-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (станції керування в зборі)
Завершена
3 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Номер:
257c9aebb65c4af2b99c7f3f5b6938df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000171
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 20:56 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 № 78
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 20.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 78
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
18 UA-2024-04-01-003570-a 01.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІ-КОМ 2017» встановлено порушення вимог частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону
України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВМІСЬКЛІФТ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.04.2024 протокол №ВТ-04/2, тендерну пропозицію ТОВ «ЛІ-КОМ 2017» (далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2024, договір про закупівлю № 76 від 29.04.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.05.2024 року.
Моніторингом відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям встановлено, що Додатком 3 до тендерної документації прередбачно, що учасник у складі тендерної пропозиції надає Офіційний лист-підтвердження, що гарантійний термін на обладнання складає не менше 36 місяців з дня вводу в експлуатацію.
При цьому, у складі тендерної пропозиції пропозиції ТОВ «ЛІ-КОМ 2017» відсутній офіційний лист-підтвердження від виробника про відповідність продукції вимоги щодо наявності контролю струму у силовому ланцюзі станції керування ліфтом завіреної відповідними чином.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ЛІ-КОМ 2017» підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Поряд з цим, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЛІ-КОМ 2017» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією наступного змісту: «У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній офіційний лист-підтвердження від виробника про відповідність продукції вимоги щодо наявності контролю струму у силовому ланцюзі станції керування ліфтом завіреної відповідними чином. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток № 3 до тендерної документації: «- наявність контролю струму у силовому ланцюзі. Учасником у складі тендерної пропозиції має бути наданий офіційний лист-підтвердження від виробника про відповідність продукції вимоги щодо наявності контролю струму у силовому ланцюзі станції керування ліфтом завіреної відповідними чином.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Офіційний лист-підтвердження від виробника про відповідність продукції вимоги щодо наявності контролю струму у силовому ланцюзі станції керування ліфтом завіреної відповідними чином….».
Однак, відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, відсутність в документах, які надані учасником на вимогу Технічної специфікації, листа виробника НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ у розумінні Особливостей, яка може бути виправлена, оскільки подібне виправлення призведе до зміни однієї з основних вимог до стації керування ліфтом, а саме: наявність контролю струму у силовому ланцюзі, що встановлені технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ та не підлягає усуненню. Натомість, всупереч вимогам пункту 43 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель без наявних на те підстав.
Отже, в порушення вимог пункту 43 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ЛІ-КОМ 2017» щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛІ-КОМ 2017», яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника внаслідок не надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами ДОДАТКУ 3 до тендерної документації Замовника, а визначено його переможцем та укладено з ним Договір.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 24.05.2024 з приводу вищевказаного, на який Замовник надав пояснення від 29.05.2024 року зокрема наступного змісту: «…Оскільки учасником закупівлі № UA-2024-04-01-003570-a, у подальшому переможцем закупівлі ТОВ «ЛІ-КОМ 2017» (код ЄДРПОУ 41045980) у складі тендерної пропозиції було подано лист-згоду із технічними вимогами замовника від 08 квітня 2024 року № 05/04-09 та інформаційну довідку про надання листів від виробника від 08 квітня 2024 року № 05/04-11, та враховуючи що виправлення помилок не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо Замовник визначив помилки які передбачені Особливостями, як такі що підлягають виправленню, та було надано можливість учаснику реалізувати таке право...»
Однак, зазначене пояснення не спростовує факти порушення вимог пункту 43 Особливостей та як наслідок абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки Замовником самостійно в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання офіційного листа-підтвердження від виробника про відповідність продукції вимоги щодо наявності контролю струму у силовому ланцюзі станції керування ліфтом завіреної відповідними чином
Період усунення порушень:
12.06.2024 22:00 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2024 22:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимоги від 12.06.2024 ДАС України, ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000171, дата усунення порушень 12.06.2024 22:00 - 27.06.2024 00:00, КСП "Харківміськліфт" повідомляє, що порушення усунено шляхом припинення зобов’язань за договором.
Дата публікації звіту:
19.06.2024 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
f4f2e2f1e0eb4d83b3d0f3908259e10a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.05.2024 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (станції керування в зборі)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-01-003570-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛІ-КОМ 2017» не була відхилена, як така, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації (у складі тендерної пропозиції учасника відсутній офіційний лист-підтвердження від виробника про відповідність продукції вимоги щодо наявності контролю струму у силовому ланцюзі станції керування ліфтом завіреної відповідними чином), а було розміщено в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c991e89a91be4b138cd98f664fdcb871
Назва:
Пояснення КСП "Харківміськліфт"
Дата опублікування:
29.05.2024 16:02
Опис:
Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» за процедурою закупівлі код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (станції керування в зборі), ідентифікаційний номер закупівлі UA-2024-04-01-003570-a, надає наступні пояснення з наступних питань
Номер:
6901098dc0c54aeda8341ba12d9f931d
Назва:
Звернення за роз'ясненнями
Дата опублікування:
14.06.2024 11:10
Опис:
Щодо способу усунення виявлених порушень.
Висновок ДАСУ не містить чітких вимог та способу усунення виявлених порушень.
Просимо вказати у який саме спосіб Замовнику треба усунути порушення.