-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі Яришівський ліцей по вул. Головна, 2 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (заходи з енергозбереження) Класифікація ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція
Завершена
57 872 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 578 723.60 UAH
мін. крок: 1% або 578 723.60 UAH
Номер:
ecaa11e38a1a40bca8ade8cc1462034f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2024 00:00
Період моніторингу:
19.08.2024 17:37 - 10.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.08.2024 №78-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 19.08.2024 №78-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-03-26-012719-a, 26.03.2024, Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Подільська Дорожня», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатків до договору, а саме розрахунків до договірної ціни, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час розміщення оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Яришівської сільської ради Могилів-Подільського району Вінницької області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 26 березня 2024 року), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації Замовника від 29 березня 2024 року, відповідь Замовника від 01 квітня 2024 року, тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Подільська Дорожня», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 квітня 2024 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24 квітня 2024 року №18, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 06 вересня 2024 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 26 серпня та 03, 04 вересня 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Вимогою абзацу 2 пункту 10 Постанови №1178 визначено, що за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням Постанови №1178.
Вимогами пункту 10 частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Моніторингом установлено, що Замовником з ТОВ «Компанія Подільська Дорожня» укладено договір від 24 квітня 2024 року №18, який оприлюднений відповідно до пункту 20.7 розділу 20 «Інші умови договору» якого договірна ціна з розрахунками є його невід’ємною частиною.
При цьому, на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 29 серпня 2024 року про надання пояснень, зокрема, стосовно неоприлюднення розрахунків до договірної ціни, Замовник зазначив, що згідно з пунктом 20.7 розділу 20 «Інші умови договору» договору від 24 квітня 2024 року №18 додатками до договору є зокрема: «Договірна ціна з розрахунками». Замовником виконано вимоги щодо оприлюднення зазначеної Договірної ціни (ст. 11-12 файлу договору) в тому числі і в частині розрахунків, враховуючи те, що оприлюднена форма договірної ціни містить розрахунки, які застосовано переможцем.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 5.1 Розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до пункту 5.2 Розділу V Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови.
Водночас, відповідно до пункту 3 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року №668 (далі - Постанова №668) також передбачено, що кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна.
Разом з тим, у додатку 30 Настанови передбачено, що договірна ціна складається з обгрунтовуючих розрахунків № 1-14 її вартості, що кореспондується з нормами пунктів 5.1 та 5.2 розділу V Настанови, а також пунктом 3 Постанови № 668.
Таким чином, з урахуванням норм пунктів 5.1, 5.2 розділу V Настанови, додатку 30 Настанови та пункту 3 Постанови №668, розрахунки №1-14 вартості договірної ціни є невід’ємною частиною договірної ціни (кошторису вартості підрядних робіт), які обґрунтовують статті витрат договірної ціни.
З огляду на викладене, Замовник не оприлюднив додатків, а саме розрахунків №№1, 2, 3, 4, 9, 10, 14 до договірної ціни у строк визначений пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
09.09.2024 15:23 - 24.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2024 15:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про надання інформації про усунення порушень Замовником на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2024-03-26-012719-a від 09.09.2024р. за предметом закупівлі: Реконструкція будівлі Яришівський ліцей по вул. Головна, 2 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Яришівської сільської ради розглянув зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), що вказані у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2024-03-26-012719-a (далі – Висновок), та повідомляє про такі прийняті рішення:
1. Врахувати в обов’язковому порядку наведені у Висновку зауваження для попередження та недопущення подібних випадків. В подальшому невпинно дотримуватись вимог визначених у Законі України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178;
2. Провести роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Яришівської сільської ради, щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178;
3. Здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, а саме:
- оприлюднити в електронній системі закупівель додатки до договору - розрахунки до договірної ціни.
Дата публікації звіту:
13.09.2024 10:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
16.09.2024 09:44
Запити/Пояснення
Номер:
600873af6d3b4ea680115e9055ffa706
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2024 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд. 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-26-012719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому у пункті 6.4 Розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлі» тендерної документації одним із випадків внесення змін до істотних умов договору визначено: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення, оскільки предметом закупівлі є роботи?
