• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт теплової мережі від ТК-11а в районі житлового будинку по вул. Янтарна, 83 до ЦРБ Дніпровського району по вул. Холодильна, 50 у м. Дніпро ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

20 698 413.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 206 984.14 UAH
Номер: 780133b0fb7f4467ac1eca89dfaf336f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-23-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.07.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 24.07.2024 14:02 - 15.08.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 23.07.2024 № 94 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.07.2024 № 94 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2024-03-28-005788-a 28.03.2024 Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.03.2024 № 28-03/8, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ № 460» та ТОВ «СКС-БУД», вимогу про усунення невідповідностей (повідомлення), протоколи уповноваженої особи від 12.04.2024 № 12-01, від 16.04.2024 № 16-01, від 16.04.2024 № 16-02, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.04.2024, договір від 29.04.2024 № 074-24в, пояснення замовника, надане через електронну систему закупівель 01.08.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 29.07.2024.
Період усунення порушень: 13.08.2024 09:32 - 17.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 13.08.2024 09:32

Запити/Пояснення