-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт зовнішніх мереж водовідведення на вул. Лесі Паєвської, Кожедуба в м. Володимир Волинської області
Завершена
506 008.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 060.08 UAH
мін. крок: 1% або 5 060.08 UAH
Номер:
c01672903e8b4907acbf75afa47a8457
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-22-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.05.2024 00:00
Період моніторингу:
22.05.2024 18:02 - 13.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2024 № 27-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.05.2024 №27-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-02-009685-a від 02.04.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства "Полігон" Володимирської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.04.2024 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Приватного підприємства «РОУДІЗ», повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2024; договір про закупівлю робіт від 13.05.2024 № 173 на суму 480 630,10 грн, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 29.05.2024 року.
Період усунення порушень:
30.05.2024 16:37 - 05.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2024 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
9510e8e54281411684b5bc4f11bbeb29
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.05.2024 08:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Поточний ремонт зовнішніх мереж водовідведення на вул. Лесі Паєвської, Кожедуба в м. Володимир Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-009685-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2a9f4ff26b904b6794c8b86fec821893
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.05.2024 12:53
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт зовнішніх мереж водовідведення на вул. Лесі Паєвської, Кожедуба в м. Володимир Волинської області» (ID: UA-2024-04-02-009685-a) надаємо наступні пояснення:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Дана закупівля проводилась за кошти місцевого бюджету (виділені КП «Полігон» відповідно до рішення Володимирської міської ради № 32/17 від 29.02.2024р. «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2023 року № 31/20 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2024 рік», https://volodymyrrada.gov.ua/rishennya-miskoyi-rady).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації «Поточний ремонт зовнішніх мереж водовідведення на вул. Лесі Паєвської, Кожедуба в м. Володимир Волинської області», розробленої Комунальним підприємством «Володимирмістопроєкт» Володимирської міської ради.
Очікувана вартість предмета закупівлі послуг «Поточний ремонт зовнішніх мереж водовідведення на вул. Лесі Паєвської, Кожедуба в м. Володимир Волинської області» визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (розробник - Комунальне підприємство «Володимирмістопроєкт» Володимирської міської ради).
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок, згідно якого загальна кошторисна вартість складає 506008,40 грн. Очікувана вартість розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ (сканована копія зведеного кошторисного розрахунку додається).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Комунальне підприємство «Полігон» створене міською радою і діє на основі комунальної власності територіальної громади міста та виступає одержувачем бюджетних коштів та використовує вже розподілені грошові кошти.
Оскільки КП «Полігон» Володимирської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Враховуючи зазначене таке оприлюднення на веб-сайті не здійснювалось.
Додатки:
1. Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01.
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва № 1, затверджений наказом № 29-од від 01.04.2024 р.