3. Яким чином Замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Компанія подільська дорожня» на наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми?
4. Чому умови п. 3.1 розділу 3 «Договірна ціна» укладеного договору від 24 квітня 2024 року №18 з ТОВ «Компанія подільська дорожня», в частині визначення договірної ціни (56 858 598 грн 00 коп. з ПДВ), відрізняються від цінової пропозиції, наданої в складі тендерної пропозиції даного учасника (56 863 963 грн 20 коп. з ПДВ)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
572af0ae2a124e53a156c992f89ca32b
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на виконання Запиту Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (номер закупівлі UA-2024-03-26-012719-a)
Дата опублікування:
26.08.2024 14:25
Опис:
Надаємо пояснення Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, на виконання Запиту Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (номер закупівлі UA-2024-03-26-012719-a), а саме:
На ПИТАННЯ №1 ПОЯСНЕННЯ: Проектно-кошторисна документація по Обєкту: Реконструкція будівлі Яришівський ліцей по вул. Головна, 2 в с. Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) розроблена ФОП Повх В. М. (21029, м. Вінниця, вул. Келецька, 130, кв. 57; код ІПН 266703811) та по якій отримано Експертний звіт (Позитивний), передбачає кошти в сумі 59 409 798 грн. станом на 07 липня 2023р. та затверджена рішенням 32 сесії 8 скликання Яришівської сільської ради від 20.07.2023р. № 1606-32/2023 «Про затвердження проектно-кошторисної документації» на загальну суму 59 409 798 грн.
Джерело фінансування: Бюджет цільових фондів (що не входять до складу Державного або місцевого бюджетів) згідно підписаного з ПрАТ «Укргідроенерго» Договору від 13.03.2024р. №149У/2024 з фінансування об’єктів соціальної сфери.
Очікувана вартість робіт з реконструкції ( сума 57 872 360,00 грн. з ПДВ) визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. Технічне завдання передбачене Додатком № 3 до Тендерної документації.
Посилання щодо обґрунтування розміру витрат та технічних характеристик розміщено на сайті https://yaryshivska-gromada.gov.ua/ https://yaryshivska-gromada.gov.ua/news/1711541460/ та на сайті PROZORRO (UA-2024-03-26-013719-a), на якій розміщений НАКАЗ від 26.03.2024р. №14 «Про затвердження Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі"
Надаємо також скановані копії проектно - кошторисної документації, експертного звіту, технічне завдання (Додаток № 3 до Тендерної документації) та копію Наказу від 26.03.2024р. №14 "Про затвердження Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі"
На ПИТАННЯ №2 ПОЯСНЕННЯ: Пункт 6.4. було розроблено у відповідності до чинної редакції (в період оголошення закупівлі) ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) та включено всі істотні умови договору про закупівлю, які не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які містилися у Особливостях, зокрема в п.19, в якому міститься істотна умова про яку зазначено вище.
На ПИТАННЯ №3 ПОЯСНЕННЯ: Відповідно Особливостей та Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю: «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Так на виконання зазначених вимог Учасником – ТОВ «Компанія Подільська Дорожня» здійснено самостійне декларування відсутності підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Зокрема в розділі на закупівлю в системі PROZORRO - Вимоги до тендерної пропозиції: наявні відповіді учасника щодо зазначених вимог в тому числі і щодо того, що: «Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)».
На ПИТАННЯ №4 ПОЯСНЕННЯ: Відповідно п.5.1. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації визначено, Порядок погодження договірної ціни:
1. Переможець процедури закупівлі у строк що не перевищує 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір повинен надати договірну ціну згідно вимог зазначених у пункті 5.1. цього розділу.
2. Замовник повинен протягом 5 робочих днів перевірити надану Переможцем кошторисну документацію на відповідність вимог визначених у пункті 5.1. цього розділу та у разі наявності невідповідностей зазначених вимог повинен викласти їх письмово Переможцю та надати час на усунення невідповідностей. Зауваження Замовника повинні ґрунтуватися виключно на підставі вимог передбачених пунктом 5.1 цього розділу.
