-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
FPV дрони (8"), код ДК 021:34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Завершена
5 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
Номер:
6c99dc81095647fa9bbcc27c8c2bc397
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-27-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2024 00:00
Період моніторингу:
28.06.2024 11:16 - 20.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2024 № 47-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 27.06.2024 № 47-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
25. UA-2024-04-03-001744-a; 03.04.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Виконавчого комітету Хмельницької міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.04.2024 № 9-24, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.04.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МІНВІК», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 16.04.2024 № 16-24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.04.2024, договір про закупівлю від 24.04.2024 № 64 (далі – Договір), додаткову угоду від 09.05.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 14.05.2024, пояснення та документи від 03.07.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
05.07.2024 14:53 - 11.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2024 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
93b926e1a0024f41a1bb0ee8fcf64aba
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
28.06.2024 11:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі FPV дрони (8") за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-001744-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d00f79253e834aeba74c17542fa7996b
Назва:
Пояснення органу державного контролю УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.),щодо закупівлі FPV дрони (8") за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-001744-a)
Дата опублікування:
03.07.2024 11:46
Опис:
Відповідно до запиту УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (ID моніторингу: UA-M-2024-06-27-000014) «Про надання пояснень (інформації, документів)» процедури закупівлі «FPV дрони (8") за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-001744-a) повідомляємо наступне, що закупівля здійснюється в рамках виконання Програми шефської допомоги військовим частинам Збройних Сил України, Національної гвардії України, які розташовані на території Хмельницької міської територіальної громади на 2022 – 2024 роки (зі змінами), затвердженої рішенням тринадцятої сесії міської ради від 23.02.2022 року № 3, потреба технічні та якісні характеристики замовником визначені у відповідності до листа відділу з питань оборонно-мобілізаційної і режимно- секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами від 06.03.2024 №Л-30-10-24( скан копія листа додається).
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості процедури закупівлі «FPV дрони (8") за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном», замовником проводились згідно наданих комерційних пропозицій від постачальників ( скан копії комерційних додається) та проведенням моніторингу цін, що міститься в інтернет-мережі у відкритому доступі на офіційних сайтах за електронним посиланням https://topoptics.com.ua/ , https://www.bezpeka-shop.com/ua . Проте необхідно зауважити, що на вартість «FPV дрони (8") впливають характеристики складових (комплектуючі) FPV дронів, такими комплектуючими є відеокамера, приймач, акумулятор, антена та відео-передавач. Відповідно до процедури закупівлі «FPV дрони (8") за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-001744-a), замовником вимагалися комплектуючі кращої якості, а саме відео-передавач 48 каналів і потужністю не менше 3000мВт, відеокамера датчик зображення 1/1,8 дюймовий датчик HDR, роздільна здатність 1500 TVL, з режимом освітлення день/ніч та зображенням 16:9, акумуляторна батарея 6s2p не менше 8000 mAh, антена з центральною частотою 5,8 ГГц і довжиною не менше 15 см, що і було враховано замовником до очікуваної вартості процедури закупівлі.
Також надаємо інформацію, щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі із посиланням на сторінку https://www.khm.gov.ua/uk/content/fpv-drony-8-kod-dk-0212015-34710000-7-vertoloty-litaky-kosmichni-ta-inshi-litalni-aparaty-z