-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
279 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 395.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 395.00 UAH
Номер:
1db7500fdf7b45a4999c0ec3ca48013e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-04-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2024 00:00
Період моніторингу:
04.10.2024 11:06 - 26.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.10.2024 № 54-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 04 жовтня 2024 року № 54-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-04-03-011715-a від 03.04.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Сокирянська лікарня» Сокирянської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-04-03-014952-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішення уповноваженої особи Замовника від 03.04.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.04.2024; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «А-ЕНЕРГО»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» до 17.04.2024 та до 08.05.2024; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.04.2024 № 4 та від 08.05.2024 № 6; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 30.04.2024 № 7656-р/пк-пз та від 22.05.2024 № 9006-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2024; договір про надання послуг від 30.05.2024 № 150; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 10.10.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
11.10.2024 12:28 - 17.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.10.2024 12:28
Запити/Пояснення
Номер:
94413cd6be3c48b4ab7e8a4fe5ae6704
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2024 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-011715-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість..
2. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ac4e0017d4014c51822acfe833757615
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.10.2024 10:05
Опис:
Пояснення на запит
На ваш запит від 07.10.2024р. UA-M-2024-10-04-000001 надаємо наступні пояснення:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Комунальне некомерційне підприємство «Сокирянська лікарня» (далі - Замовник) самостійно визначає необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог Наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» від 08.06.2015 року №325, Закону України «Про управління відходами» від 31.03.2023 року № 2320-IX (зі змінами) та з дотриманням законодавства України в цілому.
Основним джерелом визначення потреби технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є аналіз потреби відповідальних осіб структурних підрозділів Замовника, виходячи з загальної річної потреби у закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені фахівцями Замовника з урахуванням галузевих стандартів в послугах з утилізації/видалення медичних відходів до яких належать:
- Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції: медичні відходи категорії В
- Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи: медичні відходи категорії С
На підставі службової записки відповідального структурного підрозділу Замовника, було проведено моніторинг цін на Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Визначення очікуваної вартості закупівлі Замовником здійснюється з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме аналізу ринку згідно загальнодоступної інформації щодо цін на товари, роботи і послуги, яка міститься у відкритих джерелах ( в електронній системі публічних закупівель «ProZorro»: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-19-001653-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-18-008713-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-20-008368-a) та інформації отриманої шляхом проведення ринкових консультацій, в результаті яких нами було отримано комерційні пропозиції від:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідний інститут «УКРЕКОПРОЕКТ», ЄДРПОУ 38563155 (додається);
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «А-Енерго», ЄДРПОУ 40277858 (додається);
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Олестас Еко», ЄДРПОУ 38469527 (додається).
З урахуванням отриманих комерційних пропозицій, інформації отриманої з в електронної системи публічних закупівель «ProZorro», визначили загальну суму очікуваної вартості предмету закупівлі 279 000,00 грн. з урахуванням ПДВ за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Також, повідомляємо, що при підготовці таблиці з характеристиками предмета закупівлі, Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, які містились у відкритих джерелах.
2. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.
Надаємо, Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи – Лінгурян Наталі Петрівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель в Комунальному некомерційному підприємстві «Сокирянська лікарня» Сокирянської міської ради, код ЄДРПОУ 02005852 від 03 квітня 2024 року за предметом закупівлі: Класифікація за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами), у вигдяді сканкопії.