-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці 40-річчя Перемоги с Сергіївка Миргородського району Полтавської області
Завершена
2 149 615.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 42 992.30 UAH
мін. крок: 2% або 42 992.30 UAH
Номер:
0da51fed9b8c450fa3cc26772b1f521b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-16-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2024 00:00
Період моніторингу:
16.07.2024 14:31 - 07.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2024 № 63-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.07.2024 № 63-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2024-03-28-007307-a, 28.03.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; надання роз’яснень щодо тендерної документації; усунення невідповідностей; укладання договору про закупівлю; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради (далі − замовник) UA-P-2024-03-28-009070-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 28.03.2024 № 47; запитання до процедури оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 01.04.2024; відповіді замовника оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 01.01.2024; вимогу про усунення порушення від 15.04.2024 № UA-2024-03-28-007307-a.c1 від ТОВ «ВІКТОРІ-А»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДБК КВАНТ»; вимогу про усунення невідповідностей до ТОВ «ДБК КВАНТ»; протокол рішення уповноваженої особи замовника від 15.04.2024 № 58; повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2024; договір про закупівлю послуги від 29.04.2024 № 122 на суму 1 612 470,18 грн (з ПДВ) з ТОВ «ДБК КВАНТ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений 19.07.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://sergiyvska-rada.gov.ua/vlada/publichni-zakupivli/4516-pro-zaboronu-spaliuvannia-lystia-zalyshkiv-sukhoi-roslynnosti-ta-pobutovykh-vidkhodiv-na-terytorii-serhiivskoi-silskoi-rady-5.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлення порушення замовником чинного законодавства.
Встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасник повинен розмістити (завантажити) в системі всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій; тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів, зокрема, форма пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6.
На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «ДБК КВАНТ» завантажено файл: «Пропозиція 40-річчя Перемоги_КЕП.pdf», в пункті 8 якого зазначено: «Умови розрахунків²: відстрочка платежу: 10 (десять) робочих днів», натомість в пункті 8 додатку 6 до тендерної документації замовника чітко визначено: «Умови розрахунків²: відстрочка платежу: _____ (__буквами__) календарних днів».
У разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ДБК КВАНТ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 17.07.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником 19.07.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що У пункті 8 встановленої форми у додатку 6 Документації визначено необхідність надання інформації про умови розрахунків, зокрема відстрочка платежу, зі зноскою "2". Дана зноска (керуючсиь визначенням у розділі Примітки у Додатку 6 Документації) встановлює умову щодо про те, що зазначений строк, який визначається учасником необхідний для узгодження порядку надання відстрочки платежу на умовах, що визначені у проекті договору (додаток 4 тендерної документації). При цьому строк відстрочки платежу не визначає порядок здійснення оплати, натомість визначає додаткове право Замовника, яке стосується виконання своїх зобов’язань за умовами договору. Згідно до вимог пункту 4.3 проекту договору (у додатку 4 Документації) визначено – "У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в п.4.1.1 Договору, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом _______ робочих днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п.4.1. Договору, без права на претензію з боку Надавача послуги щодо несвоєчасної оплати за надані послуги". В даному пункті договору визначено поняття "робочі" дні, що свідчить про те , що дана умова є найбільш прийнятною для Замовника. До того, за результатом виконання вимоги пункту 3 Розділу VI Документації погодження умов проекту договору надано учасником (ТОВ "ДБК КВАНТ") без змін відносно положень проекту договору, що пропонувалась Замовником у Документації.
Таким чином, відповідь, надана замовником, не спростовує виявленого в моніторингу порушення.
Виходячи з викладеного, замовником на порушення пункту 43 Постанови № 1178 не надано вимогу про усунення невідповідностей.
Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення замовником чинного законодавства.
Так, учасником ТОВ «ДБК КВАНТ» на вимогу тендерної документації замовника (додаток 6 до тендерної документації) надано документ «ПРОПОЗИЦІЯ» в якому зазначено: «8. Умови розрахунків²: відстрочка платежу: 10 (десять) робочих днів».
