-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області" (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Завершена
13 882 860.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 414.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 69 414.30 UAH
Номер:
e15f10e69bd84c2db65f65ec5c9af69e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-16-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.07.2024 00:00
Період моніторингу:
16.07.2024 16:06 - 07.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.07.2024 № 40-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-04-01-006690-a 01.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, розміщення інформації в електронній системі закупівель та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Менської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.04.2024 № 30 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕКС РЕАЛ» (далі – ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», Учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2024 № 34 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.04.2024, договір підряду від 25.04.2024 № 228-04/2024, укладений Замовником з ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» (далі – Договір), додаткову угоду від 10.06.2024 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 30.04.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 22.07.2024 та 30.07.2024.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зокрема визначено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям… Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії».
Пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» зокрема передбачено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасниками у складі пропозиції необхідно «… надати на фірмовому бланку Учасника (за наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору із зазначенням: прізвища, ім'я та по батькові працівника, посади працівника, спеціальності, освіти, розряду за фахом, досвід роботи (за формою).
Підтвердження наявності повинно бути надано на всіх працівників, зазначених у довідці.
На підтвердження трудових a6o цивільно-правових правовідносин працівників з учасником Учасник подає копії трудових книжок (сторінка 1 i сторінка з відповідним записом) та/або наказ про призначення a6o цивільно-правову угоду…».
За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» надано довідку від 08.04.2024 № 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі (далі – Довідка).
Згідно з пунктами 7, 8, 9 та 10 Довідки вказано, що Скрипченко О.В. працює на посадах лицювальник-плиточник, стропальник; бетоняр; бруківник та на посаді дорожнього робітника. Однак на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» надав накази про прийняття на роботу, про переведення та про суміщення професій (посада) № 19-к, № 22-к, № 29-к (файл «накази працівники.pdf»), в яких зазначено, що з 29.06.2021 Скрипченка Олександра Володимировича прийнято на посаду муляра та з 16.06.2022 з посади муляра переведено на посаду лицювальника-плиточника, а також, Скрипченку Олександру Володимировичу – слюсарю-сантехніку, доручено виконання без звільнення від основної роботи суміщення професій бетоняра, бруківника, лицювальника-плиточника, дорожнього робітника та монтажника систем утеплення будівель за його згодою з 01.08.2023.
Згідно з пунктом 7 Довідки вказано, що Скрипченко О.В. працює на посаді лицювальника-плиточника, стропальника. Однак на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці учасник ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не надав наказ або інший підтверджуючий документ, який вказує на те, що даний працівник обіймає посаду стропальника.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління 26.07.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо надання пояснення чи враховано вище вказані невідповідності при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ».
Замовник надав пояснення 30.07.2024, де зазначив, що «… Скрипченко Олександр Володимирович працює стропальником підтверджується витягом з протоколу № 03-100-2024 та № 10-296-2023 про перевірку знань з питань охорони праці (додатки додаються)…».
Слід зазначити, що витягами з протоколів № 03-100-2024 та № 10-296-2023 Учаснику необхідно було підтвердити іншу вимогу Замовника, передбачену пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Надати у складі тендерної пропозиції протоколи a6o витяги з протоколів та посвідчення, що підтверджують проходження навчання з охорони праці на всіх працівників, що зазначені у довідці, а саме: загальний курс з охорони праці, НПАОП 00.00-1.15-07, HПAOП 0.00-1.71-13, HПAOП 45.2-7.02-12.; протокол (a6o витяг з протоколу) та посвідчення стропальника не нижче 4-ro розрядку та протокол (a6o витяг з протоколу), який підтверджує видачу цього посвідчення та протокол (a6o витяг з протоколу) та посвідчення про проходження навчання з охорони праці НПАОП 0.00-1.75-15 вантажно-розвантажувальні роботи, мінімум одного працівника».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, в порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» невідповідностей, а саме: для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у Довідці, Учасник повинен надати підтвердження на всіх працівників, зазначених у довідці (копії трудових книжок (сторінка 1 i сторінка з відповідним записом) та/або наказ про призначення a6o цивільно-правову угоду).
