• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний різаний, хліб житньо-пшеничний різаний, булочка з начинкою, булочка без начинки, торт, калач, паска)

Завершена

215 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 150.00 UAH
Номер: 358c074ea8ef4aaab8d87c09a8880d7b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-05-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.07.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 05.07.2024 16:24 - 27.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.07.2024 № 39-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 05.07.2024 № 39-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5.UA-2024-04-03-004267-a від 03.04.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзацу 16 пункту 47 Особливостей №1178 та вимог пункту 17 частини другої статті 22 та частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Тернопільхлібпром» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 26.04.2024 за №25 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Бучацької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.04.2024 №30, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.04.2024 №34, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Тернопільхлібпром» (далі – ТОВ «Тернопільхлібпром»), повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2024 року, договір закупівлі від 26.04.2024 за №25, додаткові угоди до договору закупівлі: від 06.05.2024 за №1, від 26.06.2024 за №2, пояснення Замовника від 12.07.2024 та від 23.07.2024, отримані через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей №1178 Замовником не зазначено електронної адреси посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Також, згідно норм абзацу восьмого пункту 28 Особливостей №1178, у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Так, відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей №1178 - учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Однак, на порушення абзацу восьмого пункту 28 та абзацу 16 пункту 47 Особливостей №1178, Замовником у тендерній документації не зазначено інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстави для відхилення, щодо учасників, встановленої абзацом чотирнадцятим пункту 47 цих особливостей. Поряд з цим, на порушення вимог частини третьої статті 22 Закону, Замовником включено до тендерної документації інформацію не у відповідності до законодавства, а саме, в пункті 13.6 розділу 13. «Прикінцеві положення» (Додаток №4 до тендерної документації), зазначено, що: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених п.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а не пункту 19 Особливостей №1178. Аналізом відповідності пропозиції ТОВ «Тернопільхлібпром» вимогам тендерної документації виявлено наступне. Відповідно до п.п.9 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначена вимога надати у складі пропозиції - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (сформований у поточному році нотаріусом чи державним реєстратором). У складі пропозиції ТОВ «Тернопільхлібпром» присутній вищезгаданий документ, проте – сформований 24.10.2023, що є невідповідністю умові п.п.9 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Окрім цього, на вимогу пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема, щодо надання інформації в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ТОВ «Тернопільхлібпром» у пропозиції її не надало. Поряд з цим, у складі пропозиції ТОВ «Тернопільхлібпром», на вимогу пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» не подано документу, що підтверджує право використання нерухомого майна у 2024 році (на потужності - складське приміщення, що зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника), а також, у згаданій довідці не зазначено відомостей про технічний стан кожного із вказаних одиниць обладнання, що було умовою зазначеного пункту 1 цього додатку. Аналізом пропозиції ТОВ «Тернопільхлібпром», також, виявлено, що на вимогу пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вищезгаданого Додатку №1 до тендерної документації, ним не надано: - медичні книжки, оформлені згідного чинного законодавства України, на водія автотранспортного засобу та особи, що буде супроводжувати продукти у дорозі; - дійсну медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом на водія згідно «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджену Наказом МОЗ та МВС України №65/80 від 31.01.2013; - сканкопії оригіналу посвідчення водія (відповідно до кількості одиниць автотранспорту). Замовником в інформації від 23.07.2024 зазначено: «…Під час розгляду тендерної документації ТОВ «Тернопільхлібпром» мною не було детально перевірено документи, які вимагалися в тендерній документації…». Отже, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, пропозицію ТОВ «Тернопільхлібпром» не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Аналізом питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено, що на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 08.07.2024, Замовником, пояснення (інформацію, документи) надано з порушенням термінів, визначених частиною п’ятою статті 8 Закону, а саме 12.07.2024 року, тобто на 4 робочий день з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень: 25.07.2024 11:46 - 09.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.07.2024 11:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до вимог моніторингу комунальна установа «Центр надання соціальних послуг Бучацької міської ради» повідомляє про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Додатковою угодою №3 від 30 липня 2024 року було розірвано договір №25 від 26 квітня 2024 року.
Дата публікації звіту: 01.08.2024 11:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 06.08.2024 10:35

Запити/Пояснення