Разом з цим, пунктом 4.3 договору про закупівлю послуги від 29.04.2024 № 122 передбачено: «У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в п. 4.1.1 Договору, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 7 робочих днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п. 4.1. Договору, без права на претензію з боку Надавача послуги щодо несвоєчасної оплати за надані послуги».
Відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не забезпечено замовником.
При цьому, відповідно до пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю послуги є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Таким чином, замовником укладено договір про закупівлю послуги від 29.04.2024 № 122 на порушення пункту 18 Постанови № 1178.
Відомомсті Єдиного веб-порталу використання публічних коштів https://spending.gov.ua/new/ свідчать, що договір про закупівлю послуги від 29.04.2024 № 122 на суму 1 612 470,18 грн повністю оплачений.
Період усунення порушень:
25.07.2024 17:26 - 09.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2024 17:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання викладених у результаті моніторингу зобов’язань, викладених у висновку про результати моніторингу заслухано пояснення від уповноваженої особи Батури Я.Д. щодо об’єктивних факторів які призвели до порушенням вимог пункту 43 Постанови № 1178 та положень пункту 18 Постанови № 1178.
Сільським головою Лідовим І.Г. прийнято до уваги надані пояснення, а також враховано відсутність зауважень до виконання обов’язків Батури Я.Д. та відсутність наміру створення правових наслідків, не впливають на результати процедури закупівлі та не містять загрози бюджету та інтересам держави.
Уповноваженою особою надано зобов’язання недопущення виявлених порушень у подальшому, враховано проведену роз’яснювальну роботу щодо наслідків недотримання чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
30.07.2024 14:05
Запити/Пояснення
Номер:
f236ed4285374f73878c7c7b11616b6c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.07.2024 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 149 615,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-28-007307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду
- замовник в тендерній документації (пункт 8 додаток 6 до тендерної документації Форма «Пропозиція») зазначив, що відстрочка платежу визначена в календарних днях. Проте, надана в тендерній пропозиції ТОВ «ДБК КВАНТ» форма «Пропозиція» містить пункт 8, де зазначено: «відстрочка платежів 10 робочих днів». З якої причини замовником відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей? Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b8cee4d3c1634d5f9bec3a37fa773488
Назва:
відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
19.07.2024 10:22
Опис:
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 16.07.2024 року, повідомляє наступне:
Виконавчий комітет Сергіївської сільської ради (далі – Замовник) 28 березня 2024 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro. Дана закупівля проводилась із дотриманням вимог, визначених постановою 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (редакція - 14.03.2024р.) (далі – Постанова №1178) та умов проведення процедури відкритих торгів, які передбачались розділом IV Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII в редакції від 01.01.2023 року (далі – Закон №922).
В ході проведення процедури відкритих торгів рішенням уповноваженої особи виконавчого комітету Сергіївської сільської ради від 28.03.2024 №47 було затверджено тендерну документацію (далі - Документація), до якої не вносились зміни.
На виконання підпункту 6 пункту 1 розділу III Документації, - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: з текстовим змістом - *.doc, *.docx, структуровані дані - *.pdf, графічні дані - *.jpg, *.jpeg в залежності від типу та складу документу чи інформації), а саме, зокрема, форма пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6 Документації.
У пункті 8 встановленої форми у додатку 6 Документації визначено необхідність надання інформації про умови розрахунків, зокрема відстрочка платежу, зі зноскою "2".
Дана зноска (керуючсиь визначенням у розділі Примітки у Додатку 6 Документації) встановлює умову щодо про те, що зазначений строк, який визначається учасником необхідний для узгодження порядку надання відстрочки платежу на умовах, що визначені у проекті договору (додаток 4 тендерної документації).
При цьому строк відстрочки платежу не визначає порядок здійснення оплати, натомість визначає додаткове право Замовника, яке стосується виконання своїх зобов’язань за умовами договору.
У відповідності до вимог частини 13 Закону №922 Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Згідно до вимог пункту 4 розділу VI Документації, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
При цьому визначено, що істотними умовами договору про закупівлю є:
- предмет договору;
- обсяг послуг;
- якість предмета закупівлі;
- порядок здійснення оплати;
- ціна договору;
- термін та місце надання послуг;
- права та обов'язки сторін;
- відповідальність сторін.
