-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ворота промислові секційні
Завершена
520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Номер:
7357b03b5eaa48b1a037642d4abde8ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 12:46 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2024 № 78-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-03-28-008072-a, 28.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Футура гейт Черкаси» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; стану виконання рішення Комісії АМКУ; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. №18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план 2 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Черкаській області (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.03.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «Основа – Р» (далі – ПП «Основа – Р»); тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Сідлецького А.В. (далі – ФОП Сідлецький А.В.); тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Поліщука М.М. (далі – ФОП Поліщук М.М.); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Футура гейт Черкаси» (далі - ТОВ «Футура гейт Черкаси»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.04.2024 №15, від 09.04.2024 №16, від 11.04.2024 №17, від 30.04.2024 №24, 03.05.2024 №26; повідомлення про намір укласти договір; рішення комісії АМКУ від 25.04.2024 № 7429-р/пк-пз; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Футура гейт Черкаси» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір від 09.05.2024 №72 (далі – Договір); додаткову угоду №1 від 30.05.2024 до Договору; пояснення Замовника, отримані 21.11.2024 та 28.11.2024 в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Футура гейт Черкаси» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Зокрема, учасником не подані документи, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, подання яких визначено вимогами пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: копія договору, зазначеного в довідці, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в повному обсязі та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасник ТОВ «Футура гейт Черкаси» в довідці від 02.04.2024 №13, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, вказав договір від 01.06.2023 №303, який був укладений із 2 ДПРЗ Головного управління ДСНС України в Черкаській області, проте надана інформація не підтверджена листом-відгуком та копією відповідного договору.
Крім цього, в тендерній пропозиції від 01.04.2024 вих. 1 в пункті 13 учасником не вказано країну походження запропонованого товару, як вимагалось формою.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Футура гейт Черкаси» Замовник не виявив відсутність інформації та/або документів, визначених у тендерній документації та у Додатку 1 до тендерної документації, та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Футура гейт Черкаси» мала бути відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що Договір укладено не у відповідності до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
В технічній специфікації, яка наведена в Додатку 2 до тендерної документації, визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме розміри воріт, наявність притолоки, дизайну, структури, типу кольору із зовнішнього боку, типу кольору з внутрішньої сторони, наявність хвіртки, 3-х вікон, ланцюгового приводу, один комплект автоматики до воріт.
На виконання вимоги Технічної специфікації, яка наведена у Додатку 2 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Футура гейт Черкаси» надано підписане технічне завдання (файл - 3. Підписане технічне.pdf), в якому визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що відповідають предмету закупівлі, а саме визначені розміри воріт, наявність притолоки, дизайну, структури, типу кольору із зовнішнього боку, типу кольору з внутрішньої сторони, наявність хвіртки, 3-х вікон, ланцюгового приводу, один комплект автоматики до воріт.
Однак, у Договорі відсутні розміри притолоки, дизайн воріт, структура воріт, тип кольору воріт із зовнішнього боку, типу кольору воріт з внутрішньої сторони, відсутня інформація про хвіртку та 3-х вікон, ланцюгового приводу.
З урахуванням вищенаведеного, аналізом встановлено, що Замовник на порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей уклав Договір не у відповідності до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Футура гейт Черкаси».
Період усунення порушень:
28.11.2024 17:48 - 13.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2024 17:48
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позовну заяву до електронного суду від 12.12.2024 року.
Дата публікації:
13.12.2024 09:32
Дата відкриття провадження:
13.12.2024 14:00
Номер відкриття провадження:
580/12442/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
a2626efe9b6a4fdaa8bb5a80122f62da
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2024 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Ворота промислові секційні (ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби)», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-28-008072-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-03-28-008072-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
3. Чи були затверджені головним розпорядником бюджетні асигнування на дату оголошення процедури закупівлі предмета закупівлі?
