-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Паливна деревина. Береза та вільха. код ДК 021:2015:03410000-7 Деревина
Завершена
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 5 850.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 5 850.00 UAH
Номер:
28e9b5d7ed9b43a493838d7f65870767
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 15:25 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024
№ 41-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2024 № 41-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-04-04-007719-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей, пункту 15 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Рудковської О.П. установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляд тендерних пропозицій ФОП Судоми С.О. та ФОП Кришталя О.І., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 8 пункту 28, пункту 43 та абзацу 4 пункту 54 Особливостей, пункту 15 Порядку № 1082, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Мар’янівського ліцею Довбиської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.04.2024, тендерні пропозиції учасників ФОП Судоми С.О., ФОП Кришталя О.І. та ФОП Рудковської О.П. (переможець), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 26.04.2024, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 22.04.2024 № 01, від 26.04.2024 № 02, № 03 та № 04, повідомлення про намір укласти договір від 27.04.2024, договір про закупівлю товарів від 03.05.2024 № 23, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель 24.05.2024 та 29.05.2024.
За результатами моніторингу дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить інформації щодо способу документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, визначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
За результатами моніторингу дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог передбачених абзацом 4 пункту 54 Особливостей Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель переліки змін до тендерної документації, внесені протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 05.04.2024 № 01/01 та № 01/01/а, та від 09.04.2024 № 01/02.
Крім того, в порушення вимог пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі - Порядок № 1082), Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель сторінки 2-3 договору про закупівлю товарів від 03.05.2024 № 23 та додаток № 1 до вказаного договору не у форматі PDF.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 17.04.2024 до участі у процедурі закупівлі подано тендерні пропозиції від 7-ми учасників, а саме: ФОП Судоми С.О., ФОП Кришталя О.І., ФОП Рудковської О.П., ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП Житомирської обласної ради, ФОП Омельченка Р.О., ФОП Гмирука С.В. та ФОП Сапожника М.В.
Протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 26.04.2024 № 02 та від 26.04.2024 № 03 відхилено тендерні пропозиції переможців торгів ФОП Судоми С.О. та ФОП Кришталя О.І., у зв’язку з їх відмовою в укладанні договору про закупівлю.
Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.04.2024 № 04 визнано переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію подану учасником ФОП Рудковською О.П.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Рудковської О.П. встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 таблиці «Інші документи, які надаються на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» частини 4 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, зокрема, що учасники фізичні особи – підприємці, для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю, повинні надати у складі тендерної пропозиції копію довідки про присвоєння індивідуального податкового номеру – для учасника фізичної особи – підприємця.
При цьому, у разі відмови учасника фізичної особи /фізичної особи – підприємця від розміщення в електронній системі закупівель паспортних даних та даних щодо присвоєння йому ІПН, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист з зобов’язанням надати замовнику копії зазначених документів під час укладання договору.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рудковської О.П. відсутня копія довідки про присвоєння індивідуального податкового номеру або гарантійний лист з зобов’язанням надати замовнику копію зазначеного документу під час укладання договору, чим не дотримано вимоги передбачені пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 1.1 пункту 1 таблиці «Інші документи, які надаються на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» частини 4 Додатку № 2 до тендерної документації Замовника.
В свою чергу, не надання у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рудковської О.П. вищевказаних документів, не призводить до зміни предмета закупівлі.
Разом з тим, відповідно до пункту 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, не надання у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Рудковською О.П. копії довідки про присвоєння індивідуального податкового номеру або гарантійного листа з зобов’язанням надати Замовнику копію зазначеного документу під час укладання договору, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення норм пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Рудковської О.П. у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Період усунення порушень:
07.06.2024 15:50 - 22.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.06.2024 15:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію про вжиті хаходи
Дата публікації звіту:
12.06.2024 11:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності особи, якою вчинено порушення.
Дата публікації:
12.06.2024 13:10
Запити/Пояснення
Номер:
74615cd74fa941c293d22710977f10b2
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.05.2024 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Мар’янівським ліцеєм Довбиської селищної ради (далі – Замовник) по предмету «Паливна деревина (береза та вільха)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-04-007719-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Мар’янівський ліцей Довбиської селищної ради є розпорядником бюджетних коштів.
3. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей передбачено, що замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Слід зазначити, що згідно із частиною 10 статті 11 Закону, рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
У зв’язку з вищевикладеним надати протокольні рішення уповноваженої особи Замовника щодо внесення змін до тендерної документації, затвердженої 04.04.2024 (у разі їх наявності), а також переліки змін до тендерної документації.
