-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання ( Діагностичні тест-системи )
(з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178)
Завершена
265 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 325.00 UAH
Номер:
36afff9087a94b8e81beca030b02bd17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-22-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
22.04.2024 17:29 - 14.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 №31-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 22.04.2024 № 31-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5
UA-2024-04-02-008273-a 02.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує:
- щодо порушення вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей – врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей під час відображення закупівлі у річному плані закупівель;
- щодо порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей – здійснити заходи щодо розірвання Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості в редакції 20.01.2024), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 02.04.2024 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.04.2024, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА», протокольне рішення уповноваженої особи від 10.04.2024 № б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.04.2024, договір від 17.04.2024 № 35-Р (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 26.04.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 14 Особливостей передбачено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Зокрема, пунктом другим частиною другою статті 4 Закону встановлено, що у річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Моніторингом встановлено, що в порушення пункту другого частини другої статті 4 Закону у річному плані Замовника не міститься інформація щодо назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі.
Крім того, відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено імперативну норму, згідно якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог, встановлених Замовником у підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей., а саме:
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівника учасника процедури закупівлі / фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. (підтверджує відповідність п.п. 5, 6 та 12 п. 47 Особливостей);
- також додатково, по п.п.12 п. 47 Особливостей, надається довідка, складена учасником у довільній формі, про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
- довідку, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 п. 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з товариством з фізичною особою - підприємцем «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА» (далі – ФОП «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА») оприлюднене в електронній системі закупівель 10.04.2024.
Проте, переможець процедури закупівлі ФОП «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА» не надав у визначені Особливостями строки, та у спосіб, зазначений в підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому Особливостей.
При цьому, згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Отже, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ФОП «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА» підлягала відхиленню відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА», який не надав у визначені Особливостями строки та у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
07.05.2024 17:33 - 22.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2024 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-02-008273-a, інформуємо:
- щодо порушення вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей – виявлені порушення врахованні та взяті до уваги з метою недопущення в подальшому. Зобовязуємось дотримуватись вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей під час відображення закупівлі у річному плані закупівель;
- щодо порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей - Сторони, відповідно до вимог Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, уклали Додаткову угоду № 1 від "08" травня 2024 року до Договору №35-Р про закупівлю товарів від «17 » квітня 2024 року про наступне:
"Сторони дійшли взаємної згоди Додатковою угодою достроково розірвати дію Договору з моменту підписання Сторонами Додаткової угоди. Сторони підтверджують, що станом на день укладення Додаткової угоди Постачальник не поставив, а Замовник не прийняв товари відповідно до специфікації. Сума оплати за договором складає 0,00 (нуль) гривень. З моменту набрання чинності Додатковою угодою усі зобов'язання Сторін, що виникли з зазначеного вище Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором."
Додаткова угода та Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-04-02-008273-a додається.
Дата публікації звіту:
09.05.2024 09:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору. Додаткова угода №1 від 08.05.2024
Дата публікації:
09.05.2024 10:25
Запити/Пояснення
Номер:
d4b416a337c844859787e93468563cfc
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
23.04.2024 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-008273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Відповідно до вимог, встановлених Замовником у підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей., а саме:
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівника учасника процедури закупівлі / фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. (підтверджує відповідність п.п. 5, 6 та 12 п. 47 Особливостей);
- також додатково, по п.п.12 п. 47 Особливостей, надається довідка, складена учасником у довільній формі, про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
- довідку, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 п. 47 Особливостей, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з товариством з фізичною особою - підприємцем «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА» (далі – ФОП «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА») оприлюднене в електронній системі закупівель 10.04.2024.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель переможець процедури закупівлі ФОП «ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА» не надав у визначені Особливостями строки, та у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому Особливостей.
При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання:
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП "ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА" відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, оскільки переможець процедури закупівлі не надав у визначені Особливостями строки та спосіб, зазначений у підпункті 3.5.8 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6db3559e3fde4690ac604bcd757955b5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.04.2024 13:04
Опис:
На Ваш запит інформуємо.
Кількісна потреба у закупівлі (Діагностичні тест-системи) розрахована на основі фактичного використання тест-систем у минулому році, фактичного здійснення досліджень у минулому році з врахуванням прогнозованого збільшення кількості обстежень пацієнтів у 2024 році. (Звіт по виконанню досліджень КДЛ додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розраховані з врахуванням сумісності з наявними аналізаторами (ІФА аналізатор та Аналізатор електролітів) та їх налаштуваннями. Закупівля тест-систем з характеристиками які відрізняються від вказаних, призведе до додаткових витрат Замовника на виклик майстра для переналаштування обладнання, калібрування аналізаторів тощо.
Обрахунок очікуваної вартості здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін. (Обрахунок очікуваної вартості, комерційні пропозиції, прайс додаються).
Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП "ЯЦУНЬ НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА" відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей у зв’язку із допущенням помилки.
Завдяки своєчасним діям Західного офісу Держаудитслужби, в частині звернення уваги Замовника на виявлене порушення (окреме щире дякую!!!) виконання договору зупинене вчасно. На даний момент поставки товару, оплати товару, згідно укладеного договору, не було.