-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
31521000-4/Світильники. Cвітильник зовнішнього освітлення світлодіодний підвісний /50 і 65/Вт.
Завершена
1 590 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 906.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 906.00 UAH
Номер:
6fa2fefd140f426596f836a07e4c35aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 14:27 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2024 № 166
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.08.2024 № 166.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-04-02-002779-a, 02.04.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладенні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівсвітло» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-04-02-003141-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РАДІЙ ЛЕД» (далі – ТОВ «РАДІЙ ЛЕД»); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «РАДІЙ ЛЕД» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 15.04.2024 №15П та від 01.05.2024; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «РАДІЙ ЛЕД» як переможцем тендеру документи; договір від 15.05.2024 №26Т; надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
У пункті 47 Особливостей №1178 визначено підстави, за яких замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі.
Водночас, моніторингом встановлено, що у Додатку 1 до тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником зазначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в частині першій статті 17 Закону, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в частині першій статті 17 Закону, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі, враховуючи, що в електронній системі закупівель не реалізовано технічну можливість самостійно декларувати відсутність підстави, передбаченої частиною другої статті 17 Закону, інформація про відсутність підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону надається учасником у складі тендерної пропозиції у довільній формі з урахуванням вимог статті 17 Закону.
При цьому, у Додатку 1 до тендерної документації визначено, що недотримання учасником вищезазначених вимог є підставою для його відхилення згідно абз.6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
Проте, відповідні підстави для відхилення визначені у пункті 44 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178.
Крім того, у Додатку 1 до тендерної документації вказано, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Однак, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Також, у Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем тендеру документального підтвердження відсутності підстави, яка визначена у підпункті 3 пункту 47 Особливостей №1178, а саме: інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (зазначений документ повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис та/або печатку, дата документа повинна бути сформована не раніше 30 календарних днів відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій),
Однак, з 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції відкрило доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення (про що повідомлено на сайті НАЗК: https:// nazk.gov.ua/uk/novyny/nazk-vidkrylo-dostup-do-reyestru-osibyaki-vchynyly-koruptsijni-ta-pov-yazani-z-koruptsiyeyupravoporushennya-iz-vrahuvannyam-bezpekovyh-aspektiv-golovanazk/).
Таким чином, на час оголошення та проведення Замовником досліджуваної процедури закупівлі вищевказаний Єдиний державний реєстр містився у вільному публічному доступі, а відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 Замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Однак, у пункті 4 розділу IV тендерної документації зазначено, що договір про закупівлю укладається з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої-дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей №1178, не зазначивши, що норми частини другої статті 41 Закону також не застосовуються.
З врахуванням вищенаведеного, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено норми пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 15 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
У частині першій статті 25 Закону визначено, що у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Частиною третьою статті 25 Закону визначено підстави, за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається, серед яких: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Одночасно, за нормою пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей.
Згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
В свою чергу, у пункті 47 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Моніторингом встановлено, що у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронна).
При цьому, у пункті 3 розділу ІІІ тендерної документації визначено перелік підстав, за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, серед яких: ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Таким чином при складанні тендерної документації та під час здійснення досліджуваної закупівлі Замовником положення статті 25 Закону застосовано без урахування положень пункту 47 Особливостей №1178, чим порушено норми пункту 3 Особливостей №1178 (відповідно до якого під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей).
Як наслідок, учасником ТОВ «РАДІЙ ЛЕД» надання забезпечення тендерної пропозиції здійснено без урахування чинних норм Особливостей №1178 (у складі тендерної пропозиції надано видану АТ «Кристалбанк» банківську гарантію №Г/2024/405-01 від 04.04.2024, що містить умову її неповернення «ненадання Принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону»).
Слід зазначити також, що у разі надання учасником-переможцем документального підтвердження відсутності підстав для відхилення його тендерної пропозиції згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 у строк, що не перевищує 10 днів (відповідно до частини шостої статті 17 Закону), однак перевищує 4 дні (встановлений пунктом 47 Особливостей №1178 строк) з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовник втратив би можливість стягнути (не повернути) забезпечення тендерної пропозиції в сумі 47 718,00 гривень.