4. Поясніть чому не встановлено у тендерній документації способу документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, визначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей ?
5. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону передбачено, що рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Рудковської О.П. на відповідність вимогам тендерної документації Замовника, із наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
011c0742332845bc8e61417679a5e53e
Назва:
Пояснення , які обгрунтовують позицію Замовника з поставлених питань
Дата опублікування:
24.05.2024 13:39
Опис:
На запит Північного офісу Держаудитслужби (обл.) «Про надання пояснень (інформації, документів)» від 21 травня 2024 року уповноважена особа Мар'янівського ліцею Довбиської селищної ради Пекарська Людмила Миколаївна надає Пояснення відповідно пунктів Запиту:
1.Інформація і посилання на сайт https://drovae.gov.ua/ , на якому здійснювався попередній моніторинг в 2024 році цін на товари, що є предметом даної закупівлі, надає можливість без врахування транспортних витрат, здійснити обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначити його очікувану вартість.
2.Інформація щодо оприлюднення на вебсайті розпорядника бюджетних коштів https://dovbyska-gromada.gov.ua/news/1622201858/ Обґрунтування технічних та якісних характеристик за предметом закупівлі в попередні роки та на вебсайті Мар’янівського ліцею (розпорядник з 01.01.2022 р.) https://maryan.school.org.ua/news/13-50-29-04-04-2024/ із посиланням на сайт в системі Прозорро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-04-007719-a розділу «Тендерна документація» містить документи і забезпечує оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3.Надсилаємо скановані протоколи уповноваженої особи (додаються), як відповідь на те, що замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошенням про проведення відкритих торгів вносить зміни.
Зокрема наявні протокольні рішення уповноваженої особи Замовника щодо внесення змін до тендерної документації, затвердженої 04.04.2024 р., 05.04.2024 р., 09.04.2024 р., 11.04.2024 р. з переліками змін до тендерної документації.
Зазначаємо , що зауважень до уповноваженої особи та/або закупівлі з платформи Прозорро не було. Були надані оперативно усі відповіді.
4. У документації на електронному сервісі була відсутня Довідка Переможця в зв’язку із тим, що пропустили та неуважно її розглянули, але при підписанні договору така довідка була наявна.
5. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Протокол № 01 від «04 » квітня 2024 року ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ» «код ДК 021:2015 03410000-8 «Паливна деревина» (тверда і середня порода)» зазначаю опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок п. 5.24. , допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) були помилки Переможця ФОП Рудковська О.П. , переставлення цифр в ціновій пропозиції, не впливає на зміст тендерної пропозиції. Рішення уповноваженої особи оформлене протоколом.
Номер:
f84f2d1f16984c4fa09370af660ed814
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.05.2024 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Мар’янівським ліцеєм Довбиської селищної ради (далі – Замовник) по предмету «Паливна деревина (береза та вільха)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-04-007719-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
1. Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 17.04.2024 до участі у процедурі закупівлі подано тендерні пропозиції від 7-ми учасників, а саме: ФОП Судоми С.О., ФОП Кришталя О.І., ФОП Рудковської О.П., ДП «Романівський лісгосп АПК» ЖОКАП Житомирської обласної ради, ФОП Омельченка Р.О., ФОП Гмирука С.В. та ФОП Сапожника М.В.
Протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 26.04.2024 № 02 та від 26.04.2024 № 03 відхилено тендерні пропозиції переможців торгів ФОП Судоми С.О. та ФОП Кришталя О.І., у зв’язку з їх відмовою в укладанні договору про закупівлю.
Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.04.2024 № 04 визнано переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію подану учасником ФОП Рудковською О.П.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Рудковської О.П. встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 таблиці «Інші документи, які надаються на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» частини 4 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, зокрема, що учасники фізичні особи – підприємці, для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю, повинні надати у складі тендерної пропозиції копію довідки про присвоєння індивідуального податкового номеру – для учасника фізичної особи – підприємця.
