• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Підготовка об’єкту до опалювального сезону капітальний ремонт системи опалення , водопостачання , каналізації будівлі Комунального закладу «Кутузівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», за адресою: Харківська область, Харківський район, с-ще Кутузівка, провулок Стадіонний, б.3» згідно коду ДК 021:2015: 45330000-9 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи»

Завершена

2 450 835.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 254.18 UAH
Номер: 0c81bfec23e546de9c11844c20f8f6f6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-29-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.04.2024 17:12 - 21.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 29.04.2024 № 70 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.04.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.04.2024 № 70 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2024-04-01-011134-a 01.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, kononenkou384@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» встановлення порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Вільхівської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД», протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2024, договір від 26.04.2024 № 07-04/24, рішення уповноваженої особи (протокол від 28.04.2024 08-04/24) пояснення Замовника від 07.05.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» встановлено наступне. Згідно з пунктом 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до Тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, в кошторисних документах (локальному кошторисі, відомості ресурсів) вказувати конкретні найменування матеріалів, виробів та конструкцій, які будуть використанні при виконанні робіт, їх технічні характеристики, тип, модель, інформацію про виробника. Проте, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» завантажено файл «Відомість ресурсів» (файл: «Проєкт договору + Додатки.pdf») згідно з яким інформація про виробника на матеріали, а саме: болти з гайками та шайбами діаметр 16 (позиція №18), болти з гайками та шайбами діаметр 8 (позиція №19), замазка захисна (позиція №29), метал для кріплення (позиція №46), металоконструкції індивідуальні (позиція №47), очіс льняний (позиція №58), пароніт (позиція №59) відсутня. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.05.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно яким чином виконано вимоги Додатку 3 до тендерної документації Замовника, а саме: зазначено інформацію про виробника на матеріали: металоконструкції індивідуальні, метал для кріплення, очіс льняний, пароніт, тощо. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.05.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «…Відповідно інформації зазначеної в кошторисної документації Замовника , при виконанні робіт , мають бути застосовані 51 позиція матеріалів , виробів та конструкцій при ремонті системи опалення та 99 позицій – при ремонті систем водопроводу та каналізації . Кошторисна вартість робіт , пов’язаних з ремонтом водопроводу та каналізації , відповідно розробленого проекту становить 764 708 грн. , із них вартість труб для ремонту водопроводу та каналізації складає приблизно 100 000 грн. , вартість сантехнічних матеріалів , виробів та конструкцій , таких як змішувачі , крани , клапани , піддони , умивальники , мийки , фільтри , лічильники , манометри складає приблизно 500 000 грн. , електричних водонагрівачів – 50 000 грн. Кошторисна вартість робіт , пов’язаних з ремонтом опалення та вентиляції , відповідно розробленого проекту становить 1 243 910 грн. , із них вартість труб для ремонту системи опалення складає приблизно 270 000 грн. , вартість радіаторів – 600 000 грн., вартість матеріалів та виробів необхідних для ремонту системи опалення , таких як термостатичні комплекти , крани , вентилі , вузли , теплоізоляція , манометри , шафа теплої підлоги складає приблизно 280 000 грн. Зазначені позиції матеріалів , виробів та конструкцій являються основною складовою вартості робіт : «Підготовка об’єкту до опалювального сезону капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, каналізації будівлі Комунального закладу «Кутузівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», за адресою: Харківська область, Харківський район, с-ще Кутузівка, провулок Стадіонний, б.3» , від якості яких залежить результат виконаних робіт, а саме якісний ремонт, який очікує замовник . Вимоги до матеріалів, виробів та конструкцій , які мають бути застосовані при виконанні робіт, та які являються основною складовою вартості робіт, наведені в Специфікаціях до Робочого проєкту Том ІІ.І Водопровід та каналізація , Робочого проєкту Том ІІ.