)
20.03.2024 та 25.03.2024 року було отримано три комерційних пропозицій, надіслані вищезазначеними постачальниками (додається). Розрахунок середньої ціни для обґрунтування очікуваної вартості UA-2024-04-05-006641-a додається.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі того, що Замовник надає цілодобову ургентну висококваліфіковану медичну допомогу хворим із цереброваскулярними захворюваннями, один із пріоритетних напрямків роботи – лікування гострого мозкового інсульту, з початку 2024 року у лікарні активно впроваджуються сучасні методи лікування, а саме тромбектомія, стентування магістральних судин шиї, ендоваскулярне лікування аневризм головного мозку, за перший квартал 2024 року було успішно виконано: 9 церебральних ангіографій, 12 тромбектомій, 3 стентування сонних артерій. У порівнянні зі статистикою за 2023 рік (28 ангіографій, 1 тромбектомія, 1 стентування сонних артерій) визначається якісне і кількісне збільшення у бік лікувальних втручань. Під час проведення лікувальних інтервенцій використовується велика кількість одноразового витратного інструментарію, частину якої надає ДП «Медичні закупівлі». Але деякі позиції з необхідного мінімального набору інструментарію доводиться закупати. До цього списку відносяться пристрої дистального доступу, гідрофільні провідники, клапани і катетери тощо. При виборі технічних характеристик враховувалось універсальність використання приладу, безпечність, мінімізація ризиків ускладнень. При виборі провідників враховувався матеріал із гідрофільним покриттям, що підвищує безпечність маніпуляції у судині, поліпшує його навігацію. Довжина та діаметр які дозволяють використовувати провідники із діагностичними та лікувальними катетерами, та здійснити швидкий обмін діагностичної системи на лікувальну. Різні типи жорсткості для різних типів анатомічних особливостей. Рентгенконтрастність. Вимоги до пристрою дистального доступу: довжина не менш ніж 90см, що дозволяє виконати доступ інструментів до краніальних судин із належною підтримкою. Діаметр катетеру не менш ніж 6F (найрозповсюдженіший розмір, що дозволяє використання інтервенційних інструментів на лікувальному етапі при різних видах втручань). Для безпечної та надійної катетеризації, навігації при складній анатомії кінчик катетеру має мати гідрофільне покриття, рентгенконтрастні маркери.
Y конектори типу YCONV та краники триходові високого тиску типу K3V20Bars: забезпечують герметизацію інтервенційної системи, що дозволяє зменшити об’єм крововтрати та роботи на негативному тиску у інтервенційній системі.
Шприці типу VacLock 30/60 ml використовуються для контрольованого створення негативного тиску у інтервенційній системі з можливістю фіксації положення поршню для підтримки тривалої роботи у статичному діапазоні.
На підставі вищезазначеного було подано рапорт на закупівлю від ініціатора закупівлі. Тому, на підставі Рапорта від 18.03.2024 (додається) була оголошена закупівля UA-2024-04-05-006641-a.
Щодо запитання № 2.
Підпунктом 1 пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* (аналогічного) договорів (договору) згідно Таблиці 1. Таблиця 1, викладена у Додатку № 2 до тендерної документації, передбачає, зокрема, заповнення інформації про повне найменування контрагента, з яким укладено договір (стовпчик 4).
Учасником ФОП Щеткін Володимир Васильович у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, за предметом закупівлі б/н від 10.04.2024 р., яка містить інформацію про найменування контрагента, з яким укладено договір – КНП ««Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради.
Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація має містити інформацію про опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Окрім зазначеного, абзацом 12 пункту 11 частини 1 статті 9 Закону встановлено, що основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження переліку формальних помилок. На виконання зазначеної вимоги наказом Уповноваженим органом, Мінекономіки, від 15.04.2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок.
Пунктом 2 Переліку формальних помилок передбачено таку формальну помилку - помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Окрім цього, в описі та прикладах формальних помилок відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, що викладені у пункту 1 розділу 3 тендерної документації, передбачають наступні приклади формальних помилок:
• недотримання встановлених форм згідно Додатків до цієї тендерної документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах;
• відсутність інформації, що вимагається, в певних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції;
• інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
З наведеного висновується, що у вказаному пункті тендерної документації Замовник описав та повністю зазначив увесь перелік формальних (несуттєвих) помилок, який корелюється з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710. Таким чином цілком очевидно, що Замовник виконав у повному обсязі приписи пункту 19 частини другої статті 22 Закону та наведені приклади формальних помилок не суперечать законодавству з публічних закупівель.
На підтвердження зазначеної у Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, за предметом закупівлі б/н від 10.04.2024 р. інформації, Учасником ФОП Щеткін Володимир Васильович, надано договір про закупівлю № 03/10-Т10 від 04.10.2023 року, у якому зазначено повне найменування контрагента, з яким укладено договір – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Тобто, інформація про повне найменування контрагента, з яким укладено договір викладена у договорі про закупівлю № 03/10-Т10 від 04.10.2023 року.
Враховуючи викладене вище учасником ФОП Щеткін Володимир Васильович було допущено формальну помилку, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, відповідає прикладу формальних помилок, наведеним у тендерній документації, а також не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Також ключова ознака формальної помилки полягає в тому, що така помилка жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, тобто в результаті такої помилки неможлива дійти висновку , що якась із вимог тендерної документації не була виконана. Допущена формальна помилка в стовпчику Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації не свідчить про не виконання вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме договір який надав Учасник ФОП Щеткін Володимир Васильович № 03/10-Т10 від 04.10.2023 року та скановані оригінали видаткових накладних є необхідними документами, що свідчать про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до Українського правопису схваленого Постановою Кабінету міністрів України № 432 від 22.05.2019 року документ - Діловий папір, що посвідчує певний юридичний факт, підтверджує право на що-небудь, служить доказом чого-небудь) .Отже така формальна помилка не може вважатися невідповідністю.
Також звертаємо увагу на те, що у постанові від 19.05.2022 у справі № 200/11480/20-а Верховний Суд вказав, що до формальних помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали у складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Крім того, звернуто увагу, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Аналогічна позиція викладена в постанові від 31.08.2021 у справі №508/2373/19, де суд зазначив, що подання інформації у такій формі не впливає на зміст пропозиції, Верховний Суд та погоджуючись з висновком суду апеляційної інстанції, розцінює це як формальну помилку відповідно до абзацу третього частини третьої статті 22 Закону (у редакції, чинній на момент складення оспорюваного висновку).
Тому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Додатки:
1. Рапорт від 18.03.2024
2. Розрахунок середньої ціни для обґрунтування очікуваної вартості від 05.04.2024
3. Комерційна пропозиція ТОВ «НОВА»
4. Комерційна пропозиція ТОВ «КРТ Мед»
5. Комерційна пропозиція ТОВ «МЕДІКАЛ КОМЕРС»
Номер:
ff03287bd1184f5cbf2c25d3c7e826b9
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
29.05.2024 11:29
Опис:
Документи до Пояснення в межах моніторингу процедури закупівлі
UA-M-2024-05-24-000018