-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з перевезення організованих груп дітей за кордон за кодом ДК 021:2015:60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення
Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178.
Торги не відбулися
358 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 790.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 790.00 UAH
Номер:
6240183dff5349569b44acdd0ef4b523
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-22-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
22.04.2024 15:00 - 14.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024
№ 37-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.04.2024 № 37-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-04-02-003409-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація складена з порушенням норм пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «САВ-ТРАНС» установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Закладу «Музична школа імені Б.М. Лятошинського» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.04.2024 № 12, тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «САВ-ТРАНС», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 11.04.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2024 № 16 та від 23.04.2024 № 17, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель 24.04.2024 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, при тому що предметом закупівлі є послуги.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «САВ-ТРАНС» не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 та підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання листа про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг з перевезення організованих груп дітей за кордон, а також документів, які підтверджують придатність водіїв до керування транспортним засобом, а саме: копії медичних довідок.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «САВ-ТРАНС» надано довідку від 08.04.2024 № 43/04-24, яка містить інформацію про наявність в учасника 4-х водіїв, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг.
Проте, на підтвердження придатності водіїв до керування транспортним засобом, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «САВ-ТРАНС», надано копію медичної довідки водія Біденка А.В. не в повному обсязі, що не підтверджує його придатність до керування транспортним засобом, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу 3 та підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Відповідно до пункту 5 розділу 3 та Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій, імперативно вимагалось надання, зокрема, гарантійного листа щодо надання Замовнику можливості огляду транспортних засобів на відповідність їх технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно тендерної документації.
Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «САВ-ТРАНС» відсутній вказаний гарантійний лист, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу 3 та Додатку № 2 до тендерної документації.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 3 Особливостей визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «САВ-ТРАНС» як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Слід відмітити, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.04.2024 № 17, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, щодо надання пояснення допущення вищевказаних порушень, Замовником відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «САВ-ТРАНС».
Період усунення порушень:
26.04.2024 12:56 - 11.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2024 12:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Під час проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області були встановлені порушення :
тендерна документація складена з порушенням норм пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Особливостей та здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливого усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Дата публікації звіту:
30.04.2024 10:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
30.04.2024 11:57
Запити/Пояснення
Номер:
350b6a4e6fc3443991886c4bcf462e66
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2024 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по предмету «Послуги з перевезення організованих груп дітей за кордон» (інформацію опубліковано в інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-003409-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Закладом «Музична школа імені Б.М. Лятошинського» Житомирської міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Поясніть, чому тендерна документація Замовника не містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, при тому що предметом закупівлі є послуги?
4. Відповідно до вимог підп. 2.2 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, копій медичних довідок (щодо придатності до керування транспортним засобом) водіїв, які будуть залучені до надання послуг.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ "САВ-ТРАНС" вимогам підп. 2.2 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, при тому, що у складі тендерної пропозиції учасника надано копію медичної довідки водія Біденка А.В. не в повному обсязі, що не дає можливості підтвердити придатність його до керування транспортним засобом при наданні послуг, що є предметом закупівлі?
5. Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій, імперативно вимагалось надання, зокрема, гарантійного листа щодо надання Замовнику можливості огляду транспортних засобів на відповідність його технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно тендерної документації.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ "САВ-ТРАНС" вимогам Додатку № 2 до тендерної документації, при тому, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутній вказаний гарантійний лист?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
2662551253c54836bc57c56bbb2bc49c
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
24.04.2024 11:29
Опис:
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Заклад «Музична школа імені Б.М. Лятошинського»ЖМР, як замовник зазначеної процедури закупівлі надає пояснення на запит від 22.04.2024 року.
В запиті запитується наступна інформація:
1. Надайте інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Закладом «Музична школа імені Б.М. Лятошинського» Житомирської міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме проведено аналіз ринку, де використовувалась загальнодоступна інформація щодо цін на товари, яка міститься у відкритих джерелах та електронній системі закупівель "Prozorro". Отримана інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість.
Формування потреби закупівлі здійснено на підставі аналізу фактичного використання таких послуг для забезпечення діяльності Заклад «Музична школа імені Б.М. Лятошинського» у минулому році з урахуванням воєнного стану.
Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни; замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro" про ціни на нерегулярні пасажирські перевезення.
Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби послуги на 2024 рік.
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Заклад «Музична школа імені Б.М. Лятошинського» Житомирської міської ради не має власного веб-сайту.
Замовником надіслано до Житомирської міської ради, як головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі для оприлюднення на сайті Житомирської міської ради.
3. Поясніть, чому тендерна документація Замовника не містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, при тому що предметом закупівлі є послуги?
Будуть внесені зміни до тендерної документації, де в подальшому будуть враховані положення при складанні тендерної документації, де буде містити вимогу до учасників процедури закупівлі зазначати у тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця, у випадку якщо обсяг виконаних ним робіт або наданих послуг становитиме не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
4.Відповідно до вимог підп. 2.2 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, копій медичних довідок (щодо придатності до керування транспортним засобом) водіїв, які будуть залучені до надання послуг. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ "САВ-ТРАНС" вимогам підп. 2.2 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, при тому, що у складі тендерної пропозиції учасника надано копію медичної довідки водія Біденка А.В. не в повному обсязі, що не дає можливості підтвердити придатність його до керування транспортним засобом при наданні послуг, що є предметом закупівлі?
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документи по Додатку № 1 “Кваліфікаційні критерії” Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» — підп. 2.2 п.2 -копії медичних довідок (щодо придатності до керування транспортним засобом) водіїв, які будуть залучені до надання послуг (дійсної на момент подання тендерної пропозиції). Надана медична довідка водія Біденка А.В. не в повному обсязі, що не дає можливості підтвердити придатність його керування транспортним засобом при наданні послуг. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
5. Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій, імперативно вимагалось надання, зокрема, гарантійного листа щодо надання Замовнику можливості огляду транспортних засобів на відповідність його технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно тендерної документації. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ "САВ-ТРАНС" вимогам Додатку № 2 до тендерної документації, при тому, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутній вказаний гарантійний лист?
Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: в Додатку 2 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики» надати замовнику можливість огляду транспортних засобів на відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно тендерної документації, про що у складі тендерної документації має бути гарантійний лист. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист.
Додаток: 1. Обґрунтування на 2 стор. в 1 прим.
2. Лист до Житомирської міської ради № 61 від 02.04.2024р.