-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт Великосамбірського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: Сумська область Конотопський район с.Великий Самбір вул.Дептівська,2а)
Торги відмінено
11 051 836.85
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110 518.37 UAH
мін. крок: 1% або 110 518.37 UAH
Номер:
7476edb53c0549b497eba6561b7f431a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 11:21 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 25-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 24 UA-2024-04-01-008178-a 01.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.04.2024 № б/н (далі – тендерна документація), запитання до процедури від 02.04.2024 та відповідь Замовника від 02.04.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «Сумбуд» (далі – ПАТ «Сумбуд»), вимогу про усунення невідповідностей до 15:34 год. 16.04.2024, протокол уповноваженої особи від 17.04.2024 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 26.04.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 2 розділу «Інші документи від Учасника» Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник в тендерній пропозиції повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Положеннями пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що «Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України».
Згідно з пунктом 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова № 852), ліцензуванню підлягають роботи з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Вимогами додатку 2 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника передбачено використання робіт з вогнезахисту (сторінка 33 тендерної документації), які відповідно до Постанови № 852, підлягають ліцензуванню.
Враховуючи вищевикладене, учасником ПАТ «Сумбуд» в складі наданої тендерної пропозиції, документів які підтверджують наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не надано, чим порушено вимоги пункту 2 розділу «Інші документи від Учасника» Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Слід зазначити, що відповідно до наданої в тендерній пропозиції учасником ПАТ «Сумбуд» довідки від 09.04.2024 № 92-02/1 «Інформація про субпідрядників», ПАТ «Сумбуд» не буде залучати до виконання робіт субпідрядників.
Згідно з вимогами абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах до 15:34 год. 16.04.2024, але вищезазначену невідповідність в перелік не включено та, як наслідок, не надано ПАТ «Сумбуд» можливості виправити невідповідність, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Відповідно до положень абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПАТ «Сумбуд» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Натомість було опубліковано протокол уповноваженої особи від 17.04.2024 № 4 про визначення ПАТ «Сумбуд» переможцем закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.04.2024.
Згідно з вимогами підпункту 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
01.05.2024 15:25 - 16.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.05.2024 15:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-01-008178-a повідомляємо наступне. На виконання вищезазначеного висновку відділом освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області здійснено відміну відкритих торгів із зазначенням підстав прийняття такого рішення. Відповідні документи (протокол №5 від 02.05.2024р.), причини скасування відкритих торгів та їх пояснення оприлюднені через електронну систему закупівель 02.05.2024р.
Дата публікації звіту:
02.05.2024 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
4ed25dae065445bdb35db8790f506f1b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2024 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт Великосамбірського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: Сумська область Конотопський район с.Великий Самбір вул.Дептівська,2а)», очікуваною вартістю 11 051 836,85 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-008178-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Вимогами підпункту 1.1. пункту 1 розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено надання учасниками довідки «…про наявність обладнання та матеріально технічної бази яку планується залучити для повного виконання обсягу робіт за предметом закупівлі (будівельна техніка, транспортні засоби, машини, механізми, тощо)…».
Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовника на підтвердження інформації у вищезазначеній довідці учаснику «…для власних машин, механізмів та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для виконання робіт, надати копію бухгалтерських документів, що підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів, за підписом уповноваженої особи учасника та/або бухгалтера».
На виконання даної вимоги учасником Приватним акціонерним товариством «Сумбуд» (далі – ПАТ «Сумбуд») в тендерній пропозиції надано довідку від 09.04.2024 № 82-02/1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази» (далі – Довідка № 82-02/1) та Витяги з оборотно-сальдової відомості станом на 01.06.2023 та станом на 01.11.2023.
Також, перелік будівельної техніки, транспортних засобів, машин, механізмів, тощо, які необхідні для виконання робіт та вартість експлуатації яких включено у вартість тендерної пропозиції ПАТ «Сумбуд», міститься в Підсумковій відомості ресурсів, наданій ПАТ «Сумбуд».
