-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Насоси
Завершена
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
Номер:
58eed97d28064cdd85603ccd12661403
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000104
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 17:36 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.04.2024 № 38-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.04.2024 № 38-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-03-27-010573-a, 27.03.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43, абзацу 2 підпункту 2, абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Диканський комбінат комунальних підприємств (далі − замовник) UA-P-2024-01-18-003744-b на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 27.03.2024 № 8; тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕВЕРСІ»; протокольне рішення уповноваженої особи замовника, відповідальної за організацію та проведення публічних закупівель від 08.04.2024 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2024; договір про закупівлю товарі від 17.04.2024 № і24184 на суму 251 200,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «РЕВЕРСІ»; інформація та документи замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 24.04.2024 та 03.05.2024 на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника.
Встановлено, що відповідно до пункту 5 додатку 2 тендерної документації замовника, документи, які підтверджують якість продукції - учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки та підтверджується наданням діючого сертифіката ISO 14001 (міжнародний стандарт системи екологічного управління) виробника.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕВЕРСІ» відсутня інформація у формі довідки.
У разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «РЕВЕРСІ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 01.05.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником 03.05.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що учасником ТОВ «РЕВЕРСІ» додано діючі сертифікати ISO 14001 (міжнародний стандарт системи екологічного управління) виробника у електронну систему закупівель (файли додаються), але інформацію про це у формі довідки із технічних причин не було додано. Учасником ТОВ «РЕВЕРСІ» надіслано всю необхідну інформацію у формі довідки на електронну пошту замовника (файл додається).
Відповідно до частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
При цьому, на момент обрання переможця процедури закупівлі вищевказаний документ не був завантажений до електронної системи закупівель.
Також моніторингом даного питання встановлено що, відповідно до пункту 3 додатку 2 тендерної документації замовника, документи, які підтверджують якість продукції - Інформація (документ), на фірмовому бланку (за наявності фірмового бланку) виробника, що підтверджує повноваження Учасника на реалізацію товару від імені заводу-виробника – подається у вигляді сканованої копії з оригіналу документа, в разі, якщо учасником, є завод виробник даного товару то зазначена інформація (документ) не надається.
На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції учасником завантажено файл «Сертифікат Рев від VANSAN.pdf». При цьому. вищевказаний сертифікат викладений іноземною мовою.
Разом з цим, відповідно до пункту 7 Розділу 1 тендерної документації: «…Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою…».
Відомості веб-порталу уповноваженого органу з питань публічних закупівель свідчать, що вищевказаний документ наданий без автентичного перекладу українською мовою.
У разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Виходячи з викладеного, замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «РЕВЕРСІ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 01.05.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику: «…який із завантажених документів підтверджує повноваження учасника на реалізацію товару від імені заводу-виробника та яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕВЕРСІ» на відповідність тендерній документації замовника в частині, підтвердження повноваження учасника на реалізацію товару від імені заводу-виробника?».
Замовником 03.05.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції учасником завантажено файл «Сертифікат Рев від VANSAN.pdf» та файл «Сертифікат офіційного представника POLDAP.pdf» у вигляді сканованої копії (файли додаються).
Також встановлено, що замовник в тендерній документації (додаток 2) зазначив технічні характеристики та вимоги до обладнання, зокрема, до насосного агрегату VSP 04006/36 4 з ел. дв. 4 кВт: «довжина насосного агрегата не більше 2130 мм».
На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «РЕВЕРСІ» у складі тендерної пропозиції надана таблиця «Технічна специфікація та характеристика обладнання», в якій зазначена інформація щодо довжини насосного агрегата – 2627 мм, що не відповідає довжині насосного агрегата зазначеній у тендерній документації замовника.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ТОВ «РЕВЕРСІ» не відповідає вимогам додатку 2 тендерної документації замовника та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
Так, вказаною нормою передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 01.05.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику, щодо причин не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕВЕРСІ» відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
Замовником 03.05.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що учасником ТОВ «РЕВЕРСІ» була допущена помилка, а саме в технічних даних на занурювальний насос VSP 04006/36 4 з ел. дв. 4 кВт помилково була вказана довжина насосу 2627 мм., про що додатково був наданий лист від ТОВ «РЕВЕРСІ» повідомляють в своєму листі (файл додається). Реальна довжина даного насосного агрегата згідно каталогу виробника складає 1970 мм і не перевищує попередніх параметрів, які вимагалися по тендеру.