3. Переможець протягом 3 робочих днів з моменту отримання зауважень від Замовника повинен усунути невідповідності у договірній ціні.
4. Якщо Переможець не усуне повідомлені йому Замовником невідповідності у розрахунку договірної ціни чи не надасть вчасно розрахунок, який відповідає вимогам Настанови та Тендерної документації, то він буде вважатись таким, що відмовився від підписання договору (підпункт 3 пункту 44 Особливостей).
Так у відповідності до зазначених вимог Тендерної документації Учасником – Переможцем було надано (направлено на електронну адресу) на погодження пакет договірної ціни у відповідності до вимог Тендерної документації. В процесі опрацювання Договірної ціни Замовником було надано Переможцю зауваження, зокрема щодо:
1.Приведення у відповідність машини та механізми згідно до наданих розрахунків.
2.Приведення у відповідність середньомісячну тривалість робочого часу згідно чинного законодавства
3.Підтвердити застосовану середньомісячну заробітну плату для середнього розряду 3,8 у розмірі 13814,00.
Переможцем було виконано зауваження, за результатами такого усунення розмір договірної ціни зменшився.
Додатково зазначимо, що зазначений механізм щодо погодження договірної ціни до моменту підписання договору узгоджується, як з Тендерною документацією так і законодавством в цілому зокрема:
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
При цьому Законн України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) не містить вимоги щодо подання учасниками договірної ціни до проведення електронного аукціону .
Відповідноо до ст. 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно ст. 843 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно ст. 844 ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Згідно п. 18 Особливостей: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.»
Номер:
ab9c7b98d77248cbb4b9f7afd073ebeb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2024 18:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд. 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-26-012719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Чому не оприлюднено розрахунків до договірної ціни до укладеного договору від 24 квітня 2024 року №18, які згідно з пунктом 20.7 розділу 20 «Інші умови договору» договору від 24 квітня 2024 року №18 є його невід’ємною частиною?
2. Яким чином дотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині застосування положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення закупівлі робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, за умови що їх вартість у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч грн, зокрема щодо монтажу насосного агрегату лопатевого відцентрового моноблочного (маса до 0,2 т), установлення насосів відцентрованих з електродвигуном (маса агрегату до 0,2 т) 2 шт, під час виконання робіт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9d517bc869ea46fba128b49d97560e28
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на виконання Запиту Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (номер закупівлі UA-2024-03-26-012719-a)
Дата опублікування:
03.09.2024 11:24
Опис:
Надаємо пояснення Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, на виконання Запиту Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (номер закупівлі UA-2024-03-26-012719-a), а саме:
На ПИТАННЯ №1: (Чому не оприлюднено розрахунків до договірної ціни до укладеного договору від 24 квітня 2024 року №18, які згідно з пунктом 20.7 розділу 20 «Інші умови договору» договору від 24 квітня 2024 року №18 є його невід’ємною частиною? )
ПОЯСНЕННЯ:
Згідно з пунктом 20.7 розділу 20 «Інші умови договору» договору від 24 квітня 2024 року №18 додатками до договору є зокрема: «Договірна ціна з розрахунками». Замовником виконано вимоги щодо оприлюднення зазначеної Договірної ціни (ст. 11-12 файлу договору) в тому числі і в частині розрахунків, враховуючи те, що оприлюднена форма договірної ціни містить розрахунки, які застосовано Переможцем, а саме:
- Розрахунок №1 Заробітна плата – 5198,69600 тис. грн.
- Розрахунок №2 Вартість матеріальних ресурсів – 32871,15800 тис. грн.
- Розрахунок №3 Вартість експлуатації будівельних машин і механізмів – 379,08300 тис. грн.
- Розрахунок №4 Загальновиробничі витрати – 2901,50900 тис. грн.
