-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, (дитячі путівки) на території Івано-Франківської області
Завершена
2 850 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
8ce0530e8c8a452f81a59be257e6d5a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 15:34 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 15-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 17.06.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-04-01-006541-a 01.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності проведеної закупівлі, вимогам Закону № 922 та Особливостей № 1178, своєчасності надання пояснень та їх оприлюднення у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2024 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), своєчасності надання пояснень та їх оприлюднення у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Кремінської міської ради (далі- Замовник) на 2024 рік, обґрунтування Замовника від 01.04.2024, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 27.02.2024, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття тендерних пропозицій, відповідь Замовника на запит Управління, надана через електронну систему 20.06.2024, договір від 01.04.2024 № 3.
Період усунення порушень:
28.06.2024 13:22 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2024 13:22
Запити/Пояснення
Номер:
aea9ac6de3c24ea388bf505fe10a13bd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2024 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, (дитячі путівки) на території Івано-Франківської області за кодом ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-006541-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду (веб-сайт, що зазначений Вами в електронній системі закупівель за посиланням http://www.kremuokms.lg.ua неможливо переглянути).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі без використання електронної системи, та вибрано для їх виконання, а саме Лікувально-оздоровчий комплекс «Дружба» Профкому НГВУ «Долинанафтогаз», з яким укладений договір від 01.04.2024 року № 3?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1243f82b2a1848069f5a8a62c06c227b
Назва:
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби (обл.) від 18 червня 2024року надання пояснення
Дата опублікування:
20.06.2024 12:15
Опис:
На виконання запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби (обл.) від 18 червня 2024року на надання пояснення по питанню
1. «Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду (веб-сайт, що зазначений Вами в електронній системі закупівель за посиланням http://www.kremuokms.lg.ua неможливо переглянути)»,
- так як в даний момент наш веб сайт недоступний, обґрунтування оприлюднювалося на сторінці Prozorro у розділі Тендерна документація за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-008006-a
2. Щодо другого питання: «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі без використання електронної системи, та вибрано для їх виконання, а саме Лікувально-оздоровчий комплекс «Дружба» Профкому НГВУ «Долинанафтогаз», з яким укладений договір від 01.04.2024 року № 3?»
- Оцінку можливих потенційних виконавців здійснювали за наступними критеріями: територіальне розміщення, безпечні умови перебування (наявність укриття цивільного захисту), надання лікувальних та оздоровчих послуг, оздоровлення дітей, умови перебування та харчування, можливість прийняти обумовлену кількість дітей.
ЛОК «Дружба» відповідає всім цим критеріям а також технічним вимогам установленим у Тендерній документації на закупівлю.(документи ЛОК «Дружба» додаються)