-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код CPV за ДК 021:2015 -33160000-9 Устаткування для операційних блоків (код НК 024:2023 44641 Універсальна хірургічна система електроінструментів, з акумуляторною батареєю) (Силовий інструмент для ортопедії та травматології з акумуляторною батареєю в комплекті)
Завершена
2 400 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Номер:
ffe20a6c90a34dce86e99cb288e58ffc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-01-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.07.2024 00:00
Період моніторингу:
01.07.2024 17:01 - 23.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.07.2024 № 48
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.07.2024 № 48.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-04-01-003610-a 01.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка» Рівненської обласної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Железняк О.М., протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2024 № 266, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.04.2024 № 413, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 04.07.2024.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Железняк О.М. Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – ФОП Железняк О.М. укладений договір про закупівлю від 22.04.2024 № 413 на загальну суму 2397020,88 гривень.
Період усунення порушень:
22.07.2024 14:06 - 26.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2024 14:06
Запити/Пояснення
Номер:
790ecd7f3f6f45fb9b91a7e6f0cd9153
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2024 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Силовий інструмент для ортопедії та травматології з акумуляторною батареєю в комплекті (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-003610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з додатком № 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Переможець торгів ФОП Железняк О.М. не надав у спосіб, визначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідно пп. 3, 5, 6 і 12 та абзацу чотирнадцятого п. 47 Особливостей в термін, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію ФОП Железняк О.М. відповідно до п. 44 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e7cd1b79fb7a41909f3a7c79c8ae1dec
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.07.2024 16:14
Опис:
У відповідь на Ваш запит проведення моніторингу закупівлі товару «Силовий інструмент для ортопедії та травматології з акумуляторною батареєю в комплекті (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-003610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, надаємо наступні пояснення.
1. Комерційна пропозиція додається.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі аналізу фактичного використання товарів з залученням фахівців підприємства та викладена Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://rokl.rv.ua/pro-nas/publichna-informatsij,. розмір витрат по договору №413 від 22.04.2024 р. - Актів на суму 1 479 832 грн 87 коп., очікувана вартість предмета закупівлі 2 400 000, грн., відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
На виконання законодавчих актів України, що регламентують здійснення публічних закупівель, Замовником було зазначено джерело фінансування при формуванні річного плану закупівель, шляхом заповнення електронних полів в електронній системі закупівель. Так, в полі «Назва джерела» зазначено «Кошти НСЗУ» комунальне підприємство «Рівненської обласної клінічної лікарні імені Юрія Семенюка» Рівненської обласної ради, що відображено у плані закупівлі ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2024-04-01-004539-a. Також слід зауважити, що Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. У пункті 4 та пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким рекомендовано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник може додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на комунальне підприємство «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка» Рівненської обласної ради з причини, здійснення закупівлі за рахунок коштів, отриманих від господарської діяльності підприємства, а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – не є обов’язковим.
2 .Згідно з додатком № 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Переможець торгів ФОП Железняк О.М. надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідно пп. 3, 5, 6 і 12 та абзацу чотирнадцятого п. 47 Особливостей в термін, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у вказаний термін разом зі всіма завантаженими документами 08.04.2024 р. завантажено і підписано електронним ключем та 09.04.2024 р. розкрито. (Скрін екрану долучається).
Номер:
22d4df587db8499cbfc7ad29277e09e1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.07.2024 16:12
Опис:
У відповідь на Ваш запит проведення моніторингу закупівлі товару «Силовий інструмент для ортопедії та травматології з акумуляторною батареєю в комплекті (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-003610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, надаємо наступні пояснення.
1. Комерційна пропозиція додається.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі аналізу фактичного використання товарів з залученням фахівців підприємства та викладена Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://rokl.rv.ua/pro-nas/publichna-informatsij,. розмір витрат по договору №413 від 22.04.2024 р. - Актів на суму 1 479 832 грн 87 коп., очікувана вартість предмета закупівлі 2 400 000, грн., відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
На виконання законодавчих актів України, що регламентують здійснення публічних закупівель, Замовником було зазначено джерело фінансування при формуванні річного плану закупівель, шляхом заповнення електронних полів в електронній системі закупівель. Так, в полі «Назва джерела» зазначено «Кошти НСЗУ» комунальне підприємство «Рівненської обласної клінічної лікарні імені Юрія Семенюка» Рівненської обласної ради, що відображено у плані закупівлі ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2024-04-01-004539-a. Також слід зауважити, що Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. У пункті 4 та пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким рекомендовано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник може додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на комунальне підприємство «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка» Рівненської обласної ради з причини, здійснення закупівлі за рахунок коштів, отриманих від господарської діяльності підприємства, а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – не є обов’язковим.
2 .Згідно з додатком № 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Переможець торгів ФОП Железняк О.М. надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідно пп. 3, 5, 6 і 12 та абзацу чотирнадцятого п. 47 Особливостей в термін, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у вказаний термін разом зі всіма завантаженими документами 08.04.2024 р. завантажено і підписано електронним ключем та 09.04.2024 р. розкрито. (Скрін екрану долучається).