• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сорочка бойова (тип 4/вид 3); сорочка бойова (тип 4/вид 7)

Завершена

8 466 220.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 662.20 UAH
Номер: 2cb9b33f1d9346ffa39351465455af6d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-19-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.07.2024 13:06 - 10.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.07.2024 № 173 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-03-27-010283-a 27.03.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.s.hereha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 17 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ КОЗАКИ» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, ТОВ «ТОП-ТЕКС» та ТОВ «КРОПИВА ТЕКС ТРЕЙД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.03.2024 № 131, реєстр пропозицій від 05.04.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ КОЗАКИ» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКІ КОЗАКИ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП-ТЕКС» (далі – ТОВ «ТОП-ТЕКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «КРОПИВА ТЕКС ТРЕЙД» (далі – ТОВ «КРОПИВА ТЕКС ТРЕЙД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2024 № 197 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКІ КОЗАКИ», вимогу про усунення невідповідностей до 13.04.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.04.2024 № 217 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОП-ТЕКС», повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2024, договір про закупівлю сорочки бойової (тип4/вид 3), сорочки бойової (ти 4/вид 7) від 24.04.2024 № 94-24 (далі – Договір) на суму 6 799 900,00 гривень без ПДВ, додаткову угоду від 25.04.2024 № 01-24 до Договору, пояснення та документи, надані Замовником 25.07.2024 та 31.07.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Моніторингом встановлено, що у пункті 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі, укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону та Особливостей (тобто не зазначивши, що норми частини другої та дев’ятої статті 41 Закону також не застосовуються), що не відповідає пункту 17 Особливостей. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми пункту 17 Особливостей, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей. Також в ході моніторингу встановлено, що згідно із протокольним рішенням від 09.04.2024 № 197 за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКІ КОЗАКИ» Замовник відхилив його пропозицію відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме: в гарантійному листі ТОВ «УКРАЇНСЬКІ КОЗАКИ» від 01.04.2024 відсутнє підтвердження відповідності колометричним характеристикам зазначеним у пункті 2 та 3 Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виявлені Замовником невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКІ КОЗАКИ» не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Крім того, учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКІ КОЗАКИ» у складі тендерної пропозиції надано лист – згоду від 01.04.2024, відповідно до якого він дає згоду щодо підтвердження відповідності технічним характеристикам товару визначених Додатком 3 (файл «Лист згода з Додат 3 тех характер.pdf»), та гарантує їх виконання, зокрема, щодо колометричних характеристик, зазначених у пункті 2 та 3 Додатку 3 тендерної документації. Таким чином на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «УКРАЇНСЬКІ КОЗАКИ» в електронній системі закупівель та не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції та як наслідок, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив пропозицію та недотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. За інформацію, опублікованою в електронній системі закупівель, Замовник оприлюднив 22.07.2024 інформацію про дострокове припинення дії Договору через порушення ТОВ «КРОПИВА ТЕКС ТРЕЙД» строків постачання товару, відповідно до пункту 11.3. Договору. Також зазначаємо, що відповідно до пункту 7.3 розділу VII «Відповідальність сторін» Договору за порушення строків поставки товарів або недопоставку товарів Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, поставку яких построчено та /або недопоставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки товарів понад тридцяти днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7 (сім) відсотків вартості товарів, поставку яких прострочено.
Період усунення порушень: 09.08.2024 15:36 - 24.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.08.2024 15:36

Запити/Пояснення