• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція Комунального закладу освіти «Спеціалізована середня загальноосвітня школа № 22 з поглибленим вивченням іноземної мови» Дніпровської міської ради по вул. Нахімова, 57 у м. Дніпрі». Коригування

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «Реконструкція Комунального закладу освіти «Спеціалізована середня загальноосвітня школа № 22 з поглиблений вивченням іноземної мови» Дніпровської міської ради по вул. Нахімова, 57 у м. Дніпрі», Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція. Обґрунтання технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Технічній специфікації (Додаток № 3 до тендерної документації: «технічна специфікація до Додатку № 3 до тендерної документації»), розробленої на підставі проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «ДН-Консалтинг» від 14 серпня 2023 року № 05-226-23. Відповідно до Законом України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі- Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як предмет закупівлі в подальшому може використовуватися фізичними особами з інвалідністю, технічні характеристики розроблено відповідно до нормативних вимог та проєктних рішень для врахування потреб усіх категорій користувачів, у тому числі осіб з інвалідністю. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі «Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: Глава 1-9: 143 556 498,00 грн., Прибуток: 5 782 430,00 грн., Адміністративні: 1 454 602,00 грн., Ризики: 1 722 678,00 грн., Інфляція: 9 408 728,00 грн., Всього: 161 924 936,00 грн., ПДВ: 32 384 987,20 грн., Всього з ПДВ: 194 309 923,20. Обґрунтування бюджетного призначення: Постанови Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 № 1068 «Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» (зі змінами), наказу Мінінфраструктури від 28.02.2024 № 177 «Про внесення змін до Переліку проектів, що фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України», Угоди про передачу коштів позики від 14.03.2024 № 13110-05/91 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Дніпровською міською радою та Департаментом капітального будівництва Дніпровської міської ради, рішення міської ради від 20.03.2024 № 2/48 "Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 "Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік.

Завершена

194 309 923.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 971 549.62 UAH
Номер: 4dd81c0151c14651865c79afa76607f8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 20.08.2024 12:37 - 11.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 19.08.2024 № 108 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 19.08.2024 №108 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2024-03-29-004878-a 29.03.2024 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону №922. За результатами аналізу питання щодо інших вимог законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення ч.1 статті 27 Закону №922. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення забезпечення виконання договору до умов договору (з урахуванням внесених змін), в частині терміну виконання зобов’язань та строку дії за ним, а у разі неможливості приведення забезпечення виконання договору до умов договору – розірвати договір від 03.05.2024 № 03/05-1-DP04A-03 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерній пропозиції переможця, інші вимоги законодавства у сфері публічних закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) UA-P-2024-03-29-005187-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 03.04.2024 № 03/04-1/24- DP04A_03), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ПП "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21", повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2024, Протокол №16-04/24-1 від 16.04.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, договір від 03.05.2024 № 03/05-1-DP04A-03 на суму 194 000 100,00 грн з ПДВ, додаткову угоду №1 від 03.05.2024, додаткову угоду №2 від 06.05.2024, додаткову угоду №3 від 15.07.2024, додаткову угоду №4 від 26.07.2024, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 27.08.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.08.2024. На порушення частини 5 статті 8 Закону №922 Замовником надане 27.08.2024 пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.08.2024, що на 1 день пізніше визначеного строку. Відповідно до п.7 розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 03.04.2024 № 03/04-1/24- DP04A_03) Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 2 % вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Моніторингом установлено, що за результатами проведених торгів Замовник уклав з ПП "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" договір від 03.05.2024 № 03/05-1-DP04A-03 зі строком дії договору до 31.12.2024. Згідно з додатковою угодою №1 від 03.05.2024 строк дії договору продовжено до 31.12.2025 року. Учасник переможець надав банківську гарантію № 2561-24 від 03.05.2024 зі строком дії до 31.12.2024. Таким чином, зазначена гарантія №2561-24 від 03.05.2024 не діє протягом всього строку дії договору від 03.05.2024 № 03/05-1-DP04A-03 з урахуванням внесених змін – до 31.12.2025 року. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 цих особливостей. Таким чином, при проведенні закупівлі Замовником недотримано норми ч.1 статті 27 Закону №922.
Період усунення порушень: 11.09.2024 18:08 - 26.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.09.2024 18:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департаментом капітального будівництва Дніпровської міської ради здійснено заходи для усунення порушення виявленого в ході проведення моніторингу Східним офісом Держаудитслужби України по об’єкту: «Реконструкція Комунального закладу освіти «Спеціалізована середня загальноосвітня школа № 22 з поглибленим вивченням іноземної мови» Дніпровської міської ради по вул. Нахімова, 57 у м. Дніпрі». Коригування, шляхом приведення у відповідність банківської гарантії № 2561-24 від 03.05.2024 (забезпечення виконання договору) до умов договору, в частині продовження строку дії банківської гарантії. Документи, що додаються: 1 Зміни № 1 до умов банківської гарантії № 2561-24 від 03.05.2024. 2. Копії витяг з державного реєстру банків та банківської ліцензії. 3. Довіреність.
Дата публікації звіту: 17.09.2024 10:54

Запити/Пояснення