Період усунення порушень:
21.08.2024 16:36 - 05.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2024 16:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про здійснення заходів, направлених на недопущення встановлених порушень.
07 серпня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету за ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура. 31521000-4 — Світильники. Cвітильник зовнішнього освітлення світлодіодний підвісний /50 і 65 Вт/», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-04-02-002779-a. Відповідно до Наказу Держаудитслужби №142 від 07.08.2024 року, було розпочато моніторинг відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету за ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура. 31521000-4 — Світильники. Cвітильник зовнішнього освітлення світлодіодний підвісний /50 і 65 Вт», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-04-02-002779-a». 9 серпня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання пояснень, зокрема: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? . Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. 14 серпня 2024 року Замовником було оприлюднено Пояснення на запит від 10.07.2024 року. 21 серпня 2024 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-02-002779-a (далі – Висновок). Відповідно до Висновку, З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, а також норм пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Львівське комунальне підприємство »Львівсвітло» на виконання положень Висновку, повідомляє про те, що Замовником здійсненні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом проведення внутрішнього навчання працівників, щодо покращення знань законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі й стосовно дотримання приписів частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
28.08.2024 14:09
Запити/Пояснення
Номер:
bbab9fa6f2b940e59f479a730179d2cd
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.08.2024 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2024 00:00
Опис:
Дата: 09.08.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-04-02-002779-a, яка проведена Львівським комунальним підприємством «Львівсвітло» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ab84a4697a494cb9805a06b387123c5a
Назва:
ПОЯСНЕННЯ до запиту про результати моніторингу закупівлі UA-2024-04-02-002779-a
Дата опублікування:
14.08.2024 13:32
Опис:
Відповідно до абзацу 1 частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) надаємо пояснення до запиту про результати моніторингу закупівлі Західному офісу Держаудитслужби від ЛКП «Львівсвітло» (далі – Замовник) за «ДК 021:2015:31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура. 31521000-4/Світильники. Cвітильник зовнішнього освітлення світлодіодний підвісний /50 і 65/ Вт», оприлюдненого в електронній системі закупівель 02 квітня 2024 року.
1.Щодо пояснення, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі .
Слід зазначити, що обґрунтування розміру очікуваної вартості здійснювалось відповідно до рекомендацій Наказу Мінекономіки(-зі змінами) від 18.02.2020 №275 згідно п.3 р.ІІ(методом порівняння ринкових цін). Проведений моніторинг цін шляхом здійснення пошуку інформації про ціну товару на різних електронних сайтах в т.ч. на електронному сайті «Prozorro Маrket»/. Слід зазначити, що товар світильники -/50 і 65/ Вт (специфічний, який дасть змогу робити менше навантаження на енергосистему України і економити електроенергію у Сихівському районі м.Львова ). На електронному майданчику де знаходиться модуль аналітики BI Prozorro не має світильника з потужністю -/50 і 65/ Вт, так як світильник енергозберігаючий специфічний , Замовник отримав 3-и цінові пропозиції від юридичних осіб (Додаток 1) . Закупівля оголошувалась по потребі начальника виробничо-технічного відділу Тараса РОМАНИШИНА (службова записка від 25 березня 2024 року) додається (Додаток 2). Також слід зазначити, що обґрунтування очікуваної ціни закупівлі здійснювалось відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін 3-х:
№п/п Назва юридичної особи, ЄДРПОУ Вартість, грн.. Таблиця
1 ТОВ «Систем Електро Монтаж» ЄДРПОУ 39776572 1 590 000.00 отриманих
2 ТОВ «ТВК»Вілком» ЄДРПОУ 41795573 1 617 270.00 пропозицій
3 ТОВ «Світлобуд- Монтаж» ЄДРПОУ 4198434 1 620 900.00