4. Чи були виявлені невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ФУТУРА ГЕЙТ ЧЕРКАСИ" (далі – учасник), а саме:
- не надано копію договору від 01.06.2023 №303 та листа-відгука контрагента-замовника, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, що вказаний в довідці від 02.04.24 №13 (файл: 13. Довідка аналогічний договір.pdf), як визначено у пп. 3 п. 1 Додатку №1 до тендерної документації;
- не надано підтвердження відповідності товару вимогам (ДСТУ, ТУ тощо), зокрема у наданому учасником паспорті відсутні посилання на ідентифікацію виробника товару та відповідність нормативним документам відповідно до вимог законодавства України, як вимагається у п. 6 Додатку №2 тендерної документації;
- не надано гарантійний лист від виробника із зазначенням ідентифікатора закупівлі про те, що товар буде поставлений у строки, як вимагається п. 6 Додатку №2 тендерної документації? Згідно з наданим учасником листом-роз’ясненням органу сертифікації від 17.05.2023 №0517/01 про те, що товар виробництва DoorHan s.r.o. Czech Republic не підлягає сертифікації;
- не підтверджено сертифікацію виробника товару за європейськими стандартами, як вимагається п. 6 Додатку №2 тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
594f566c34a74a3e85fbc43bc573708f
Назва:
Відповідь на запит на пояснення
Дата опублікування:
21.11.2024 16:55
Опис:
Стосовно організації та проведення закупівлі товару «Ворота промислові секційні (ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби)», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-28-008072-a, надаємо пояснення на наступні питання:
1. - вартість предмету закупівлі була визначена шляхом проведення моніторингу ринкових цін отриманих з інтернет-ресурсів з урахуванням вартості витратних матеріалів: ворота промислові секційні FUTURA GATE (FUA03) та еквівалент, технічних характеристик (кількість воріт, ширина/висота їх проєму, наявність хвірток, вікон, ланцюгових приводів) а також виділених асигнувнь коштів державного бюджету;
2. – так, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ID: UA-2024-03-28-008072-а, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному вебсайті, за посиланням: https://ck.dsns.gov.ua/biznesu/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-zakupivel/obgruntuvannya-zakupivel-2-dprz ;
3. – так, головним розпорядником коштів були затверджені бюджетні асигнування на закупівлю вказаного товару до публікації оголошення процедури закупівлі предмета закупівлі, саме від 12.03.2024 №11.
4. – стосовно можливих невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ "ФУТУРА ГЕЙТ ЧЕРКАСИ":
- на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник вказав інформацію про договір закупівлі від 01.06.2023 №303 що було укладено з 2 ДПРЗ Головного управління ДСНС України у Черкаській області який по технічним характеристикам є найбільш наближений до тих вимог що заявлено в закупівлі ID: UA-2024-03-28-008072-а (оригінал договору наявний в Замовника та опублікований в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro: https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2023-05-12-006899-a/lot-5b219fa271964665b95059446c59303c )
Так як надання листа-відгуку від контрагента-замовника за договором від 01.06.2023 №303 що є замовником закупівлі ID: UA-2024-03-28-008072-а є недоречним, Учасник додатково, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник надав копію договору з видатковою накладною та копію позитивного листа-відгука замовника від ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРГОСПТОВАРИ».
- на підтвердження відповідності якості товару вимогам (ДСТУ, ТУ тощо) Учасником надано паспорт з посиланням на виробника (ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ») та конкретний виріб: ПРОМИСЛОВІ СЕКЦІЙНІ ВОРОТА FUA03 та вказаними технічними характеристиками запропонованого товару що відповідають вимогам державних стандартів.
- на вимогу п. 6 Додатку №2 тендерної документації надано гарантійний лист від виробника ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ» товару (ворота) із зазначенням ідентифікатора закупівлі про те, що товар буде поставлений у строки. Лист додається. Наданий учасником лист-роз’яснення органу сертифікації від 17.05.2023 №0517/01 про те, що товар виробництва DoorHan s.r.o. Czech Republic не підлягає сертифікації стосується продукції (профіль алюмінієвий, профіль сталевий, комплектація до воріт) з якої в подальшому виготовляється товар – ворота, виробником яких є ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ».
