• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-24Т_0133_ВО) Папір туалетний в аркушах

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-03-29-001665-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0133_ВО) ДК 021:2015 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Папір туалетний в аркушах). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 33761000-2 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 21 395 000,00 грн без ПДВ (двадцять один мільйон триста дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 коп.), в т.ч.: Лот 1 - 5 348 750,00 грн без ПДВ (п’ять мільйонів триста сорок вісім тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.); Лот 2 - 5 348 750,00 грн без ПДВ (п’ять мільйонів триста сорок вісім тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.); Лот 3 - 5 348 750,00 грн без ПДВ (п’ять мільйонів триста сорок вісім тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.); Лот 4 - 5 348 750,00 грн без ПДВ (п’ять мільйонів триста сорок вісім тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.04.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот 1 - 160 462,50 грн (сто шістдесят тисяч чотириста шістдесят дві гривні 50 коп.); Лот 2 - 160 462,50 грн (сто шістдесят тисяч чотириста шістдесят дві гривні 50 коп.); Лот 3 - 160 462,50 грн (сто шістдесят тисяч чотириста шістдесят дві гривні 50 коп.); Лот 4 - 160 462,50 грн (сто шістдесят тисяч чотириста шістдесят дві гривні 50 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

21 395 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 53 487.50 UAH
Номер: af03cf414dac49caa2f7d4de3ab8fc76
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-09-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.07.2024 12:39 - 31.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.07.2024 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-03-29-001685-a 29.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 63) 057-69-34, o.ye.khalaberda@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» по лотам № 1, 2, 3, 4 установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.03.2024 № 1-29/03/24; реєстри отриманих тендерних пропозицій від 09.04.2024; протоколи розкриття тендерних пропозицій; вимогу про усунення невідповідності до 11.04.2024 по лотам № 1, 2, 3, 4; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БОРЕЙ-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД») по лотам № 1, 2, 3, 4; повідомлення про намір укласти договори від 22.04.2024; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 22.04.2024 № 3 - 22/04-24 (за Лотами 1, 2, 3, 4); договори про купівлю паперу туалетного від 03.05.2024 № ПК/МТЗ/24228/Ю на суму 4 991 250,00 грн. без ПДВ (Лот № 1); від 03.05.2024 № ПК/МТЗ/24229/Ю на суму 4 936 250,00 грн. без ПДВ (Лот № 2); від 03.05.2024 № ПК/МТЗ/24230/Ю на суму 4 837 250,00 грн. без ПДВ (Лот № 3); від 03.05.2024 № ПК/МТЗ/24231/Ю на суму 4 837 250,00 грн. без ПДВ (Лот № 4); пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 15.07.2024 та 22.07.2024 через електронну систему закупівель. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 розділу ІІ «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження» встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати: Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам. Однак учасником ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» на виконання вимог підпункту 3.1 пункту 3 розділу ІІ «Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження» тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано документ про підтвердження відповідності виробництва чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції. Виявивши зазначені невідповідності Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» лот 1-4, в якому, зокрема зазначив: …. На вимогу абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ про підтвердження відповідності виробництва чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації: «…Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.» Тим самим, зобов’язав учасника, відповідно до вимоги про усунення невідповідностей, виправити зазначені недоліки. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, відсутність інформації, яка підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і не може бути усунена учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. У відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Отже тендерна пропозиція ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» за лотами № 1, 2, 3, 4, підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 29.07.2024 17:27 - 13.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2024 17:27