При порівнянні даних, зазначених в Довідці № 82-02/1 та у розділах ІІ «Будівельні машини і механізми» та «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат» Підсумкової відомості ресурсів, наданої ПАТ «Сумбуд» у складі тендерної пропозиції, виявлено невідповідності, а саме: в Довідці № 82-02/1 не зазначено будівельні машини і механізми, що містяться в Підсумковій відомості ресурсів під номерами: 14 (трактори на гусеничному ходу, потужність 96 кВт), 35 (установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц), 40 (котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т), 41(машини поливально-мийні, місткість 6000 л), 42 (котки дорожні самохідні гладкі, маса 5 т), 46 (прес гідравлічний з електроприводом), 55 (домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т), 60 (термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг), 76 (пилосос промисловий).
Слід зазначити, що інформація про вище перелічені будівельні машини і механізми не міститься в жодному іншому документі тендерної пропозиції ПАТ «Сумбуд». Також, згідно з інформацією, зазначеною в довідці «Інформація про субпідрядників» від 09.04.2024 № 92-02/1, дані будівельні машини і механізми не буде надано субпідрядниками.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не включено вищезазначені невідповідності в перелік вимог щодо усунення невідповідностей в інформації та документах до 15:34 год. 16.04.2024 або не відхилено тендерну пропозицію ПАТ «Сумбуд» відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
735245f35717471aa6e9345346c75f1b
Назва:
Надання інформації та документів по закупівлі ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт Великосамбірського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: Сумська область Конотопський район с.Великий Самбір вул.Дептівська,2а )
Дата опублікування:
26.04.2024 15:58
Опис:
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні і якісні характеристики предмета закупівлі розроблені на основі проектно-кошторисної документації, визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт, які є частиною проектно-кошторисної документації, що розроблена проектною організацією, яка має відповідні знання, компетенцію та сертифікати.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік. Фінансування Робіт здійснюється за рахунок джерел одержаних як:
- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам;
- кошти місцевого бюджету.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість закупівлі сформована згідно даних проектно-кошторисної документації на об’єкт капітального ремонту, з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (Настанова). Документи, на підставі яких здійснені обґрунтування додаються.
В результаті відкритих торгів з особливостями від 02.10.2023 року (CPV ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт Великосамбірського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: Сумська область Конотопський район с.Великий Самбір вул.Дептівська,2а) було укладено договір з підрядною організацією на суму 13 109 260,02 грн. на виконання робіт. Оскільки роботи були виконані частково, то очікувана вартість предмета закупівлі сформована з урахуванням актів виконаних робіт (акти виконаних робіт додаються).
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту: http://ps-rada.gov.ua/index.php/uk/dostup-do
2. Вимогами підпункту 1.1. пункту 1 розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено надання учасниками довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази яку планується залучити для повного виконання обсягу робіт за предметом закупівлі (будівельна техніка, транспортні засоби, машини, механізми, тощо. Учасником довідка була надана, з чого Замовник зробив висновок, що Учасник підтвердив свою спроможність виконувати будівельні роботи.
Номер:
c8a495634a3b42748ec9f79ca4008147
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2024 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт Великосамбірського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: Сумська область Конотопський район с.Великий Самбір вул.Дептівська,2а)», очікуваною вартістю 11 051 836,85 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-008178-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до положень підпункту 3.5.3. пункту 3.5. «Ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» Інструкції з організації роботи органів державного пожежного нагляду, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 06.02.2006 № 59, господарська діяльність з проектування, монтажу, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінки протипожежного стану об’єктів включає в себе такі послуги і види робіт (в тому числі):
- монтаж, технічне обслуговування пристроїв для захисту будинків і споруд від розрядів блискавки;
- вогнезахисна обробка деревини (глибока, поверхнева) та тканин;
- вогнезахисна обробка кабельної продукції.
Просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником в тендерній документації не передбачено вимоги про надання учасниками в тендерних пропозиціях відповідних дозволів, при тому, що вимогами додатку 2 «Технічне завдання» передбачено виконання робіт із влаштування блискавкозахисту та використання вогнебіозахисних речовин для забезпечення вогнезахисту?
