-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт теплової мережі від ТК-11а в районі житлового будинку по вул. Янтарна, 83 до ЦРБ Дніпровського району по вул. Холодильна, 50 у м. Дніпро ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
20 698 413.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 206 984.14 UAH
мін. крок: 1% або 206 984.14 UAH
Номер:
780133b0fb7f4467ac1eca89dfaf336f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-23-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2024 00:00
Період моніторингу:
24.07.2024 14:02 - 15.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
23.07.2024 № 94
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.07.2024 № 94
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2024-03-28-005788-a 28.03.2024 Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.03.2024 № 28-03/8, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ № 460» та ТОВ «СКС-БУД», вимогу про усунення невідповідностей (повідомлення), протоколи уповноваженої особи від 12.04.2024 № 12-01, від 16.04.2024 № 16-01, від 16.04.2024 № 16-02, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.04.2024, договір від 29.04.2024 № 074-24в, пояснення замовника, надане через електронну систему закупівель 01.08.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 29.07.2024.
Період усунення порушень:
13.08.2024 09:32 - 17.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.08.2024 09:32
Запити/Пояснення
Номер:
0d3edcaab03240998db2e80e574fe929
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.07.2024 11:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5731020b3a2f4d1e8ee17d45de377861
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.08.2024 12:39
Опис:
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт теплової мережі від ТК-11а в районі житлового будинку по вул. Янтарна, 83 до ЦРБ Дніпровського району по вул. Холодильна, 50 у м. Дніпро ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (UA-2024-03-28-005788-a) повідомляємо наступне. Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) відноситься до юридичних осіб та/або суб’єктів господарювання, зазначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», як такі, що здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, джерелом фінансування закупівель є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) без залучення бюджетних коштів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами) та затвердженого ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» Експертного звіту від 22 березня 2024 року № 22/403-03/24 щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт теплової мережі від ТК-11а в районі житлового будинку по вул. Янтарна, 83 до ЦРБ Дніпровського району по вул. Холодильна, 50 у м. Дніпро» та викладені у Додатку 2 до тендерної документації закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт теплової мережі від ТК-11а в районі житлового будинку по вул. Янтарна, 83 до ЦРБ Дніпровського району по вул. Холодильна, 50 у м. Дніпро» (UA-2024-03-28-005788-a), а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум витрат, які не є складовою вартості виконання будівельних робіт, та становить – 20 698 413,60 грн. з урахуванням ПДВ.