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку по результатам моніторингу процедури закупівлі
Дата публікації: 12.08.2024 15:41
Дата відкриття провадження: 23.08.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 320/38333/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1) Надати аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» по лотам № 1, 2, 3, 4 установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.». Відповідно до абз.2 п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Протоколом 4–10/04/24 від 10.04.2024 р прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лоти 1-4, керуючись п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), оскільки встановлено наступне: «…На вимогу абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ про підтвердження відповідності виробництва чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції.…». На вказану вимогу ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лоти 1-4 належно виправив зазначені помилки, зокрема, завантажив: - сертифікат ДСТУ ISO 14001-2015 «на систему екологічного управління» дійсний до 25.10.2026 із сферою сертифікації, яка підтверджує відповідність (спроможність) виробництва ТОВ "Клін-Пойнт" виготовляти продукцію запропоновану до постачання. Також даний сертифікат підтверджує відповідність виробництва паперових виробів системі екологічного управління. - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001-2018 «система управління якістю. Вимоги» дійсний до 24.10.2026 із сферою сертифікації, яка підтверджує відповідність (спроможність) виробництва ТОВ "Клін-Пойнт" виготовляти продукцію запропоновану до постачання. Також даний сертифікат підтверджує відповідність виробництва паперових виробів. В свою чергу вимога абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації стосується відповідності виробництва, а не технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Надані ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лоти 1-4 сертифікати ДСТУ ISO 14001-2015, ДСТУ EN ISO 9001-2018 не містять технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції оскільки такий документ оцінює виробництво. З огляду на викладене Замовник правомірно застосував положення п. 43 Особливостей, а учасник ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" лоти 1-4 належно виправив виявлені невідповідності в зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення пропозиції. Відповідно положень абз. 2 п. 43 Особливостей невідповідністю є в тому числі відсутність документа в складі пропозиції. Документи на вимогу абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 ТД не є документами що містять технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та не можуть не призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід додатково зазначити наступне: П. 3 розділу ІІ додатка 1 ТД вимагає правові документи, а не документи що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі про це свідчить сама назва пункта «Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції». абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 ТД вимагає правового документа про оцінку відповідності виробництва і це ніяк не стосується предмета закупівлі та його технічних та якісних характеристик. Відповідно ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» провести оцінку відповідності можно не тільки продукції: - «оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані»; - «підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене»; - «сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу»; Фактично міжнародна сертифікація ISO — це підтвердження того, що система менеджменту якості на підприємстві впроваджена і застосовується відповідно до встановлених стандартів. При цьому менеджмент якості — це спеціальна система управління якістю, заснована на аналізі потреб споживачів, цілей організації, визначенні ресурсів і методів досягнення цих цілей і спрямована на загальне поліпшення всієї системи управління якістю в компанії. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції. Виходячи з вищенаведеного, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) виробника ніяким чином не впливає на зміну предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо та є належними документами на виконання вимог абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 ТД. В ТД технічні та якісні характеристики вказані в Додатку А ТД і як вбачається з вимог абз. 11 пп. 3.1 п. 3 розділу ІІ Додатку 1 ТД та документів наданих на цю вимогу, як ДСТУ ISO 14001-2015, ДСТУ EN ISO 9001-2018, останні не містять їх та не впливають на них чи зміну. Такої ж правової позиції, як і Замовник дотримується і орган оскарження (АМКУ), приклади рішень додаються (Рішення від 12.03.2024 № 4554, рішення від 12.03.2024 № 4559, рішення від 12.03.2024 № 4559). Роз’яснення Міністерства економіки України від 17.05.2023 № 3323-04/22523-06 містить аналогічну правову позицію з порушеного питання. З огляду на викладене в даній закупівлі відсутні порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Додатково хочемо звернути увагу на наступне: Ч. 12 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав.». Вважаємо, що зазначена норма не обмежується конкретною процедурою закупівлі в частині розгляду скаргу, а відноситься до всіх закупівель в яких органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом та до тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав в усіх закупівлях. Про це вказує ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка відноситься до процедур публічних закупівель (всіх процедур проведених в системі), а ч. 12 зазначеної статті не містить вказівки, що вона діє тільки тоді коли розгляд органа оскарження був саме в процедурі по якій проводиться моніторинг. Законодавець з метою не допущення неоднакового застосування законодавства органом оскарження та органом державного фінансового контролю, ч. 12 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», зобов’язав орган державного фінансового контролю не приймати рішень про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. Тобто норма Ч. 12 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає обов’язок органу державного фінансового контролю моніторити всі закупівлі та всі рішення органу оскарження (встановлену практику АМКУ) та не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. В даній закупівлі порушення виявленні в частині в якій орган оскарження прийняв рішення протилежне висновку органа державного фінансового контролю, зокрема в закупівлі UA-2024-02-09-012099-a, а відповідно ч. 12 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» орган державного фінансового контролю не мав приймати рішень про початок моніторингу процедури закупівлі в цій частині. Дані обставини вкотре підтверджують відсутні порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку ч. 9 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановити та підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.
Дата публікації звіту: 02.08.2024 10:46

Запити/Пояснення