- відповідно до п.6 Додатку №2 тендерної документації замовник повідомляє наступне: «Виробник має бути сертифікований за європейськими стандартами» та не вимагає надання відповідного документу сертифікації для його підтвердження.
При наявності вказаних підтверджуючих документів, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», неупередженим ставленням Замовник прийняв рішення, визначити ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ ЧЕРКАСИ» переможцем процедури закупівлі за предметом Ворота промислові секційні (ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби) ID: UA-2024-03-28-008072-а.
Номер:
d7409d391b0b447d93eec877c1025dc4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2024 15:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Ворота промислові секційні (ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби)», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-28-008072-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, з урахуванням відповіді від 21.11.2024, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Якщо Замовнику було достатньо даних, які наведені в паспорті (файл ПаспПромсекцвор FUA03(1)(2).pdf), які підтвердили відповідність товару вимогам відповідних чинних нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо), просимо повідомити де саме в паспорті визначено відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, а також вказати де розміщена інформація про виробника товару.
2. Яким чином Замовником перевірено сертифікацію за європейськими стандартами виробника товару, який придбавається у ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ ЧЕРКАСИ»?
3. Чому товар який придбавається Замовником за договором від 09.05.2024 №72, відрізняється від вимог технічної специфікації, яка наведена в Додатку 2 тендерної документації, та від тендерної пропозиції ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ ЧЕРКАСИ»? В Специфікації, яка є додатком №1 до договору від 09.05.2024 №72, відсутні технічні, якісні та кількісні характеристики воріт: притолока, дизайн, структура, тип кольору із зовнішнього боку, тип кольору з внутрішньої сторони, наявність хвіртки, 3-х вікон, ланцюгового приводу.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
7d32eab5f5d64868ab11b6d9c2c2ff95
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
28.11.2024 14:24
Опис:
Стосовно організації та проведення закупівлі товару «Ворота промислові секційні (ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби)», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-28-008072-a, надаємо пояснення на наступні питання:
1. Стосовно відповідності товару вимогам відповідних чинних нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо),в наданому паспорті, а саме розділ «Технічні характеристики» вказано наступні характеристики та відповідні показники товару що пропонується (ПРОМИСЛОВІ СЕКЦІЙНІ ВОРОТА FUA03):
- 1 Опір теплопередачі полотна м2 · ° С / Вт клас - 1,13 (А)
- 2 Звукоізоляція дБ, клас - 24 (А)
- 3 Опір вітровому навантаженню Па, клас - 460 (В)
- 4 Безвідмовність Кількість циклів «відкр./закр.» - Воріт–не менше 120000, торсійного механізму–не менше 25000 (за замовчуванням)
- 5 Зусилля ручного відкривання та закривання Н - Не більше 260
- 6 Межа водонепроникності при перепаді тиску Па - 250
- 7 Об'ємна повітропроникність м2/м2·год - 4,9
- 8 Вага полотна воріт кг/м2 - 13,5
що відповідає вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормам і правилам. Інформація про виробника товару вказана в паспорті (копія паспорту з вказаним виробником та характеристиками товару додається).
2. Сертифікат відповідності виробника (ТОВ «ФУТУРА ГЕЙТ») воріт промислових секційних наявний у вільному доступі, а саме на сайті prozorro.gov.ua. Сертифікат додається.
3. Придбаний товар повністю відповідає технічним вимогам тендерної документації та запропонованій тендерній пропозиції. В специфікації до договору від 09.05.2024 №72 вказана загальна назва предмету закупівлі з розмірами кожних воріт окремо (в зборі) та автоматика до них.
Поставлений товар знаходиться в складському приміщенні за адресою: м.Черкаси, вул. Чигиринська,5. На підтвердження відповідності товару надаємо документ що підтверджує отримання товару за договором №72 від 09.05.2024 року.