-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер:
ad83d3b2fb7d45b1922cd6957a4450e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
16.04.2024 11:03 - 08.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024
№ 35-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2024 № 35-З.
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-03-27-007144-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Бердичівський хлібозавод» установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 11.04.2024 № 62-24/В, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чуднівська лікарня» Чуднівської міської ради Житомирської області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.03.2024, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Бердичівський хлібозавод», протокол від 05.04.2024 № 13, повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2024, договір про закупівлю від 11.04.2024 № 62-24/В, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 18.04.2024 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме: в пункті 5 розділу V тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «Бердичівський хлібозавод» не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до вимог пункту 6 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (складських приміщень та транспорту) та документів, які підтверджують право власності на зазначені в довідці складські приміщення, транспортні засоби, а також документів щодо прийняття рішення про державну реєстрацію потужностей (споруд, приміщень, будівель, обладнання або інших засобів учасника) виданих територіальним органом Держпродспоживслужби.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Бердичівський хлібозавод» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про наявність в учасника 2-х будівель (будівля хлібного цеху та будівля булочного і кондитерського цеху), 2-х хлібопекарських ліній, 2-х складів для зберігання продукції та 1-ї ротаційної печі.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Бердичівський хлібозавод» відсутній документ який підтверджує право власності на вказані у довідці два склади для зберігання продукції та відсутні документи щодо прийняття рішення про державну реєстрацію потужностей (споруд, приміщень, будівель, обладнання або інших засобів учасника) видані територіальним органом Держпродспоживслужби, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Відповідно до вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, довідки, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до поставки товарів, а також надання документів, які підтверджують інформацію зазначену учасником у вказаній довідці, а саме: сканованих оригіналів особистих медичних книжок працівників, медичних довідок щодо придатності водіїв до керування транспортними засобами, що будуть задіяні в постачанні товару та водійських посвідчень цих водіїв.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Бердичівський хлібозавод» надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника 3-х водіїв (Капінос Ю.Г., Шашкевич В.В., Черній А.П.), які мають необхідні знання та досвід для поставки продукції.
Проте, на підтвердження інформації зазначеної учасником у довідці, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Бердичівський хлібозавод» відсутній сканований оригінал особистої медичної книжки водія Чернія А.П. та водійські посвідчення водіїв Шашкевича В.В. та Чернія А.П., а також сканований оригінал особистої медичної книжки Шашкевича В.В. не містить інформацію про проходження медичного огляду за період з 23.02.2023 року по момент подання тендерної пропозиції, чим не дотримано вимоги підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій, імперативно вимагалось надання, зокрема, листа у довільній формі про те, що учасник погоджується провести експертизу за власні кошти за першої потреби/вимоги Замовника у разі поставки продукції неналежної якості, або якості, що не буде відповідати умовам договору.
Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Бердичівський хлібозавод» відсутній вказаний лист, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 до тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Бердичівський хлібозавод» як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
23.04.2024 12:10 - 08.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2024 12:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку до моніторингу Державної аудиторської служби України № UA-М-2024-04-15-000060 від 23.04.2024 року КНП «Чуднівська лікарня» повідомляє про те, що зобов’язання за договором від 11.04.2024 № 62-24/в з ТОВ «Бердичівський хлібозавод» будуть припинені з 01 травня 2024 року.
Дата публікації звіту:
29.04.2024 13:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
02.05.2024 09:32
Запити/Пояснення
Номер:
df4d533b4c5f4f939e978845b4c5e5cc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.04.2024 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по предмету «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-27-007144-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (документів) до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Крім того, зазначаємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
648bc654b4a94dea80a8dee55000f058
Назва:
Пряснення
Дата опублікування:
18.04.2024 14:25
Опис:
Пояснення
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами (index.minfin.com.ua).
Предмет закупівлі має відповідати вимогам Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, Закону України від 06.12.2018 №2639-VIII ”Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів”.
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності якості харчових продуктів".
Якість Товару повинна відповідати діючим ГОСТ, ДСТУ або ТУ, технічним умовам виробника, а також має засвідчуватись документом, який підтверджує якість Товару, а саме Декларація виробника та/або посвідчення про якість, та /або іншого документу, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.