Згідно до вимог пункту 4.3 проекту договору (у додатку 4 Документації) визначено – "У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в п.4.1.1 Договору, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом _______ робочих днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п.4.1. Договору, без права на претензію з боку Надавача послуги щодо несвоєчасної оплати за надані послуги".
В даному пункті договору визначено поняття "робочі" дні, що свідчить про те , що дана умова є найбільш прийнятною для Замовника.
До того, за результатом виконання вимоги пункту 3 Розділу VI Документації погодження умов проекту договору надано учасником (ТОВ "ДБК КВАНТ") без змін відносно положень проекту договору, що пропонувалась Замовником у Документації.
У разі, якщо Замовником було зобов’язано учасника усунути уявне зауваження, яке наводиться у запиті, в свою чергу було б встановлено, що Замовником порушено вимоги частини 13 Закону №922 та порушено принцип здісйнення публічних закупівель, зокрема "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі", що призвело б до порушення прав учасника.
Дана обставина свідчить про те, що учасником надано пропозицію, яка відповідає встановленим вимогам замовника, згідно до умов тендерної документації, а тому не може призвести до наслідків, що є предметом дослідження та аналізу Держаудитслужби.
Керуючись вище викладеним, зокрема вимогами законодавства в сфері публічних закупівель та вимогами, що визначені у тендерній документації у замовника не було об’єктивних підстав звертатись до учасника (ТОВ "ДБК КВАНТ") з метою внесення змін до змісту тендерної пропозиції шляхом оприлюднення Замовником повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в цій частині, оскільки даний факт не може свідчити про допущення невідповідності з боку такого учасника.
На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), також керуючись вимогами ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» при плануванні закупівлі за предметом "експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці 40-річчя Перемоги с Сергіївка Миргородського району Полтавської області" (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)(ідентифікатор в системі публічних закупівель ID: UA-2024-03-28-007307-a) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на відповідно до очікуваної потреби вартості надання послуг, визначеної за результатами проведеного моніторингу ринку цін.
До того, фінансування даної закупівлі з урахуванням даних щодо вартості послуг, що планувались придбаватись, згідно до якого уповноваженою особою визначено розмір очікуваної вартості предмета даної закупівлі, здійснювалось відповідно до рішення 32 сесії восьмого скликання Сергіївської сільської ради від 20.12.2023 «Про бюджет Сергіївської сільської територіальної громади.
Згідно програми «Утримання та розвиток інфраструктури доріг на 2024 рік». Принагідним звертаємо увагу на тому, що замовником не забезпечувалось обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. При цьому умовами закупівлі визначено обсяг послуги щодо виконання послуги з експлуатаційного утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці 40-річчя Перемоги с Сергіївка Миргородського району Полтавської області виходячи з технічного стану дорожнього покриття такого лінійного об’єкту та необхідності його відновлення до стану повноцінного використання за його призначенням. Уповноваженою особою було проаналізовано потребу щодо обсягів даної закупівлі, а також виготовлено розрахунок очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі у вигляді кошторисного розрахунку із витратами на придбавання матеріалів, трудових затрат та витрат на машини/механізми/устатковання, яке мало задіюватись в процесі надання послуг з предметом закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 2 149 615,00 грн. (враховуючи ПДВ). Розмір очікуваної вартості передбачений фінансовим кошторисом та, як наслідок, річним планом закупівель на 2024 рік та формувалася шляхом моніторингу середньоринкових цін на будівельні матеріали (емульсія бітумна (дорожна), щебенево-піщана суміш, асфальтобетонна суміш) та рівень заробітної плати у відповідному регіоні.
На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі за предметом "експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці 40-річчя Перемоги с Сергіївка Миргородського району Полтавської області" (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) оприлюднене на сайті Сергіївської сільської територіальної громади (за посиланням в мережі Інтернет - https://sergiyvska-rada.gov.ua/vlada/publichni-zakupivli/4516-pro-zaboronu-spaliuvannia-lystia-zalyshkiv-sukhoi-roslynnosti-ta-pobutovykh-vidkhodiv-na-terytorii-serhiivskoi-silskoi-rady-5