- Розрахунок №9 Прибуток – 1316,14500 тис. грн.
- Розрахунок 10 Кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації – 367,73600 тис. грн.
- Розрахунок №14 Витрати на придбання та доставку устаткування на будову – 4348,83800 тис. грн.
На ПИТАННЯ №2: (Яким чином дотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині застосування положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення закупівлі робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, за умови що їх вартість у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч грн, зокрема щодо монтажу насосного агрегату лопатевого відцентрового моноблочного (маса до 0,2 т), установлення насосів відцентрованих з електродвигуном (маса агрегату до 0,2 т) 2 шт, під час виконання робіт? )
ПОЯСНЕННЯ:
Замовником дотримано в повному обсязі вимоги абзацу 3 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині застосування положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення закупівлі робіт, виконання яких передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, за умови що їх вартість у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч грн. враховуючи наступне.
1. Вимоги щодо застосовування положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону були внесенні згідно постанови Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382 (ДО МОМЕНТУ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ).
2. Окрім відсутності нормативної вимоги, про що написано вище, додатково повідомляємо, що роботи: «щодо монтажу насосного агрегату лопатевого відцентрового моноблочного (маса до 0,2 т), установлення насосів відцентрованих з електродвигуном (маса агрегату до 0,2 т) 2 шт.» застосовано до наступних матеріалів:
- Насос котлового контура, Wilo-TOP-S-25/5. G=3,5 м3/год; H=3,5 м.в.ст; N=1,5кВт; ~230V еквівалент. – вартість за одиницю (без ПДВ) - 15473,98 грн. загальна вартість за 2 шт. з ПДВ – 37 137,6 грн.
- Насос системи опалення №1, Wilo-TOP-S-40/7. G=6,88 м3/год; H=5,5 м.в.ст;3a. 400B;P=270Вт. еквівалент – вартість за одиницю (без ПДВ) - 29371,42 грн. , загальна вартість за 2 шт. з ПДВ – 70 491,60 грн.
Номер:
204d43ae5e2f4fec86f7ff86fdaaa4a5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.08.2024 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд. 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-26-012719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником ТОВ «Компанія подільська дорожня», якого обрано переможцем виконані:
- вимоги тендерної документації в частині підтвердження відповідності учасника додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, зокрема: щодо надання довідки про наявність механізмів, обладнання та устаткування, яка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі?
Оскільки, у підсумкової відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини і механізми» замовника визначено наступний перелік машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі:
60. Трактори на гусеничному ходу потужність 79 кВт [108 к.с.]– 1,21072 маш/год;
61. Трактори на гусеничному ходу потужність 59 кВт [80 к.с.]– 0,712 маш/год;
67. Бульдозери при роботі на гідроенергетичному будівництві та гірничорозкривних роботах, потужність 79кВт [108 к.с.] – 0,1274608 маш/год;
68. Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]– 2,7699458 маш/год;
69. Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.] – 0,3067486 маш/год;
70. Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]– 8,15014 маш/год;
71. Бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.] – 1,728692 маш/год;
76. Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]– 18,3328 маш/год;
77. Автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт [165 к.с.]– 1,462184 маш/год;
84. Машини поливально-мийні, місткість 6000 л – 4,526672 маш/год;
88. Машинибурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м 6 маш/год.
