• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Живильні середовища (ДК 021:2015: 24930000-2 - Фотохімікати)

52 найменування (785 одиниць) відповідно до технічних умов Тендерної документації

Завершена

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Номер: 3126a9c6390243a29493fbf461f52d9f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-16-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 16.04.2024 17:59 - 08.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.04.2024 № 26-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю означив порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 16.04.2024 № 26 -з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-04-03-005298-a, яку проводить Запорізька регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 210-73-33, 2107333a@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавству встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВФ УКРМЕДІАЛАБ» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, внаслідок укладання договору станом на момент проведення моніторингу, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «17» квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Запорізької регіональної державної лабораторії державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.04.2024 № 88; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НВФ УКРМЕДІАЛАБ» (далі по тексту – ТОВ «НВФ УКРМЕДІАЛАБ»); протокол визначення переможця торгів від 11.04.2024 № 94; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 11 квітня 2024 року. За результатом моніторингу встановлено, що тендерна документація до проведення даних відкритих торгів, затверджена рішенням уповноваженої особи від 03.04.2024 № 88, складена не у відповідності до вимог чинного законодавства про закупівлі. Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Проте, по-перше, тендерна документація для проведення даної процедури закупівлі не містить посади однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. По-друге, Додаток 1 «Тендерна пропозиція» до ТД містить вимогу щодо підтвердження учасником зобов’язання підписати договір відповідно до умов тендерної документації із замовником не пізніше ніж через 20 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що суперечить пункту 49 Особливостей, яким визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВФ УКРМЕДІАЛАБ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Так, згідно пункту першого Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації /скасування процедури закупівлі. Проте, учасником ТОВ «НВФ УКРМЕДІАЛАБ» у складі своєї тендерної пропозиції такого листа-гарантії не надано. Крім того, згідно пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим у Додатку № 4 до Документації. На підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, по позиції № 20 «Добавка для кампілобактерій-V (BFCSA)» учасником надано зразок етикетки виробника з маркуванням Campylobacter Supplement V (BFCSA) (з перекладом державною мовою - Добавка для кампілобактерій-V), проте сертифікат аналізу та якості (іноземною мовою) надано на CF Selective Supplement I, що не відповідає ані маркуванню на упаковці виробника, ані позиції № 20 «Добавка для кампілобактерій-V (BFCSA)» Технічного завдання Замовника. З огляду на викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ «НВФ УКРМЕДІАЛАБ» не відповідала вимогам ТД Замовника, та підлягала відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Попри це, на порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НВФ УКРМЕДІАЛАБ», натомість відповідно до протоколу визначення переможця торгів від 11.04.2024 № 94 його визначено переможцем процедури закупівлі, та в подальшому (в ході проведення моніторингу процедури закупівлі) Замовником укладено договір про закупівлю від 17.04.2024 № 52/24.
Період усунення порушень: 17.04.2024 18:04 - 02.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2024 18:04

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Відсутній механізм
Опис: Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору
Дата публікації: 26.09.2024 12:02