Також, просимо надати пояснення, яким чином Замовник перевірив наявність вищезазначених дозволів в учасника Приватного акціонерного товариства «Сумбуд» (далі – ПАТ «Сумбуд») при тому що надана тендерна пропозиція ПАТ «Сумбуд» відповідних дозволів не містить?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f4d19098570444c78dc1bcf560d18b45
Назва:
Надання інформації та документів по закупівлі ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт Великосамбірського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: Сумська область Конотопський район с.Великий Самбір вул.Дептівська,2а )
Дата опублікування:
26.04.2024 16:02
Опис:
Визнаючи ПАТ «Сумбуд» переможцем торгів, Замовник керувався Розділом ІІ договору про закупівлю робіт за державні кошти (Додаток 3 до тендерної документації). Приймаючи цей договір до виконання, Учасник усвідомлює, що він повинен виконати передбачені цим договором роботи відповідно до проектної документації, якість яких відповідає вимогам державних будівельних норм України, технічних умов та державних стандартів України, СНІП, є відповідальним за достовірність виконаних обсягів робіт та їх вартості, зобов’язується ввести в дію об’єкт в обумовлені договором строки.
Номер:
8525ca57eb124b5f81606da6288a2b05
Назва:
Відкоригований запит про надання пояснень (від 26.04.2024)
Дата опублікування:
26.04.2024 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт Великосамбірського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: Сумська область Конотопський район с.Великий Самбір вул.Дептівська,2а)», очікуваною вартістю 11 051 836,85 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-008178-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог підпункту 3.5.1. пункту 3.5. «Ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» Інструкції з організації роботи органів державного пожежного нагляду, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 06.02.2006 № 59 (далі – Інструкція), господарська діяльність, пов’язана з наданням послуг і виконанням робіт протипожежного призначення, здійснюється на підставі ліцензій, що видаються Держпожбезпеки в порядку, встановленому Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності».
Згідно з положеннями підпункту 3.5.3. пункту 3.5. Інструкції господарська діяльність з проектування, монтажу, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінки протипожежного стану об’єктів включає в себе такі послуги і види робіт (в тому числі):
- монтаж, технічне обслуговування пристроїв для захисту будинків і споруд від розрядів блискавки;
- вогнезахисна обробка деревини (глибока, поверхнева) та тканин;
- вогнезахисна обробка кабельної продукції.
Просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником в тендерній документації не передбачено вимоги про надання учасниками в тендерних пропозиціях відповідних ліцензій (дозволів), при тому, що вимогами додатку 2 «Технічне завдання» передбачено виконання робіт із влаштування блискавкозахисту та використання вогнебіозахисних речовин для забезпечення вогнезахисту?
Також, просимо надати пояснення, яким чином Замовник перевірив наявність вищезазначених ліцензій (дозволів) в учасника Приватного акціонерного товариства «Сумбуд» (далі – ПАТ «Сумбуд») при тому що надана тендерна пропозиція ПАТ «Сумбуд» відповідних ліцензій (дозволів) не містить?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2227744db1754e448268c51655ab43a5
Назва:
Надання інформації по закупівлі ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт Великосамбірського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: Сумська область Конотопський район с.Великий Самбір вул.Дептівська,2а )
Дата опублікування:
26.04.2024 16:03
Опис:
Визнаючи ПАТ «Сумбуд» переможцем торгів, Замовник керувався Розділом ІІ договору про закупівлю робіт за державні кошти (Додаток 3 до тендерної документації). Приймаючи цей договір до виконання, Учасник усвідомлює, що він повинен виконати передбачені цим договором роботи відповідно до проектної документації, якість яких відповідає вимогам державних будівельних норм України, технічних умов та державних стандартів України, СНІП, є відповідальним за достовірність виконаних обсягів робіт та їх вартості, зобов’язується ввести в дію об’єкт в обумовлені договором строки.