• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт Великосамбірського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: Сумська область Конотопський район с.Великий Самбір вул.Дептівська,2а)

Торги відмінено

11 051 836.85 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110 518.37 UAH
Номер: 7476edb53c0549b497eba6561b7f431a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-18-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 19.04.2024 11:21 - 11.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.04.2024 № 25-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 24 UA-2024-04-01-008178-a 01.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, y.e.davydovych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.04.2024 № б/н (далі – тендерна документація), запитання до процедури від 02.04.2024 та відповідь Замовника від 02.04.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «Сумбуд» (далі – ПАТ «Сумбуд»), вимогу про усунення невідповідностей до 15:34 год. 16.04.2024, протокол уповноваженої особи від 17.04.2024 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 26.04.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 2 розділу «Інші документи від Учасника» Додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник в тендерній пропозиції повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Положеннями пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що «Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України». Згідно з пунктом 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова № 852), ліцензуванню підлягають роботи з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Вимогами додатку 2 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника передбачено використання робіт з вогнезахисту (сторінка 33 тендерної документації), які відповідно до Постанови № 852, підлягають ліцензуванню. Враховуючи вищевикладене, учасником ПАТ «Сумбуд» в складі наданої тендерної пропозиції, документів які підтверджують наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не надано, чим порушено вимоги пункту 2 розділу «Інші документи від Учасника» Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що відповідно до наданої в тендерній пропозиції учасником ПАТ «Сумбуд» довідки від 09.04.2024 № 92-02/1 «Інформація про субпідрядників», ПАТ «Сумбуд» не буде залучати до виконання робіт субпідрядників. Згідно з вимогами абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах до 15:34 год. 16.04.2024, але вищезазначену невідповідність в перелік не включено та, як наслідок, не надано ПАТ «Сумбуд» можливості виправити невідповідність, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Відповідно до положень абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПАТ «Сумбуд» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Натомість було опубліковано протокол уповноваженої особи від 17.04.2024 № 4 про визначення ПАТ «Сумбуд» переможцем закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.04.2024. Згідно з вимогами підпункту 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 01.05.2024 15:25 - 16.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.05.2024 15:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-01-008178-a повідомляємо наступне. На виконання вищезазначеного висновку відділом освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області здійснено відміну відкритих торгів із зазначенням підстав прийняття такого рішення. Відповідні документи (протокол №5 від 02.05.2024р.), причини скасування відкритих торгів та їх пояснення оприлюднені через електронну систему закупівель 02.05.2024р.
Дата публікації звіту: 02.05.2024 16:19

Запити/Пояснення