-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Безехова камера
Завершена
9 397 893.58
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 698.95 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 698.95 UAH
Номер:
f9030e062d2044948e93e4e1e59cb5c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-12-20-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2018 00:00
Період моніторингу:
20.12.2018 18:07 - 17.01.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2018 № 299
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 18.12.2018 № 299
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2018-03-28-000362-c 28.03.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, пункту 4 частини першої статті 30 та абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ «Хімлаборреактив», ТОВ «Логіклабгрупа» та ТОВ «Інкос Лайн», скарга ТОВ «Інкос Лайн» від 10.05.2018 б/н, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.05.2018 № 5197-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.05.2018 № 12, протокол засідання тендерного комітету від 08.06.2018 № 16, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.06.2018 № Т62/06-18, додаткова угода до договору від 14.12.2018 № 1, звіт про результати проведення процедури.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону ДП «Харківський регіональний науково – виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (далі – Замовник) у додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме:
інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, яка містить відомості (інформацію) про те, що службову особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси, не було притягнуто згідно з законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення у сфері закупівель.
Щодо тендерних пропозицій учасників ТОВ «Хімлаборреактив» та ТОВ «Логіклабгрупа», яких Замовник допустив до оцінки, установлено таке.
Аналізом тендерної пропозицій учасника ТОВ «Хімлаборреактив» установлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме:
тендерна пропозиція ТОВ «Хімлаборреактив» не містить довідку в довільній формі, яка засвідчує відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону (додаток 1 до тендерної документації);
документально не підтверджено наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених у довідці від 11.04.2018 № 2385, а саме власного виробництва меблів, яке розташоване за адресою: вул. Першотравнева, буд. 68, м. Черкаси (додаток 1 до тендерної документації);
Аналізом тендерної пропозицій учасника ТОВ «Логіклабгрупа» установлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме документально не підтверджено наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених у довідці від 16.04.2018 № 35, зокрема складів (2 приміщення) та обладнання (17 одиниць) (додаток 1 до тендерної документації).
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з вимогами абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій відповідно до Закону.
Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив та допустив до оцінки тендерні пропозиції учасників – ТОВ «Хімлаборреактив» та ТОВ «Логіклабгрупа», які не відповідали умовам тендерної документації та всупереч вимогам абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.
За результатами проведеної процедури закупівлі Замовник уклав з ТОВ «Хімлаборреактив» (переможець) договір від 22.06.2018 № 62/06-18.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
17.01.2019 19:10 - 01.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2019 19:10
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позов до Державної аудиторської служби України у вкладенні.
Дата публікації:
24.01.2019 16:47