-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Поліпшення технічного стану частини водойми в с. Глибоке Бориспільського району, Київської області)
Завершена
1 230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 150.00 UAH
Номер:
43e41b86afbf4c50919fbd71568bfff7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 15:03 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 № 122
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-04-03-011158-a 03.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОНЕКС» встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.04.2024 № 77 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.04.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ПМК-КИЇВ», ТОВ «Техно МІКС» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОНЕКС» (далі – Переможець), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження терміну розгляду тендерних пропозицій від 18.03.2024 № 83 та від 07.05.2024 № 93, вимогу про усунення невідповідностей від 10.05.2024, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 30.04.2024 № 90, від 07.05.2024 № 94 та від 14.05.2024 № 114, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2024, договір від 21.05.2024 № 171, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 28.05.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ПМК-КИЇВ» з остаточною ціновою пропозицією 1 099 998,73 грн з ПДВ, ТОВ «Техно МІКС» з остаточною ціновою пропозицією 1 194 063,47 грн з ПДВ та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОНЕКС» з остаточною ціновою пропозицією 1 228 178,95 грн з ПДВ.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «ПМК-КИЇВ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 30.04.2024 № 90) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ПМК-КИЇВ» зазначених в протоколі від 30.04.2024 № 90, порушень не встановлено.
Крім того, тендерну пропозицію ТОВ «Техно МІКС» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи
від 07.05.2024 № 94) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «Техно МІКС» зазначених в протоколі від 07.05.2024 № 94, порушень не встановлено.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОНЕКС» з остаточною ціновою пропозицією 1 228 178,95 грн з ПДВ.
Згідно до вимог Розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 1 до ТД переможець у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи передбачені чим розділом, шляхом розміщення в електронній системі закупівель, а саме:
- інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме учасник надає на фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі/ керівника учасника процедури закупівлі витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг). Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Документ повинен бути не більше місячної давнини від дати подання документа;
- довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що:
а) між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів,
б) або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю - відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було,
в) або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, установлено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Разом з тим, відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, установлено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Однак, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОНЕКС», як переможцем торгів, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не виконано вимоги Додатку 1 до ТД.
Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей.
Однак, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОНЕКС», а уклав договір на суму 1 228 178,95 гривень.
Період усунення порушень:
11.06.2024 15:56 - 26.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2024 15:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного моніторингу UA-М-2024-05-21-000022 процедури закупівлі Північним офісом Держаудитслужби було виявлено порушення: тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону та не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОНЕКС», яка підлягала відхиленню відповідно до закону.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Слід зазначити, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що на виконання зобов’язань щодо усунення виявлених порушень Головним управлінням житлово-комунального господарства прийнято рішення, в установленому законодавством порядку, розірвати Договір від 21.05.2024 № 171 з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ОНЕКС».
Дата публікації звіту:
13.06.2024 17:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
24.06.2024 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
3fea75b4c78346ca9c3d3cc43ffa9007
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.05.2024 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ba15bdd4fbb04a0da1039fa5d0778a24
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
28.05.2024 11:09
Опис:
Головне управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради надає пояснення на запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, а саме:
Замовник здійснював визначення очікуваної вартості предмета закупівлі - ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Поліпшення технічного стану частини водойми в с. Глибоке Бориспільського району, Київської області) на підставі попередніх розрахунків та обсягів на виконання робіт, з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, згідно проектно-кошторисної документації за робочим проектом «Поліпшення технічного стану частини водойми в с. Глибоке Бориспільського району, Київської області», яка пройшла експертизу і отримала Експертний звіт, виданий Київською обласною філією Інституту «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 28.12.2021 року № 1640-е/21-КД/П (додається) та вимог діючого законодавства (Закон України «Про місцеве самоврядування», Закон України «Про благоустрій населених пунктів», Закон «Про охорону праці», «Правила охорони поверхневих вод», Порядок проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства).
Відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Додаток № 2 до Тендерної документації).
Виходячи з кошторисної вартості визначено очікувану вартість предмета закупівлі та оголошено відкриті торги з особливостями ID: UA-2024-04-03-011158-a з очікуваною вартістю 1 230 000,00 грн.
Кошти на закупівлю ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Поліпшення технічного стану частини водойми в с. Глибоке Бориспільського району, Київської області) було виділено згідно рішення Бориспільської міської ради від 15 грудня 2023 року № 3016-48-VIII «Про бюджет Бориспільської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами внесеними рішеннями Бориспільської міської ради), Програми охорони навколишнього середовища Бориспільської міської територіальної громади на 2024-2026 роки.
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://borispol-rada.gov.ua/item/59081-kapitalnyi-remont-i-restavratsiia-polipshennia-tekhnichnoho-stanu-chastyny-vodoimy-v-s-hlyboke-boryspilskoho-raionu-kyivskoi-oblasti.html