-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
"Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР "Фастівська БЛІЛ" по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)"
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Торги не відбулися
212 919 932.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 064 599.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 064 599.66 UAH
Номер:
ac0f8f34de5147318af54b0eb58e7b29
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-23-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
23.04.2024 13:48 - 15.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1
UA-2024-04-05-002315-a
05.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 05.04.2024 № 94, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.04.2024 № 110 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 29.04.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
08.05.2024 16:43 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2024 16:43
Запити/Пояснення
Номер:
a2f052f65fa2446a8173145374f052de
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2024 09:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітальниого ремонту головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-05-002315-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи приймалось Замовником відповідне рішення за результатом оцінки визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «КРЕАТОР»? У разі прийняття рішення – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення рішення в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
0901cc4b7d8443c2a631edf5edd9dc8f
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
29.04.2024 15:23
Опис:
Надання інформації та документів.
Керуючись ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Виконавчий комітет Фастівської міської ради, в ході проведення Державною аудиторською службою України моніторингу (за номером ID: UA-M-2024-04-23-000001) процедури закупівлі робіт з капітального ремонту головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)» (номер ID: UA-2024-04-05-002315-a), надає наступну інформацію на заданні питання, а саме:
Питання ДАСУ: 1.Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Виконавчий комітет Фастівської міської ради повідомляє наступне:
Рішенням Фастівської міської ради від 31.12.2023 № 3-XLV-VIII «Про визначення Виконавчого комітету Фастівської міської ради замовником будівництва, розпорядником коштів місцевого бюджету, кінцевим бенефіціаром з впровадження проєкту «Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 (Льва Толстого, 17) в м. Фастів Київської області (коригування)» замовником виконання робіт визначено Виконавчий комітет .
Відповідно до акту приймання передачі КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» проєктна документація передана до Виконавчого комітету ФМР.
12.02.2024 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Фастівською міською радою та Виконавчим комітетом Фастівської міської ради укладена Угода про передачу коштів безповоротної позики № 13110-05/48 на реалізацію проекту «Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області ».
Для проведення процедури закупівлі – відкриті торги технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також його очікувану вартість визначено на підставі даних проєктної документації , а саме: експертного висновку (позитивного) від 06.11.2023 № 400/е/23, зведеного кошторисного розрахунку, загальної пояснювальної записки Робочого проєкту, до складу якої входить технічне завдання, медичне завдання, тощо, відомість обсягів робіт (Додається).
2. Чи приймалось Замовником відповідне рішення за результатом оцінки визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «КРЕАТОР»? У разі прийняття рішення – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення рішення в електронній системі закупівель.
Відповідно до п.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
У зв’язку із значним об’ємом документації, що надав у складі тендерної пропозиції учасник КОНСОРЦІУМ «КРЕАТОР», строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів ( до 13.05.2024), про що оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель (протокол уповноваженої особи від 19.04.2024 № 110).
Наразі проводиться оцінка тендерної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «КРЕАТОР», яка визначена як найбільш економічно вигідною. Рішення щодо тендерної пропозиції буде опубліковано після її оцінки.