Натомість, Замовником опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» переможцем процедури закупівлі від 10.04.2024 № 34, оприлюднений в електронній системі закупівель 10.04.2024 та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.04.2024, та укладено Договір № 228-04/2024.
Відповідно до положень частини сімнадцятої статті 8 Закону обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Згідно з абзацами першим та третім пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893, зі змінами (далі – Порядок № 1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/ постачальника/ органу оскарження/ органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель та своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом, встановлено, що відповіді на запити Управління від 25.07.2024 та від 26.07.2024 Замовником надано 30.07.2024. Проте, в порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082, Замовником не накладено електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Замовника на відповідні пояснення (інформацію, документи), які оприлюднені в електронній системі закупівель 30.07.2024.
Період усунення порушень:
07.08.2024 17:55 - 22.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2024 17:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Дотримання норм законодавства вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та пункт 3 Порядку №1082, а саме недопущення порушень перевірки тендерної пропозиції учасника та накладання електронного цифрового підпису на пояснення надані в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
12.08.2024 11:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
26.08.2024 11:27
Запити/Пояснення
Номер:
6d604755cc934e488298dccce4e5e215
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.07.2024 12:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області» (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 13 882 860,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-006690-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо).
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію (з наданням підтверджуючих документів) про стан виконання договору підряду від 25.04.2024 № 228-04/2024, укладеного Замовником з ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ».
4. Згідно з додатком 2 «Технічне завдання» тендерної документації (сторінка 54-55 додатку 2) Замовником передбачено, що «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (з відмітками про реєстрацію такої декларації в уповноважених державних установах) щодо робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі таких дозволу та/або декларації (щодо відповідних видів робіт, що передбачені цією тендерною документацією, та виконання яких потребує наявності в підрядника вказаних документів дозвільного характеру), отриманих учасником згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» та/або постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357 «Про деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану».
Серед переліку видів робіт підвищеної небезпеки вказаних в дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази обов’язково повинні бути вказані «Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах» та «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» надано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки б/н (діє до 20.03.2028) у якому відсутній такий вид робіт, як роботи у «шурфах», чим порушено вимоги додатку 2 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника.
Надайте посилання на назву файлу, поданого учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», в якому документально підтверджено, що серед переліку видів робіт підвищеної небезпеки вказаних в дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» є роботи в шурфах.
З огляду на це, надайте пояснення з яких причин Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c613c0d40b3d40b9a9c443eaa29077b8
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
22.07.2024 10:47
Опис:
Доброго дня, надаємо пояснення на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувано вартість визначалося з проектно кошторисної документації затвердженої експертним звітом №240315-04/В від 22.03.2024 (зведений кошторисний розрахунок, експертний звіт, рішення виконавчого комітету додаються, локальні кошториси)
2. Надаємо посилання на власний веб-сайт з розміщеним обґрунтуванням https://mena.cg.gov.ua/index.php?id=35884&tp=1 (додаємо обгрунтування)
3. Стан виконання договору №228-04/2024 від 25.04.2024року; сплачено за виконані роботи згідно проміжного акту на суму 441313,80грн.на об’єкті ведуться будівельні роботи.(Додаємо довідку про вартість)
4. Учасник надав дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки б/н (діє до 20.03.2028) в якому зазначено що він може виконувати Роботи в колодязях, траншеях, котлованах а також земляні роботи що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. Наданих учасником дозволів достатньо для виконання робіт. Згідно проектно кошторисної документації роботи в шуфрах здійснюватися не будуть.(дозвіл додається)
Номер:
ee2c81839b1742ae84f56023d68415bb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2024 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області» (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 13 882 860,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-006690-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати пояснення разом з підтвердними документами та посиланнями на нормативно-правові акти, яким чином Замовником перевірено чинність Сертифікатів внутрішнього аудитора (№ 12-2021/к-ВА 691, № 01-2022/к-ВА 701), виданих на ім'я працівника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" Євтушенка Юрія Вікторовича, які підтверджують проходження ним навчання по програмам згідно з вимогами ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 19011:2019, складання іспиту та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора (вимога Замовника до учасників торгів згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b5d188fabd324a4a8f5642b1bdc8da67
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.07.2024 09:54
Опис:
На вимогу Замовника до учасників торгів згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації "З метою підтвердження якісного виконання робіт по предмету закупівлі учасник повинен надати:
1. Виданий на ім'я учасника сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно штукатурних робіт та інших будівельно-монтажних робіт. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України на ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності права видавати такий сертифікат. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників.
