-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мастильні засоби ДК 021:2015: 09210000-4
Завершена
263 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 315.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 315.00 UAH
Номер:
616271aeb524411683d7895df56813b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 16:46 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.10.2024 № 227
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 № 227.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2024-04-05-004324-a, 05.04.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Басейнового управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-04-05-004341-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.04.2024 №32; тендерну пропозицію ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» як переможцем тендеру документи; договір від 22.04.2024 №2024-77/10, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
04.11.2024 16:17 - 08.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2024 16:17
Запити/Пояснення
Номер:
88d0cba5cc904ebb8bada5d136e38e83
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Басейновому управлінню водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну
Дата опублікування:
18.10.2024 09:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-04-05-004324-a, яка проводилась Басейновим управлінням водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7b5285f0ce914ea3b138683e544ea966
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
22.10.2024 16:28
Опис:
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Мастильні засоби ДК 021:2015: 09210000-4» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-05-004324-a), надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Мастильні засоби ДК 021:2015: 09210000-4» здійснено на підставі затвердженого кошторису на 2024 рік головою Державного агентства водних ресурсів України від 12 січня 2024 року та розрахунку видатків на утримання у 2024 році за бюджетною програмою 2707050 «Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника для забезпечення безперебійної роботи транспортних засобів, спеціалізованої техніки, моторизованих інструментів управління під час виконання функцій та завдань покладених згідно наборів робіт та з урахуванням вимог законодавства. Очікувана вартість даної закупівлі визначена згідно затвердженого кошторису на 2024 рік та комерційних пропозицій наданих потенційними учасниками.
2. Сторінка власного веб-сайту Басейнового управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться в розділі Діяльність / Публічні закупівлі / Обґрунтування-технічних-та-якісних-характеристик-предмета-закупівлі-мастильні засоби 2024, за посиланням: https://buvrzbts.davr.gov.ua/публічні-закупівлі/обґрунтування-технічних-та-якісних-х-5/
Документи до пояснення по запиту від 18 жовтня 2024 року:
- Кошторис на 2024 рік, розрахунок видатків на утримання у 2024 році за бюджетною програмою 2707050 «Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами»
- Комерційні пропозиції від потенційних учасників.