-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Шини автомобільні, тракторні, фліпери колісні, камери
Завершена
7 944 018.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 79 440.18 UAH
мін. крок: 1% або 79 440.18 UAH
Номер:
878dd1a84203475f9163132bef7b95a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-23-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2024 00:00
Період моніторингу:
23.04.2024 17:33 - 15.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
23.04.2024 № 49
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/2743-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.04.2024 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2024-03-28-000771-a 28.03.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО", (далі – Замовник) UA-P-2024-03-28-000879-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (нова редакція), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від «05» квітня 2024 року № 222/2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників: ТОВ "ХАРЗБУТ" в частині відхилення, ТОВ "ПОЛІПАРТС", повідомлення про намір укласти договір від 29.04.2024, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 01.05.2024 та 10.05.2024 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 26.04.2024 та 07.05.2024.
Період усунення порушень:
14.05.2024 18:07 - 18.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2024 18:07
Запити/Пояснення
Номер:
7ad683d5f4d64ad8b801044dd931bfc5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.04.2024 12:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
d3f709de5fa64e5b8068dea3bcc858bb
Назва:
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Шини автомобільні, тракторні, фліпери колісні, камери» UA-2024-03-28-000771-a
Дата опублікування:
01.05.2024 13:11
Опис:
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2024-04-23-000072 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: «34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини автомобільні, тракторні, фліпери колісні, камери)», оголошення № UA-2024-03-28-000771-a повідомляємо наступне:
1. Розрахунок очікуваної вартості за відповідним предметом закупівлі Замовником здійснено на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій з дотриманням рекомендацій, наведених у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.02.2020 №275. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій, на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та отримані цінові пропозиції (Додаток 2).
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до наявної об’єктивної потреби у придбанні пневматичних шин КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» для забезпечення безперебійної безпечної експлуатації транспортних засобів, які обслуговують структурні підрозділи КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ № 488 від 20.05.2006р., правил дорожнього руху, від специфіки роботи транспортних засобів Підприємства з урахуванням вимог законодавства, керуючись чинними нормативно-правовими документами та технічною документацією в даній сфері.
2. Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами.
Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 11.09.2021 № 1036 зі змінами Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/F1BD01D4D8D839E0C2258AED0049FD08). Підтвердження оприлюднення обґрунтування додається (Додаток 3).
Номер:
df44c000d8394ddd908b81b8588f4fc6
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.05.2024 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.05.2024 00:00
Опис:
Питання 2 у файлі
Номер:
c55ce9ebf3b94049b1d0be4620f536aa
Назва:
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Шини автомобільні, тракторні, фліпери колісні, камери» UA-2024-03-28-000771-a
Дата опублікування:
10.05.2024 10:22
Опис:
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2024-04-23-000072 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: «34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини автомобільні, тракторні, фліпери колісні, камери)», оголошення № UA-2024-03-28-000771-a повідомляємо наступне:
1. Згідно внесених змін Замовником в Тендерну документацію (Додаток 1) Учасник повинен був надати:
«Чинний на дату розкриття Сертифікат відповідності виданий на ім’я учасника або виробника з розширеними характеристиками, а саме: індекси швидкості та навантаження, що стосуються позицій 1-30 таблиці п.1 (будь яких на вибір Учасника, але не менше 10 позицій) та позицій 31-71 таблиці п.1 (будь яких на вибір Учасника, але не менше 10 позицій), виданий акредитованим органом з оцінки відповідності (атестат про акредитацію органу надати у складі тендерної пропозиції). У разі якщо сертифікат містить додатки, надання їх у складі тендерної пропозиції – обов’язкове.
У разі надання учасником Сертифікату відповідності (посилання на відповідність сертифікату типу обов’язкове) виданого виробником необхідно надати сертифікат типу виданий уповноваженим органом.».
Відповідно, Замовником вимагався Сертифікат відповідності виданий уповноваженим органом або Сертифікат відповідності виданий виробником, з посиланням на сертифікат типу виданого уповноваженим органом, та сертифікат типу.
2. Надаємо документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (Додаток 2).