-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Реконструкція
Завершена
40 949 532.95
UAH з ПДВ
Номер:
edf5bf773edf4f17809a1d83ec202008
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
15.04.2024 17:52 - 07.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.04.2024 № 87
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-04-04-006865-a 04.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено недотримання вимог пунктів 9 та 13 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення частини першої статті 4 Закону № 922-VIII та пункту 14 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення в електронній системі закупівель річного плану закупівель та обґрунтування підстави для здійснення замовником зазначеної закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір від 27.03.2024 № 22-2024, пояснення та документи Замовника на запит Північного офісу Держаудитслужби від 19.04.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості № 1178).
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Моніторингом встановлено, що Замовником закупівля за номером ID: UA-2024-04-04-006865-a за предметом «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція), очікуваною вартістю 40 949 532,95 гривень з ПДВ, проведена без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару з публікацією звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
За нормами пункту 14 Особливостей № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922-VIII.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону № 922-VIII планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Аналізом інформації, що опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-04-006865-a, встановлено, що Замовником не опубліковано річний план.
З огляду на вищевикладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 17.04.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів, зокрема: «з яких причин Замовником не оприлюднено річний план закупівлі та обґрунтування підстав здійснення процедури закупівлі без використання електронної системи».
Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 19.04.2024, Замовник зазначив, що «В зв’язку з технічними причинами, пов’язаними з нестабільною роботою інтернет-зв’язку, сталося часткове завантаження інформації, яка подавалась на веб-портал уповноваженого органу».
Таким чином, Замовником не оприлюднено річний план під час проведення закупівлі без використання електронної системи за номером ID: UA-2024-04-04-006865-a, чим порушено пункт 14 Особливостей № 1178 та частину першу статті 4 Закону № 922-VIII.
Крім того, у відповідності до абзацу п'ятого пункту 9 Особливостей № 1178 під час здійснення публічних закупівель, передбачених цим пунктом, без використання електронної системи закупівель замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, та за результатами їх здійснення за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, оприлюднювати в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Окрім цього, згідно з нормами пункту 13 Особливостей № 1178 (в редакції чинній на момент оголошення) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою особою, визначеною керівником замовника.
Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель установлено, що Замовником 12.12.2023 разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено обґрунтування (у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документу) підстав здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, чим недотримано вимоги пунктів 9 та 13 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
30.04.2024 17:44 - 15.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2024 17:44
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-107/2024пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про розгляд висновку про результати моніторингу (далі — Висновок) закупівлі UA – 2024-04-04-006865-а (далі — Закупівля) за ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015:45454000-4 «Реконструкція» та зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
2. Про оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або
документів про виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA – 2024-04-04-006865-а
Під час розгляду першого питання порядку денного:
По Закупівлі за ідентифікатором № UA – 2024-04-04-006865-а здійснено моніторинг, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA – 2024-04-04-006865-а від 30.04.2024 , за результатом якого органами фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок.
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі —Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку,
або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено:« З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення в електронній системі закупівель річного плану закупівель та обґрунтування підстави для здійснення замовником зазначеної закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів»
Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку:
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення в електронній системі закупівель річного плану закупівель та обґрунтування підстави для здійснення замовником зазначеної закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа що готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення)
законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA – 2024-04-04-006865-а закупівлі ДК 021:2015:45454000-4 Єдиний закупівельний словник; «Реконструкція», а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені».
Під час розгляду другого питання порядку денного:
На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
ВИРІШИЛА:
1. Виконати зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
2. Оприлюднити інформацію про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, через електронну систему закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю Висновку.
Посада
уповноваженої особи Юрисконсульт УСЕНКО Наталія
підпис _____________________
Дата публікації звіту:
13.05.2024 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
1edcc06603aa4923bac8dfd7c2fee133
Назва:
обґрунтування
Дата опублікування:
17.04.2024 18:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2024 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, саме ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ".
4. З яких причин Замовником не оприлюднено річний план закупівлі та обґрунтування підстав здійснення процедури закупівлі без використання електронної системи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0c518aa4ff0a48c597690ee50bfc877d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
19.04.2024 11:05
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
На підставі відкоригованої проектної документації «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» Коригування. та Експертного звіту, виданого державним підприємством "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (ЄДРПОУ 04653199) експертний звіт № 19/е/24 від 08 лютого 2024.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Бородянський центр СПР не має власного веб-сайту.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Підстава укладення договору про закупівлю: на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, саме ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ".
Між Бородянським центром соціально-психологічної реабілітації населення та ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» було укладеного Договір підряду №1/2023 від 20 березня 2023 року на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228».
Під час виконання робіт з реконструкції було встановлено, що в проекті не врахована значна кількість та обсяги робіт без яких технологічно неможливо виконувати подальші роботи з дотриманням будівельних вимог. Відповідно, виникла нагальна необхідність у коригуванні проекту по об’єкту: «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» у зв’язку з необхідністю проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які постали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту.
Роботи, що передбачені у відкоригованому проекті є роботами, що технологічно пов’язані з роботами, які є виконаними або виконуються та які необхідно закінчити, зокрема, але не виключно:
- Електротехнічні рішення;
- Водопровід та каналізація;
- Зовнішнє опорядження;
- Внутрішнє опорядження;
- Внутрішні мережі;
- Зовнішні мережі
Беручи до уваги вже виконані роботи, заміна підрядника призведе до виникнення проблем технічного характеру, а саме:
- несумісності з вже розпочатими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
- конструктивні особливості деяких складових будівництва для забезпечення відповідності проектим рішенням потребують безперервності процесу їх виконання;
- несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням обладнання, несумісності загального вигляду будівлі;
- втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім підрядником.
Вартість додаткових робіт, пов’язаних з основним договором, складає 40 949 532,95 грн (Сорок мiльйонiв дев`ятсот сорок дев`ять тисяч п`ятсот тридцять двi гривнi 95 копiйок), що не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах правового режиму воєнного стану замовником прийнято рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу та застосування під час здійснення закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
Отже, з огляду на норми Особливостей, було прийнято рішення щодо укладення договору підряду на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» Коригування.» та оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
5. З яких причин Замовником не оприлюднено річний план закупівлі та обґрунтування підстав здійснення процедури закупівлі без використання електронної системи.
В зв’язку з технічними причинами, пов’язаними з нестабільною роботою інтернет-зв’язку, сталося часткове завантаження інформації, яка подавалась на веб-портал уповноваженого органу.