-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області
Торги не відбулися
102 322 887.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 511 614.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 511 614.44 UAH
Номер:
e0f2c90d35a14c76acc02580d40da80c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-22-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
22.04.2024 17:06 - 14.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2024 № 20-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.04.2024 № 20-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-04-01-010624-a від 01.04.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, пункту 8 частини другої статті 22 Закону та пункту 3 Порядку № 1082
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2024 року (рішення про початок моніторингу було зупинено з 26.04.2024 по 08.05.2024).
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Володимирське територіальне медичне об'єднання» Володимирської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника 01.04.2024 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Кортакоз» та Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.05.2024 №7984-р/пк-пз; відповіді Замовника від 13.05.2024 та від 16.05.2024 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону.
Так, на виконання вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону та наказу Міністерства економічного розвитку торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» Замовник має обов’язок щодо складання проекту договору з урахуванням особливостей предмету закупівлі та оприлюднення його разом з тендерною документацією в окремому файлі.
Крім того, на виконання вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаженням відповідних документів через автоматизоване робоче місце Замовника.
Замовником в електронній системі закупівель 01.04.2024 разом з тендерною документацією оприлюднено Додаток 5 до тендерної документації (файл «Додаток №5 Проєкт договору.docx»), а саме: «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ».
Замовником у підпункті 15.1 пункту 15 проєкту договору визначено, що «Невід’ємною частиною цього Договору є:
- Договірна ціна (Додаток №1)
- Графік виконання робіт (Додаток №2)
- Графік фінансування робіт (Додаток №3)».
Однак, в електронній системі закупівель Замовником Додатку №1, Додатку №2, та Додатку №3 до проєкту договору не оприлюднено.
Таким чином, Замовником розроблено, затверджено та завантажено проєкт договору Додаток 4 тендерної документації без Додатку №1, Додатку №2, та Додатку №3 до проєкту договору, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону з урахуванням Особливостей, пункту 3 Порядку № 1082.
Крім того, проведеним аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що Замовником в підпункті 9 пункту 5.2.1 розділу 5 тендерної документації зазначено наступне: «Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 35 000,00 грн (тридцять п’ять тисяч грн. 00 коп.)».
Згідно з пунктом 26 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються у межах єдиної процедури закупівлі і на які учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів.
Предметом процедури закупівлі є роботи – Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області», код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Таким чином, витрати, пов’язані з юридично-консультаційними послугами, не відносяться до предмету закупівлі, а отже не можуть бути включені до тендерної документації.
Отже, Замовником в порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей включено в тендерну документацію інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Замовником під час моніторингу 19 травня 2024 року відкриті торги з особливостями були відмінені.
Період усунення порушень:
23.05.2024 16:37 - 07.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2024 16:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-01-010624-a від 23.05.2024 щодо закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) повідомляємо наступне:
1. Щодо додатків до проекту договору
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Ч. 2 ст. 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації.
Згідно п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Замовником завантажено проект договору (Додаток 5 до тендерної документації) що містить інформацію про порядок внесення змін до його умов.
Також, Додаток 5 до тендерної документації містить наступну примітку:
«15. Додатки до договору*
15.1. Невід’ємною частиною цього Договору є:
- Договірна ціна (Додаток №1)
- Графік виконання робіт (Додаток №2)
- Графік фінансування робіт (Додаток №3)
* Примітка: Додатки до договору формуються та узгоджуються сторонами при його укладенні.»
Враховуючи викладене, можна дійти до наступного висновку: Законом не встановлено вимог щодо завантаження до проекту договору додатків до тендерної документації.
Отже, Замовником торгів при складенні тендерної документації в повній мірі було дотримано вимоги ч. 2 ст. 22 Закону, та зазначену всю обов’язкову інформацію.
2. Щодо юридично-консультаційних послуг
У підпункті 9 пункту 5.2.1 розділу 5 тендерної документації зазначено наступне: «*Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити.
Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 35 000,00 грн (тридцять п’ять тисяч грн. 00 коп.).
*Інформація має інформативний характер, не є частиною предмета закупівлі та не потребує підтвердження учасником торгів будь-яким документом у складі пропозиції. Вартість юридично-консультаційних послуг не включається у вартість цінової пропозиції учасника».
Вважаємо, що права учасників дотримано в повному обсязі, адже у примітці зазначено «Інформація має інформативний характер».
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так як нормами чинного законодавства не заборонено залучення на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, Замовником укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою. А отже всі учасники, які бажають взяти участь у закупівлі, повинні бути проінформовані такою інформацією. Також, акцентуємо Вашу увагу, що тендерною документацією не встановлені вимоги про відхилення учасника чи не укладення із ним договору, у разі не сплати ним послуг.
Правомочність зазначення у тендерній документації інформації про юридично-консультаційні послуги підтверджена судовою практикою, як наприклад рішенням Апеляційного суду Луганської області (справа № 434/611/14-п).
Згідно пункту 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, потенційні учасники могли звертатись за роз’ясненнями і запитаннями по уточненню незрозумілих чи спірних питань, які їх цікавлять, а також оскаржувати ті чи інші вимоги тендерної документації.
За період подачі пропозиції та час оскарження умов даної закупівлі не поступали питання чи вимоги/скарги на умови тендерної документації в даній частині, а отже інформація про юридично-консультаційні послуги жодним чином не вплинули на результат проведення закупівлі.
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ВОЛОДИМИРСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель і не допускати помилок в майбутньому.
Дата публікації звіту:
29.05.2024 11:21
Запити/Пояснення
Номер:
ac5508f436a74facbae415438fb7e93e
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
26.04.2024 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.04.2024 №21-з
Луцьк
Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2024-04-01-010624-a.
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2024-04-01-010624-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 22 квітня 2024 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22 квітня 2024 року №20-з «Про початок моніторингу
процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Номер:
49d32f4914f54e23864a5d796bbaf206
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.05.2024 11:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-01-010624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7e4155a15dd149ce9aa9fbb4763bce5f
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
13.05.2024 15:11
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень від 09.05.2024 р. щодо закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор UA-2024-04-01-010624-a) надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений рішенням Володимирської міської ради №32/17 від 29.02.24р. «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2023 року №31/20 «Про бюджет Володимир-Волинської МТГ на 2024рік» зі змінами».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проекті «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» виготовлений проектною організацією.
Проект пройшов експертизу, в результаті якого було отримано Експертний звіт (позитивний) № 02/2704 – 02/24 від 02 лютого 2024р. (Реєстраційний номер ЕХ01:3857-3285-6610-9836) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області».
Обґрунтування очікуваної вартості: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ.
Посилання на обгрунтування: https://vtmo.com.ua/posluhy/
Номер:
f7afbd0a05cb4ae9bc462e83381f2001
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.05.2024 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-01-010624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, та враховуючи отримані пояснення 13.05.2024 постала потреба в отриманні наступних документів:
1. Надати підтверджуючі документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме: кошторисну документацію.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e94067e808e341e98e6988600c32ccd5
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
16.05.2024 13:36
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень від 14.05.2024 р. щодо закупівлі «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор UA-2024-04-01-010624-a) прикріпляємо кошторисну документацію.