• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області" (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)

Завершена

13 882 860.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 414.30 UAH
Номер: e15f10e69bd84c2db65f65ec5c9af69e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-16-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.07.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 16.07.2024 16:06 - 07.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.07.2024 № 40-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-04-01-006690-a 01.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 345-94-83, chernihivmonitoring11@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, розміщення інформації в електронній системі закупівель та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Менської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.04.2024 № 30 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕКС РЕАЛ» (далі – ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», Учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2024 № 34 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.04.2024, договір підряду від 25.04.2024 № 228-04/2024, укладений Замовником з ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» (далі – Договір), додаткову угоду від 10.06.2024 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 30.04.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 22.07.2024 та 30.07.2024. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зокрема визначено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям… Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії». Пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» зокрема передбачено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасниками у складі пропозиції необхідно «… надати на фірмовому бланку Учасника (за наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору із зазначенням: прізвища, ім'я та по батькові працівника, посади працівника, спеціальності, освіти, розряду за фахом, досвід роботи (за формою). Підтвердження наявності повинно бути надано на всіх працівників, зазначених у довідці. На підтвердження трудових a6o цивільно-правових правовідносин працівників з учасником Учасник подає копії трудових книжок (сторінка 1 i сторінка з відповідним записом) та/або наказ про призначення a6o цивільно-правову угоду…». За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» надано довідку від 08.04.2024 № 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі (далі – Довідка). Згідно з пунктами 7, 8, 9 та 10 Довідки вказано, що Скрипченко О.В. працює на посадах лицювальник-плиточник, стропальник; бетоняр; бруківник та на посаді дорожнього робітника. Однак на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» надав накази про прийняття на роботу, про переведення та про суміщення професій (посада) № 19-к, № 22-к, № 29-к (файл «накази працівники.pdf»), в яких зазначено, що з 29.06.2021 Скрипченка Олександра Володимировича прийнято на посаду муляра та з 16.06.2022 з посади муляра переведено на посаду лицювальника-плиточника, а також, Скрипченку Олександру Володимировичу – слюсарю-сантехніку, доручено виконання без звільнення від основної роботи суміщення професій бетоняра, бруківника, лицювальника-плиточника, дорожнього робітника та монтажника систем утеплення будівель за його згодою з 01.08.2023. Згідно з пунктом 7 Довідки вказано, що Скрипченко О.В. працює на посаді лицювальника-плиточника, стропальника. Однак на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не надав наказ або інший підтверджуючий документ, який вказує на те, що даний працівник обіймає посаду стропальника. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління 26.07.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо надання пояснення чи враховано вище вказані невідповідності при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ». Замовник надав пояснення 30.07.2024, де зазначив, що «… Скрипченко Олександр Володимирович працює стропальником підтверджується витягом з протоколу № 03-100-2024 та № 10-296-2023 про перевірку знань з питань охорони праці (додатки додаються)…». Слід зазначити, що витягами з протоколів № 03-100-2024 та № 10-296-2023 Учаснику необхідно було підтвердити іншу вимогу Замовника, передбачену пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Надати у складі тендерної пропозиції протоколи a6o витяги з протоколів та посвідчення, що підтверджують проходження навчання з охорони праці на всіх працівників, що зазначені у довідці, а саме: загальний курс з охорони праці, НПАОП 00.00-1.15-07, HПAOП 0.00-1.71-13, HПAOП 45.2-7.02-12.; протокол (a6o витяг з протоколу) та посвідчення стропальника не нижче 4-ro розрядку та протокол (a6o витяг з протоколу), який підтверджує видачу цього посвідчення та протокол (a6o витяг з протоколу) та посвідчення про проходження навчання з охорони праці НПАОП 0.00-1.75-15 вантажно-розвантажувальні роботи, мінімум одного працівника». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, в порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» невідповідностей, а саме: для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у Довідці, Учасник повинен надати підтвердження на всіх працівників, зазначених у довідці (копії трудових книжок (сторінка 1 i сторінка з відповідним записом) та/або наказ про призначення a6o цивільно-правову угоду). Натомість, Замовником опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем процедури закупівлі від 10.04.2024 № 34, оприлюднений в електронній системі закупівель 10.04.2024 та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.04.2024, та укладено Договір № 228-04/2024. Відповідно до положень частини сімнадцятої статті 8 Закону обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Згідно з абзацами першим та третім пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893, зі змінами (далі – Порядок № 1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/ постачальника/ органу оскарження/ органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель та своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом, встановлено, що відповіді на запити Управління від 25.07.2024 та від 26.07.2024 Замовником надано 30.07.2024. Проте, в порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082, Замовником не накладено електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Замовника на відповідні пояснення (інформацію, документи), які оприлюднені в електронній системі закупівель 30.07.2024.
Період усунення порушень: 07.08.2024 17:55 - 22.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2024 17:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Дотримання норм законодавства вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та пункт 3 Порядку №1082, а саме недопущення порушень перевірки тендерної пропозиції учасника та накладання електронного цифрового підпису на пояснення надані в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 12.08.2024 11:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 26.08.2024 11:27

Запити/Пояснення