• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров’яна (дрова твердолистяних порід)

Завершена

2 070 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 350.00 UAH
Номер: 52f87b0bf4f34d199bcf43e2ac884638
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 20.05.2024 17:39 - 11.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.05.2024 Одеса № 108 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 20.05.2024 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 11 UA-2024-03-29-004826-a 29.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 3, абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Савранська лікарня» Савранської селищної ради Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.03.2024, тендерні пропозиції учасників фізичної особи – підприємця Маркевич Віктор Михайлович (далі – ФОП «Маркевич В.М.»), фізичної особи – підприємця Воропай Василь Григорович (далі – ФОП «Воропай В.Г.») та фізичної особи – підприємця Нетудихата Ольга Анатоліївна (далі – ФОП «Нетудихата О.А.»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ФОП «Маркевич В.М.», ФОП «Воропай В.Г.» та ФОП «Нетудихата О.А.» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ФОП «Маркевич В.М.» та ФОП «Нетудихата О.А.» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.04.2024 № 17, від 17.04.2024 № 18, від 22.04.2024 № 19 та від 24.04.2024 № 20, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.04.2024, договір про закупівлю товару від 03.05.2024 № 1, пояснення Замовника отримані 27.05.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей ТД формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до частини першої статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Частиною третьою статті 25 Закону визначено умови коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику, зокрема у разі ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Відповідно до абзацу 8 пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. Водночас підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, установлені статтею 17 Закону, та строк надання переможцем процедури закупівлі відповідних документів на підтвердження їх відсутності, визначений частиною шостою статті 17 Закону, наразі визначені саме пунктом 47 Особливостей, норми якого замовники повинні враховувати при формуванні тендерної документації під час проведення відкритих торгів відповідно до Особливостей. Також відповідно до пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, гарантія повинна містити такі реквізити, зокрема, умови, за яких надається право вимагати платіж. Реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Проте у пункті 3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції, зокрема: ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Отже, на порушення вимог абзацу 8 пункту 3, абзацу 1 пункту 28 Особливостей Замовником під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей застосовано положення статті 25 Закону без урахування положень пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень: 29.05.2024 15:39 - 13.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2024 15:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі по відкритим торгам: Деревина дров’яна (дрова твердолистяних порід), ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-004826-a) повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень, підвищити рівень знань шляхом проходження навчання.На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі по відкритим торгам: Деревина дров’яна (дрова твердолистяних порід), ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-004826-a) повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень, підвищити рівень знань шляхом проходження навчання.
Дата публікації звіту: 04.06.2024 17:00

Запити/Пояснення