Разом з відповіддю замовник додатково завантажив лист учасника ТОВ «РЕВЕРСІ» від 05.04.2024 № 37, в якому зазначається що під час підготовки тендерної документації була допущена технічна помилка.
Слід зазначити, що вищевказний лист від 05.04.2024 № 37 не був завантажений учасником ТОВ «РЕВЕРСІ» під час подання тендерної пропозиції, а також був складений 05.04.2024, тобто вже після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (04.04.2024).
Отже, з урахуванням викладеного, тендерна пропозиція учасника підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що не забезпечено замовником.
Також моніторингом даного питання встановлено, що відповідно до пункту 4 додатку 2 тендерної документації замовника, документи, які підтверджують якість продукції - учасник надає підтвердження запропонованого ним товару із зазначенням марки насосу та його технічним описом із офіційного каталогу виробника (Будова та технічні характеристики насоса: матеріал виконання, графіки, Q, H, kWt, ККД; будова та технічні характеристики двигуна та температурного датчика, та всі інші характеристики).
Тоді як, надана у складі тендерної пропозиції учасника таблиця «Технічна специфікація та характеристика обладнання» не підтверджена технічним описом із офіційного каталогу виробника.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає тендерній документації замовника, та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 01.05.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником 03.05.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що документи, які підтверджують якість продукції із технічних причин не було додано офіційний каталог виробника із зазначенням марки насосу та його технічним описом у електронну систему закупівель. Учасник ТОВ «РЕВЕРСІ» додає всі підтверджуючі документи запропонованого ним товару із зазначенням марки насосу та його технічним описом із офіційного каталогу виробника (Будова та технічні характеристики насоса: матеріал виконання, графіки, Q, H, kWt, ККД; будова та технічні характеристики двигуна та температурного датчика, та всі інші характеристики) на електронну пошту замовника (файли додаються).
Слід вказати, що надані підтверджуючі документи запропонованого ним товару із зазначенням марки насосу та його технічним описом із офіційного каталогу виробника на електронну пошту замовника учасником, не спростовує задокументованого порушення, оскільки замовником на момент надання підтверджуючих документів вже розглянуто тендерні пропозиції учасників та обрано переможця процедури закупівлі. Крім того, на момент розгляду тендерних пропозицій замовник не володів інформацією щодо підтвердження запропонованого учасником товару із зазначенням марки насосу та його технічним описом із офіційного каталогу виробника.
Таким чином, відповідь замовника не свідчить про відсутність порушення з даного питання. З урахуванням викладеного, тендерна пропозиція учасника «ТОВ «РЕВЕРСІ» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
Також моніторингом даного питання встановлено, що відповідно до пункту 3 додатку 1 тендерної документації замовника, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей не були завантажені до електронної системи закупівель.
Отже, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 01.05.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику, щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «РЕВЕРСІ», на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178.
Замовником 03.05.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що у зв’язку з встановленим коротким терміном для поставки товару було упущено і не перевірено додання у електронну систему закупівель витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявної судимості», так, як по попередній практиці подібні випадки були відсутні і всіма учасниками додавалися документи у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Учасником ТОВ «РЕВЕРСІ» надіслано усі документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей на електронну пошту. На сьогодні Диканський комбінат комунальних підприємств віднесено до критичної інфраструктури. Процедура закупівлі «Насоси» була проведена з коротким терміном для поставки товару в зв’язку з терміновою необхідністю глибинного насосу для подальшої безперебійної роботи підприємства для подачі води для населення Диканської територіальної громади. І на даний час один із насосів вже введено в експлуатацію.
Таким чином, відповідь замовника не спростовує виявленого порушення. З урахуванням викладеного, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей та підлягав відхиленню відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178, що не забезпечено замовником. Оскільки в тендерній документації, затвердженій та підписаній уповноваженою особою замовника Хмарою Інною, а саме, у пункті 3 додатку 1 тендерної документації, наявна чітка вимога, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей».
Відомомсті Єдиного веб-порталу використання публічних коштів https://spending.gov.ua/new/ свідчать, що договір про закупівлю товарів від 17.04.2024 № і24184 на суму 251 200,00 грн повністю оплачений.