ІІ Опалення та вентиляція. Так, відповідно інформації зазначеної в специфікаціях до проекту, в загальному переліку матеріалів виробів та конструкції, які мають бути застосовані при виконанні робіт, не зазначено вимоги та інформація про матеріали, які є допоміжними, додатковими та не основними, які не являються основною складовою при виконанні робіт, такі як : замазка захисна, металоконструкції індивідуальні, метал для кріплення, очіс льняний, пароніт . Закупівля їх виконуватиметься на стадії виконання робіт. Вартість зазначається середня регіональна на момент складання договірної ціни. Замовником , при складані тендерної документації встановлена вимога для Учасників процедури закупівлі, зазначення в кошторисних документах (локальному кошторисі, відомості ресурсів), поданих в складі тендерної пропозиції, конкретних найменувань матеріалів, виробів та конструкцій, які будуть використанні при виконанні робіт, їх технічні характеристики, тип, модель, інформацію про виробника, для можливості встановлення відповідності поданої тендерної пропозиції учасника технічному завданню замовника , відповідності до вимог встановлених до матеріалів, виробів та конструкцій , від якості яких залежить результат виконаних робіт, а саме якісний ремонт, який очікує замовник. В складі тендерної пропозиції, поданої Учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД", надано гарантійний лист , в якому зазначено , що при виконанні Робіт, будуть використовуватися якісні машини і механізми, які відповідають вимогам діючого законодавства та якісні будівельні матеріали які мають сертифікати екологічної та санітарної відповідності. А це означає що , учасник підтвердив , що при виконанні робіт будуть застосовані якісні та сертифіковані будівельні матеріали , в тому числі , такі як : замазка захисна, металоконструкції індивідуальні, метал для кріплення, очіс льняний, пароніт . Також , в складі тендерної пропозиції , поданої Учасником : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД", надано гарантійний лист, в якому зазначено , що учасник зобов’язується не використовувати при виконанні робіт матеріали, вироби та конструкції походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран . А це означає що , учасник підтвердив , що матеріали , вироби та конструкції , які будуть застосовані при виконанні робіт , в тому числі , такі як : замазка захисна, металоконструкції індивідуальні, метал для кріплення, очіс льняний, пароніт , не будуть походження з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран , та замовником не буде порушено вимогу пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) . Також , в складі тендерної пропозиції , поданої Учасником : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" , надано розрахунок Договірної ціни , Локальні кошториси , Відомість ресурсів , які є головними та основними документами тендерної пропозиції учасника , а також являються обов'язковими додатками до договору , укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі , між замовником і підрядником . Кошторис на виконання будівельних робіт, поданий в складі тендерної пропозиції Учасником : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" , складений згідно до вимог розробленого проекту замовника , наданому в складі тендерної документації , у відповідності з нормами чинного законодавства , що є запорукою того, що підрядником буде чітко дотримано всі будівельні норми та стандарти, що, в свою чергу, мінімізує ризики неякісного виконання робіт.…». Однак, відповідно до вимог Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, уточнень щодо не вказування в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі інформації про виробника на метеріали, які є допоміжними, додатковими та не основними не зазначено. Тобто, Учасник процедури закупівлі повинен був вказати в кошторисних документах (локальному кошторисі, відомості ресурсів) інформацію про виробника на весь перелік матеріалів, які мають бути застосовані при виконанні робіт. Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог Додатку 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника в частині не зазначення Учасником процедури закупівлі інформації про виробника на матеріали, які мають бути застосовані при виконанні робіт, а саме: болти з гайками та шайбами діаметр 16, болти з гайками та шайбами діаметр 8, замазка захисна, метал для кріплення, металоконструкції індивідуальні, очіс льняний, пароніт. Згідно з підпунктом 4.1 пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Однак, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 14.05.2024 11:57 - 29.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2024 11:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ В СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: Відділ освіти , культури молоді та спорту Вільхівської сільської ради з розумінням та відповідальністю ставиться до проведеного моніторингу закупівлі. В подальшому , під час здійснення закупівель , Замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом порушення та неухильно дотримуватись норм чинного законодавства. На виконання усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Замовник повідомляє про розірвання Договору про закупівлі робіт укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі , Додаткова угода про розірвання додається
Дата публікації звіту: 18.05.2024 11:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: На виконання усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Договір від 26.04.2024 №07-04/24 розірвано за згодою сторін шляхом укладання додаткової угоди від 17.05.2024 №1
Дата публікації: 03.06.2024 17:43

Запити/Пояснення