• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання ( Діагностичні тест-системи )

(з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178)

Завершена

265 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 325.00 UAH
Номер: 36afff9087a94b8e81beca030b02bd17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-22-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 22.04.2024 17:29 - 14.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.04.2024 №31-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 22.04.2024 № 31-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-04-02-008273-a 02.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, galuna106@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує: - щодо порушення вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей – врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей під час відображення закупівлі у річному плані закупівель; - щодо порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей – здійснити заходи щодо розірвання Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості в редакції 20.01.2024), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 02.04.2024 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.04.2024, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА», протокольне рішення уповноваженої особи від 10.04.2024 № б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.04.2024, договір від 17.04.2024 № 35-Р (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 26.04.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Пунктом 14 Особливостей передбачено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Зокрема, пунктом другим частиною другою статті 4 Закону встановлено, що у річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Моніторингом встановлено, що в порушення пункту другого частини другої статті 4 Закону у річному плані Замовника не міститься інформація щодо назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі. Крім того, відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено імперативну норму, згідно якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог, встановлених Замовником у підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей., а саме: - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівника учасника процедури закупівлі / фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. (підтверджує відповідність п.п. 5, 6 та 12 п. 47 Особливостей); - також додатково, по п.п.12 п. 47 Особливостей, надається довідка, складена учасником у довільній формі, про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - довідку, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 п. 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з товариством з фізичною особою - підприємцем «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА» (далі – ФОП «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА») оприлюднене в електронній системі закупівель 10.04.2024. Проте, переможець процедури закупівлі ФОП «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА» не надав у визначені Особливостями строки, та у спосіб, зазначений в підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому Особливостей. При цьому, згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Отже, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ФОП «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА» підлягала відхиленню відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА», який не надав у визначені Особливостями строки та у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 07.05.2024 17:33 - 22.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2024 17:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-02-008273-a, інформуємо: - щодо порушення вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей – виявлені порушення врахованні та взяті до уваги з метою недопущення в подальшому. Зобовязуємось дотримуватись вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей під час відображення закупівлі у річному плані закупівель; - щодо порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей - Сторони, відповідно до вимог Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, уклали Додаткову угоду № 1 від "08" травня 2024 року до Договору №35-Р про закупівлю товарів від «17 » квітня 2024 року про наступне: "Сторони дійшли взаємної згоди Додатковою угодою достроково розірвати дію Договору з моменту підписання Сторонами Додаткової угоди. Сторони підтверджують, що станом на день укладення Додаткової угоди Постачальник не поставив, а Замовник не прийняв товари відповідно до специфікації. Сума оплати за договором складає 0,00 (нуль) гривень. З моменту набрання чинності Додатковою угодою усі зобов'язання Сторін, що виникли з зазначеного вище Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором." Додаткова угода та Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-04-02-008273-a додається.
Дата публікації звіту: 09.05.2024 09:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору. Додаткова угода №1 від 08.05.2024
Дата публікації: 09.05.2024 10:25

Запити/Пояснення