Період усунення порушень:
14.05.2024 14:34 - 29.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2024 14:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області - висновок від 14.05.2024 року, замовником - Диканським комбінатом комунальних підприємств вжито наступні заходи:
1. Керівником підприємства видано наказ №72/В від 16.05.2024 року щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи Диканського комбінату комунальних підприємств (наказ додається).
2. Направлено уповноважену особу на курси з підвищення кваліфікації з метою недопущення виявлених порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
16.05.2024 14:39
Запити/Пояснення
Номер:
6458aa03e01a4d2eb2878ec12bd33fb4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2024 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 340000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-27-010573-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e214e3da572c4cc594e5cf65a459d184
Назва:
Пояснення, щодо моніторингу закупівлі "Насоси (UA-2024-03-27-010573-a)"
Дата опублікування:
24.04.2024 10:19
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 22.04.2024 щодо проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 340000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-27-010573-a) надаємо наступну інформацію.
Процедура закупівлі «Насоси» очікуваною вартістю 340000,00 грн. оголошена на підставі протокольного рішення № 8 уповноваженої особи Диканського комбінату комунальних підприємств, відповідальної за організацію та проведення публічних закупівель від 27 березня 2024 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися спільно уповноваженою особою та спеціалістами Диканського комбінату комунальних підприємств, шляхом аналізу виробничої необхідності з врахуванням потужностей та енергоефективності, а також шляхом моніторингу в мережі Інтернет (в т.ч. на електронних майданчиках публічних закупівель). Одночасно до уваги бралися комерційні пропозиції, які надходили на електронну адресу Диканського комбінату комунальних підприємств. Кількість предмета закупівлі визначалася в залежності від орієнтовної його ціни. При визначенні очікуваної вартості до уваги бралася примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 (із змінами).
Номер:
f78fc3252a074211bb809429b9db3271
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.05.2024 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 340000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-27-010573-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- замовник в тендерній документації (додаток 2) зазначив технічні характеристики та вимоги до обладнання, зокрема, до насосного агрегату VSP 04006/36 4 з ел. дв. 4 кВт: «довжина насосного агрегата не більше 2130 мм». При цьому, учасником ТОВ «РЕВЕРСІ» у складі тендерної пропозиції надана таблиця «Технічна специфікація та характеристика обладнання», в якій зазначена інформація щодо довжини насосного агрегата – 2627 мм, що не відповідає довжині насосного агрегата зазначеній у тендерній документації замовника. Тобто, з урахуванням викладеного, тендерна пропозиція учасника не відповідала тендерній документації замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості), що не забезпечено замовником. Надайте пояснення викладеному.
- відповідно до пункту 3 додатку 2 тендерної документації замовника, документи, які підтверджують якість продукції - Інформація (документ), на фірмовому бланку (за наявності фірмового бланку) виробника, що підтверджує повноваження Учасника на реалізацію товару від імені заводу-виробника – подається у вигляді сканованої копії з оригіналу документа, в разі, якщо учасником, є завод виробник даного товару то зазначена інформація (документ) не надається. На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції учасником завантажено файл «Сертифікат Рев від VANSAN.pdf» та файл «Сертифікат офіційного представника POLDAP.pdf». Який із завантажених документів підтверджує повноваження учасника на реалізацію товару від імені заводу-виробника та яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕВЕРСІ» на відповідність тендерній документації замовника в частині, підтвердження повноваження учасника на реалізацію товару від імені заводу-виробника?
- відповідно до пункту 4 додатку 2 тендерної документації замовника, документи, які підтверджують якість продукції - учасник надає підтвердження запропонованого ним товару із зазначенням марки насосу та його технічним описом із офіційного каталогу виробника (Будова та технічні характеристики насоса: матеріал виконання, графіки, Q, H, kWt, ККД; будова та технічні характеристики двигуна та температурного датчика, та всі інші характеристики). Тоді як, надана у складі тендерної пропозиції учасника таблиця «Технічна специфікація та характеристика обладнання» не підтверджена технічним описом із офіційного каталогу виробника. Надайте пояснення, яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕВЕРСІ», в частині підтвердження запропонованого ним товару із зазначенням марки насосу та його технічним описом із офіційного каталогу виробника?
- відповідно до пункту 5 додатку 2 тендерної документації замовника, документи, які підтверджують якість продукції - учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки та підтверджується наданням діючого сертифіката ISO 14001 (міжнародний стандарт системи екологічного управління) виробника.
