• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Щебенево - піщана суміш С-7 фракція 0-40мм з доставкою

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Завершена

850 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 502.00 UAH
Номер: 0306803f6b5048689782fa42b82a95a0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-22-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 22.04.2024 15:05 - 14.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.04.2024 № 31-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 22.04.2024 № 31-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-04-01-008172-a 01.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, пункту 47, підпункту 1 пункту 51 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, пункту 47, підпункту 1 пункту 51 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 14.03.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Глодоської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.04.2024 б/н, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю підприємство «Бантишівський щебінь» (далі - ТОВ «Бантишівський щебінь»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 09.04.2024 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.04.2024, договір купівлі – продажу від 19.04.2024 № 71 на суму 848 100,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Бантишівський щебінь» (далі - Договір), додаткова угода від 26.04.2024 № 77 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення надані 26.04.2024 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Згідно із пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. В розділі «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критерієм, відповідно до пункту 28 Особливостей» додатку 1 до тендерної документації наведена форма довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів учасник має надати: не менше 1 скан-копій договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та підтвердження виконання договору (акт приймання - передачі, накладна, тощо). Інформація надається про повністю виконаний договір. На виконання вищевказаних вимог, в складі тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Банташівський щебінь» надана довідка б/н та без дати згідно з якою, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, ТОВ «Банташівський щебінь» надає договір купівлі – продажу від 20.07.2023 № 362, укладений з виконавчим органом Добровеличківської селищної ради – апаратом ради. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Банташівський щебінь» не надано скан-копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та підтвердження виконання договору (акт приймання - передачі, накладна, тощо), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критерієм, відповідно до пункту 28 Особливостей» додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Отже, з урахуванням вищезазначеного, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Банташівський щебінь» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та визначив його переможцем закупівлі. Також, за результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця). В розділі «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідностей переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» додатку 1 до тендерної документації наведено перелік документів, які повинен надати переможець торгів на виконання вимог пункту 47 Особливостей з метою підтвердження відсутності підстав для відмови замовником учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, визначених пунктом 47 Особливостей. Однак, переможцем процедури закупівлі ТОВ «Банташівський щебінь» не оприлюднено в електронній системі закупівель документи, передбачені вимогами розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідностей переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» додатку 1 до тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерна пропозиції, розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідностей переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» додатку 1 до тендерної документації. З урахуванням вищевказаного, Замовником, на порушення вимог пункту 47 Особливостей, не відхилено переможця торгів ТОВ «Банташівський щебінь» як такого, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 47 Особливостей. Внаслідок встановленого, на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей, відкриті торги автоматично не відмінено. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом розірвання Договору згідно з умовами додаткової угоди від 26.04.2024 № 77 до Договору.
Період усунення порушень: 29.04.2024 16:18 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2024 16:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 20.09.2024 10:35

Запити/Пояснення