• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ворота промислові секційні

Завершена

520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Номер: 7357b03b5eaa48b1a037642d4abde8ed
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-12-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 12.11.2024 12:46 - 04.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.11.2024 № 78-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-28-008072-a, 28.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-25-92, ol.vi.honcharenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Футура гейт Черкаси» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; стану виконання рішення Комісії АМКУ; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. №18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план 2 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Черкаській області (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.03.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «Основа – Р» (далі – ПП «Основа – Р»); тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Сідлецького А.В. (далі – ФОП Сідлецький А.В.); тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Поліщука М.М. (далі – ФОП Поліщук М.М.); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Футура гейт Черкаси» (далі - ТОВ «Футура гейт Черкаси»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.04.2024 №15, від 09.04.2024 №16, від 11.04.2024 №17, від 30.04.2024 №24, 03.05.2024 №26; повідомлення про намір укласти договір; рішення комісії АМКУ від 25.04.2024 № 7429-р/пк-пз; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Футура гейт Черкаси» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір від 09.05.2024 №72 (далі – Договір); додаткову угоду №1 від 30.05.2024 до Договору; пояснення Замовника, отримані 21.11.2024 та 28.11.2024 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Футура гейт Черкаси» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Зокрема, учасником не подані документи, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, подання яких визначено вимогами пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: копія договору, зазначеного в довідці, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в повному обсязі та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасник ТОВ «Футура гейт Черкаси» в довідці від 02.04.2024 №13, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, вказав договір від 01.06.2023 №303, який був укладений із 2 ДПРЗ Головного управління ДСНС України в Черкаській області, проте надана інформація не підтверджена листом-відгуком та копією відповідного договору. Крім цього, в тендерній пропозиції від 01.04.2024 вих. 1 в пункті 13 учасником не вказано країну походження запропонованого товару, як вимагалось формою. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Футура гейт Черкаси» Замовник не виявив відсутність інформації та/або документів, визначених у тендерній документації та у Додатку 1 до тендерної документації, та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Футура гейт Черкаси» мала бути відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що Договір укладено не у відповідності до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. В технічній специфікації, яка наведена в Додатку 2 до тендерної документації, визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме розміри воріт, наявність притолоки, дизайну, структури, типу кольору із зовнішнього боку, типу кольору з внутрішньої сторони, наявність хвіртки, 3-х вікон, ланцюгового приводу, один комплект автоматики до воріт. На виконання вимоги Технічної специфікації, яка наведена у Додатку 2 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Футура гейт Черкаси» надано підписане технічне завдання (файл - 3. Підписане технічне.pdf), в якому визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що відповідають предмету закупівлі, а саме визначені розміри воріт, наявність притолоки, дизайну, структури, типу кольору із зовнішнього боку, типу кольору з внутрішньої сторони, наявність хвіртки, 3-х вікон, ланцюгового приводу, один комплект автоматики до воріт. Однак, у Договорі відсутні розміри притолоки, дизайн воріт, структура воріт, тип кольору воріт із зовнішнього боку, типу кольору воріт з внутрішньої сторони, відсутня інформація про хвіртку та 3-х вікон, ланцюгового приводу. З урахуванням вищенаведеного, аналізом встановлено, що Замовник на порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей уклав Договір не у відповідності до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Футура гейт Черкаси».
Період усунення порушень: 28.11.2024 17:48 - 13.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.11.2024 17:48

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано позовну заяву до електронного суду від 12.12.2024 року.
Дата публікації: 13.12.2024 09:32
Дата відкриття провадження: 13.12.2024 14:00
Номер відкриття провадження: 580/12442/24

Запити/Пояснення