При цьому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕВЕРСІ» відсутня інформація у формі довідки. Надайте пояснення викладеному.
- відповідно до пункту 3 додатку 1 тендерної документації замовника, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей не були завантажені до електронної системи закупівель. Таким чином замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Надайте пояснення, чому не було забезпечено відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «РЕВЕРСІ», на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cb2aa848e39c4af78a8d04e37ccc8a2d
Назва:
Пояснення на запит від 01.05.2024
Дата опублікування:
03.05.2024 13:14
Опис:
На запит від 01.05.2024 року Державної аудиторської служби України про надання пояснень щодо проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 340000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-27-010573-a) надаємо наступну інформацію.
Процедура закупівлі «Насоси» очікуваною вартістю 340000,00 грн. оголошена на підставі протокольного рішення № 8 уповноваженої особи Диканського комбінату комунальних підприємств, відповідальної за організацію та проведення публічних закупівель від 27 березня 2024 року.
1. Замовник в тендерній документації (додаток 2) зазначив технічні характеристики та вимоги до обладнання, зокрема, до насосного агрегату VSP 04006/36 4 з ел. дв. 4 кВт: «довжина насосного агрегату не більше 2130 мм». Учасником ТОВ «РЕВЕРСІ» була допущена помилка, а саме в технічних даних на занурювальний насос VSP 04006/36 4 з ел. дв. 4 кВт помилково була вказана довжина насосу 2627 мм., про що додатково був наданий лист від ТОВ «РЕВЕРСІ» повідомляють в своєму листі (файл додається). Реальна довжина даного насосного агрегата згідно каталогу виробника складає 1970 мм і не перевищує попередніх параметрів, які вимагалися по тендеру.
2. Відповідно до пункту 3 додатку 2 тендерної документації замовника, документи, які підтверджують якість продукції - Інформація (документ) виробника, що підтверджує повноваження Учасника на реалізацію товару від імені заводу-виробника – подано у вигляді сканованої копії з оригіналу документа. На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції учасником завантажено файл «Сертифікат Рев від VANSAN.pdf» та файл «Сертифікат офіційного представника POLDAP.pdf» у вигляді сканованої копії (файли додаються).
3. Відповідно до пункту 4 додатку 2 тендерної документації замовника, документи, які підтверджують якість продукції із технічних причин не було додано офіційний каталог виробника із зазначенням марки насосу та його технічним описом у електронну систему закупівель. Учасник ТОВ «РЕВЕРСІ» додає всі підтверджуючі документи запропонованого ним товару із зазначенням марки насосу та його технічним описом із офіційного каталогу виробника (Будова та технічні характеристики насоса: матеріал виконання, графіки, Q, H, kWt, ККД; будова та технічні характеристики двигуна та температурного датчика, та всі інші характеристики) на електронну пошту замовника (файли додаються).
4. Відповідно до пункту 5 додатку 2 тендерної документації замовника, документи, які підтверджують якість продукції - учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Учасником ТОВ «РЕВЕРСІ» додано діючі сертифікати ISO 14001 (міжнародний стандарт системи екологічного управління) виробника у електронну систему закупівель (файли додаються), але інформацію про це у формі довідки із технічних причин не було додано. Учасником ТОВ «РЕВЕРСІ» надіслано всю необхідну інформацію у формі довідки на електронну пошту замовника (файл додається).
5. Відповідно до пункту 3 додатку 1 тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей учасником ТОВ «РЕВЕРСІ» були завантажені до електронної системи закупівель (файл додається). У зв’язку з встановленим коротким терміном для поставки товару було упущено і не перевірено додання у електронну систему закупівель витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявної судимості», так, як по попередній практиці подібні випадки були відсутні і всіма учасниками додавалися документи у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Учасником ТОВ «РЕВЕРСІ» надіслано усі документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей на електронну пошту.
На сьогодні Диканський комбінат комунальних підприємств віднесено до критичної інфраструктури. Процедура закупівлі «Насоси» була проведена з коротким терміном для поставки товару в зв’язку з терміновою необхідністю глибинного насосу для подальшої безперебійної роботи підприємства для подачі води для населення Диканської територіальної громади. І на даний час один із насосів вже введено в експлуатацію.