• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (Витратні матеріали для ендоваскулярних втручань)

Завершена

2 507 145.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 535.73 UAH
Номер: c999e4a606744404bfce074c67a34394
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-24-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.05.2024 19:10 - 15.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.05.2024 № 85 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.05.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.05.2024 № 85 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 19 UA-2024-04-05-006641-a 05.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Щеткін Володимир Васильович встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання:. визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Уповноваженою особою протокол № 46/24/1 від « 05 квітня» 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізична особа - підприємець Щеткін Володимир Васильович (далі – ФОП Щеткін Володимир Васильович), протокол розкриття тендерних пропозицій від 15 квітня 2024 року. Протокольне Рішення (Протокол) Уповноваженої особи Замовника від 17 квітня 2024 року№ 46/24/2 про визначення ФОП Щеткін Володимир Васильович переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір від 17 квітня 2024 року, договір про закупівлю від 29 квітня 2024 року № 1004/24-ВТ (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 29 травня 2024 року (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Щеткін Володимир Васильович встановлено, що згідно пункту 1 Додатку №2 до Тендерної документації передбачено документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* (аналогічного) договорів (договору) згідно Таблиці 1. Так, Таблиця 1 Довідка «Про виконання аналогічного(их) договору(ів)» зокрема містить графу «Повне найменування контрагента, з яким укладено договір». Учасником - ФОП Щеткін Володимир Васильович 12 квітня 2024 року оприлюднено файл 3. Довідка про виконані договори ФОП Щеткін В.В..pdf, де міститься довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, за предметом закупівлі б/н від 10 квітня 2024 року та в графі «Повне найменування контрагента, з яким укладено договір» вказано КНП «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради. В той час, як відповідно до даних Єдиного державного реєстру КНП «Міська клінічна лікарня №7» Харківської міської ради повна назва юридичної особи: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Отже, в Довідці «Про виконання аналогічного(их) договору(ів)» від 10.04.2024 б/н не вказано повне найменування контрагента, з яким укладено договір, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку №2 до Тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 27.05.2024 року стосовно вищевикладеного, на який Замовник надав пояснення від 29.05.2024 року, в якому зокрема зазначив: «…учасником ФОП Щеткін Володимир Васильович було допущено формальну помилку, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, відповідає прикладу формальних помилок, наведеним у тендерній документації, а також не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Також ключова ознака формальної помилки полягає в тому, що така помилка жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, тобто в результаті такої помилки неможлива дійти висновку , що якась із вимог тендерної документації не була виконана...». Пояснення Замовника не спростовує порушення, оскільки згідно пункту 2 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 та згідно пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вказано, що до формальної помилки відноситься помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Зазначаємо, що вимога надання Довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (аналогічного) договорів (договору) згідно Таблиці 1 передбачено пунктом 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність його таким критеріям» до Тендерної документації, отже стосується кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП Щеткін Володимир Васильович, що вимагалися у пункті 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність його таким критеріям» до Тендерної документації, тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 06.06.2024 11:33 - 21.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2024 11:33

Оскарження висновку в суді

Опис: 18.06.2024 року Харківським окружним адміністративним судом було отримано позовну заяву Замовника - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ щодо оскарження висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (м.Харків). Про відкриття провадження ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (м.Харків) буде повідомлено протягом одного робочого дня з моменту, як така інформація стане відомою Замовнику.
Дата публікації: 19.06.2024 15:43
Дата відкриття провадження: 21.06.2024 00:00
Номер відкриття провадження: П/520/18516/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не вбачає порушення норм чинного законодавства та не погоджується з інформацією викладеною в висновку складеного за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-05-006641-a (ідентифікатор моніторингу UA-M-2024-05-24-000018) від 06.06.2024, тому користується своїм правом, зокрема, згідно частини 10 статті 8 Закону України " Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року, а саме оскарження вказаного висновку в судовому порядку протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Дата публікації звіту: 10.06.2024 16:15

Запити/Пояснення