Тоді як, у наданій в складі пропозиції ТОВ «Компанія подільська дорожня» довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування від 05.04.2024 №11/12 вищенаведені механізми відсутні.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
238e23c9ac23423195e8e27e5dc8c418
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на виконання Запиту Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (номер закупівлі UA-2024-03-26-012719-a)
Дата опублікування:
04.09.2024 14:03
Опис:
Надаємо пояснення Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, на виконання Запиту Замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Яришівського ліцею по вулиці Головна, буд 2 в селі Яришів Могилів-Подільського району Вінницької області (номер закупівлі UA-2024-03-26-012719-a), а саме:
На ПИТАННЯ: (Яким чином учасником ТОВ «Компанія подільська дорожня», якого обрано переможцем виконані: - вимоги тендерної документації в частині підтвердження відповідності учасника додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, зокрема: щодо надання довідки про наявність механізмів, обладнання та устаткування, яка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі? Оскільки, у підсумкової відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини і механізми» замовника визначено наступний перелік машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі:
60. Трактори на гусеничному ходу потужність 79 кВт [108 к.с.]– 1,21072 маш/год;
61. Трактори на гусеничному ходу потужність 59 кВт [80 к.с.]– 0,712 маш/год;
67. Бульдозери при роботі на гідроенергетичному будівництві та гірничорозкривних роботах, потужність 79кВт [108 к.с.] – 0,1274608 маш/год;
68. Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]– 2,7699458 маш/год;
69. Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.] – 0,3067486 маш/год;
70. Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]– 8,15014 маш/год;
71. Бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.] – 1,728692 маш/год;
76. Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]– 18,3328 маш/год;
77. Автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт [165 к.с.]– 1,462184 маш/год;
84. Машини поливально-мийні, місткість 6000 л – 4,526672 маш/год;
88. Машинибурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м 6 маш/год.
Тоді як, у наданій в складі пропозиції ТОВ «Компанія подільська дорожня» довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування від 05.04.2024 №11/12 вищенаведені механізми відсутні ).
ПОЯСНЕННЯ:
Згідно абзацу 1 пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
У абзаці 2 вищезазначеного пункту зазначається інформація, котра практично дублює пункт 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції подає документи, які визначені в тендерній документації. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Пунктом 1 Додатку №1 до тендерної документації, визначено вимогу, щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки, яка повинна містити інформацію про перелік основної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), із зазначенням її кількості та найменування (довідка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі).
При цьому, в наведеній у п.1 Додатку №1 до тендерної документації «Інформації про наявність механізмів, обладнання та устаткування» у 2 колонці визначено «Мінімальний перелік необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника», а саме:
1. Автомобілі бортові – 1 одиниця;
2. Навантажувачі одноковшеві – 1 одиниця;
3. Крани на автомобільному ходу – 1 одиниця;
4. Автогідропідіймачі - 1 одиниця.
На виконання вищевказаного пункту тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «Компанія Подільська дорожня» в складі тендерної пропозиції надано «Інформації про наявність механізмів, обладнання та устаткування» від 05.04.2024 №11/12, («11 Довідка техніка.pdf», завантажена від 05 квітня 2024 16:44), у змісті якої зазначено про наявність «Мінімального переліку необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника», а саме:
1.Автомобілі бортові:
спеціалізовані вантажні самоскиди: марка – МАЗ, комерційний опис – 551605-275; марка – МАЗ, комерційний опис – 555102-223; марка – МАЗ, комерційний опис – 555102;
2. Навантажувачі одноковшеві:
екскаватори-навантажувачі: марка – JCB 4CX; марка – JCB 4CX-4WS-SM;
3. Крани на автомобільному:
Спеціалізований вантажний сідловий тягач (з краном маніпулятором): марка DAF, комерційний опис XF 105.510;
Спеціалізований вантажний – спеціалізована платформа (з краном-маніпулятором): марка VOLVO, модель: FM 9;
4. Автогідропідіймачі:
Спеціальний вантажний – спеціальний автопідйомник: марка IVEKO, модель 45 10;
Спеціалізований вантажний автопідйомник: марка MAN, комерційний опис – 8.150.
У тендерній документації відсутні вимоги щодо надання довідки/інформації про наявність устаткування, машин, механізмів тощо відповідно до підсумкової відомості ресурсів у розділі «Будівельні машини і механізми».
Враховуючи те, що Замовник не вимагав в Учасників конкретний перелік техніки, а вимагав підтвердити наявність техніки необхідної для виконання робіт, у повному обсязі, то Замовник вважає, що наявним технічним забезпеченням в учасника можливо виконати необхідні роботи, чим дотримано встановлені вимоги п.1 Додатку №1 до тендерної документації.