2. Виданий на ім'я учасника сертифікат системи екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 стосовно штукатурних робіт та інших будівельно-монтажних робіт. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України на ДСТУ ISO 14001:20l5 з
додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності права видавати такий сертифікат. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників.
3. Виданий на ім'я учасника сертифікат на систему менеджменту управління охороною здоров'я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 стосовно штукатурних робіт та інших будівельно-монтажних робіт. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України на ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності права видавати такий сертифікат. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників.
4. Сертифікат внутрішнього аудитора виданий на ім'я працівника учасника, який підтверджує проходження ним навчання по програмам згідно з вимогами ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 19011:2019, складання іспиту та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників.
5. Виданий на ім'я учасника сертифікат на систему менеджменту протидії корупції, вимоги та настанови щодо застосування ISO 37001:2016 стосовно штукатурних робіт та інших будівельно-монтажних робіт. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитацїі України на ISO 37001:2016 з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності права видавати такий сертифікат. Сертифікат повинен бути чинний на дату розкриття пропозицій учасників."
Учасник надав всі необхідні документи згідно вимог Замовника пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Сертифікати внутрішнього аудитора (№ 12-2021/к-ВА 691, № 01-2022/к-ВА 701), виданих на ім'я працівника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" Євтушенка Юрія Вікторовича, які підтверджують проходження ним навчання по програмам згідно з вимогами ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 19011:2019, складання іспиту та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора надано сканована копія оригіналу. (Вкладення додається)
Номер:
3d56b86c48794e4aba8eb53d6c919edf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.07.2024 12:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції нежитлової будівлі з розміщенням Центру надання адміністративних послуг по вул. Героїв АТО, 9 в м. Мена Чернігівської області» (коригування 3) (Код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 13 882 860,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-006690-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати пояснення яким чином Замовником підтверджено наявність трудових або цивільно-правових відносин працівника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" Скрипченка Олександра Володимировича на посаді стропальника 4 розряду?
Яким саме документом у складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" підтверджено вимогу Замовника згідно пункту 2 додатку 2 до тендерної документації (назва файлу згідно оголошення в ЕСЗ «Додаток 4. Кваліфікаційні критерії.docx»), а саме: «… Підтвердження наявності повинно бути надано на всіх працівників, зазначених у довідці. На підтвердження трудових a6o цивільно - правових правовідносин працівників з учасником Учасник подає копії трудових книжок (сторінка 1 i сторінка з відповідним записом) та/або наказ про призначення a6o цивільно-правову угоду…» щодо Скрипченка Олександра Володимировича на посаді стропальника 4 розряду ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e29414401da14cfabe9fe908da3a0273
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.07.2024 10:00
Опис:
Підтвердження наявністі трудових або цивільно-правових відносин працівника ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" Скрипченка Олександра Володимировича підтверджується наказом № 19-к, №22-к, №29-к, проте, що Скрипченко Олександр Володимирович працює стропальником підтверджується витягом з протоколу №03-100-2024 та №10-296-2023 про перевірку знань з питань охорони праці (Додатки додаються)