При цьому, у разі відмови учасника фізичної особи /фізичної особи – підприємця від розміщення в електронній системі закупівель паспортних даних та даних щодо присвоєння йому ІПН, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист з зобов’язанням надати замовнику копії зазначених документів під час укладання договору.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рудковської О.П. відсутні вищевказані документи.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, як учасником ФОП Рудковською О.П. підтверджено відповідність вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 таблиці «Інші документи, які надаються на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» частини 4 Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
2. На попередній запит органу ДФК від 21.05.2024 Замовником зазначено про те, що «Інформація щодо оприлюднення на вебсайті розпорядника бюджетних коштів https://dovbyska-gromada.gov.ua/news/1622201858/ Обґрунтування технічних та якісних характеристик за предметом закупівлі в попередні роки та на вебсайті Мар’янівського ліцею (розпорядник з 01.01.2022 р.) https://maryan.school.org.ua/news/13-50-29-04-04-2024/ із посиланням на сайт в системі Прозорро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-04-007719-a розділу «Тендерна документація» містить документи і забезпечує оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.».
Відтак, проведеним аналізом встановлено, що відповідно до інформації, яку розміщено за адресою сайту: https://dovbyska-gromada.gov.ua/news/1622201858 розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик за предметом закупівлі: «Лот 1. Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи порід; Лот 2. Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи порід» проведеної Довбиською селищною радою (інформацію розміщено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-25-004025-b)
Крім того, за адресою сайту: https://maryan.school.org.ua/news/13-50-29-04-04-2024/ розміщено інформацію щодо проведення Замовником процедури закупівлі по предмету «Паливна деревина (береза та вільха)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-04-007719-a), однак не на вказаному сайті відсутня інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Слід зазначити, що при проведені процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-04-04-007719-a Замовником оприлюднено лише інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувану вартість, яка не містить інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто в електронній системі закупівель відсутня інформація про спосіб/метод визначення очікуваної вартості, розрахунок бюджетного призначення, визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і т.д.
У зв’язку з вищевикладеним, повторно просимо надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до інформації, яку надано як відповідь Замовника на запит органу ДФК, до тендерної документації були внесені зміни протокольними рішеннями уповноваженої особи Замовника від 05.04.2024 № 01/01 та № 01/01/а та від 09.04.2024 № 01/02.
Однак, в електронній системі закупівель оприлюднено лише тендерну документацію в новій редакції без оприлюднення переліку внесених змін до тендерної документації, що суперечить вимогам абз.4 пункту 54 Особливостей.
Поясніть чому не оприлюднено в електронній системі закупівель переліки змін до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
c06d8ea0146142d19a37eefb9a75310c
Назва:
Пояснення, які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань
Дата опублікування:
29.05.2024 11:53
Опис:
На запит Північного офісу Держаудитслужби (обл.) «Про надання пояснень (інформації, документів)» від 27 травня 2024 року уповноважена особа Мар'янівського ліцею Довбиської селищної ради Пекарська Людмила Миколаївна надає Пояснення відповідно пунктів Запиту:
1. Пояснення, про те що учасника ФОП Рудковську О.П. підтверджено на відповідність вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1.1 пункту 1 таблиці «Інші документи, які надаються на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» частини 4 Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника : Паспорт оригінал. Файли від 14 квітня 2024 року IMG-3a2ce93257cc355c06dca0e1ec60c1fa-V.jpg , IMG-6c12618310a4f4acf3719a0d706443bc-V.jpg, IMG-d4e6738a3d38c787ba7fa0defaf840bd-V.jpg, IMG-db66645daeecb44dbda57c2b93483f77-V.jpg, IMG-e78c924ccebce9212232c74cd8373195-V.jpg Витяг №61039, номер 2801912104 зазначений у першому рядку. Оригінал документу ДПС України. Файл: Витяг платника єдиного податку.pdf
2. Надаємо посилання https://maryan.school.org.ua/zakupivli-2023-14-37-55-01-03-2023/ щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 2024 році.
3. Відповідь на запитання : Поясніть чому не оприлюднено в електронній системі закупівель переліки змін до тендерної документації?
Уповноваженій особі не було можливостей в зв’язку із неякісними технічними можливостями електронного пристрою та недосконалості електронної системи Прозорро додати опис змін, оскільки уповноважена особа вважала , що вони завантажені разом із протоколом. Постійні перебої у режимі роботи Wi-Fi пов’язані із навантаженнями на мережу на робочому місці працівника. Недосвідченість уповноваженої особи в роботі електронних пристроїв , що не входить в її функціональні обов’язки : налаштування, перевірка роботи пристроїв, зокрема й довантаження файлів однією кнопкою у функціоналі Прозорро не дало можливості зрозуміти чи довантажились ще документи разом з протоколом. Такої функції перевірки , як окремо «Завантаження змін в тендерну документацію» в системі Прозорро немає.