-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сальникова набивка
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 11 250.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 11 250.00 UAH
Номер:
84c874b8ab974231bd51a02a799e7a45
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 15:35 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2024 № 106
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2024 № 106.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 22. UA-2024-03-26-010039-a, 26.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «ХІМПРОМОБЛАДНАННЯ» встановлено порушення пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРИНГ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 внаслідок її безпідставного відхилення.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КАРБОН СІАЛ УКРАЇНА» та Підприємства іноземного капіталу Фірма «ІЗОЛА; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 3, пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 у встановленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань за договором від 23.05.2024 №05-24-271 з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Крім цього, здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 11 червня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-03-26-012357-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 08.04.2024 №30, від 12.04.2024 №31, від 16.04.2024 №32, від 09.05.2024 №44 та №45, від 14.05.2024 №48, від 16.05.2024 №50; опублікований звіт про результати проведення процедури закупівлі; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження (скарга UA-2024-03-26-010039-a.a1) товариством з обмеженою відповідальністю «Сумський завод ущільнень» (далі – ТОВ «Сумський завод ущільнень») рішення Замовника про визнання переможцем відкритих торгів з особливостями товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «ХІМПРОМОБЛАДНАННЯ» (далі – ТОВ «НВФ «ХІМПРОМОБЛАДНАННЯ») та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 02.05.2024 №7871-р/пк-пз), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КАРБОН СІАЛ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «КАРБОН СІАЛ УКРАЇНА»), ТОВ «НВФ «ХІМПРОМОБЛАДНАННЯ», Підприємства іноземного капіталу Фірма «ІЗОЛА», товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАТОР ІНЖИНІРІНГ» (далі – ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРІНГ») (щодо правомірності їх відхилення Замовником), тендерну пропозицію ТОВ «Сумський завод ущільнень»; опубліковане повідомлення щодо необхідності обґрунтування ТОВ «КАРБОН СІАЛ УКРАЇНА» аномально низької ціни його пропозиції; опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Сумський завод ущільнень» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Сумський завод ущільнень» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 23.05.2024 №05-24-271; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «Сумський завод ущільнень» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом встановлено, що рішенням Органу оскарження від 02.05.2024 №7871-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «НВФ «ХІМПРОМОБЛАДНАННЯ» переможцем процедури закупівлі.
На виконання вищезазначеного рішення Замовником 08.05.2024 скасовано рішення про визначення ТОВ «НВФ «ХІМПРОМОБЛАДНАННЯ» від 16.04.2024 №32 переможцем процедури закупівлі UA-2024-03-26-010039-a.
Водночас, в подальшому, протоколом уповноваженої особи від 09.05.2024 №44 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НВФ «ХІМПРОМОБЛАДНАННЯ» згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей №1178.
Слід зазначити, що у мотивувальній частині рішення Органу оскарження від 02.05.2024 №7871-р/пк-пз зазначено, що в документах тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «ХІМПРОМОБЛАДНАННЯ» наявні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей №1178, а також, що Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей №1178 та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Крім цього абзацом 3 пункту 43 Особливостей №1178 визначено, що замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, внаслідок ненадання ТОВ «НВФ «ХІМПРОМОБЛАДНАННЯ» можливості виправити невідповідності в інформації та/або документах, про що зазначено в рішенні органу оскарження, Замовником порушено вимоги, передбачені пунктом 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Моніторингом також встановлено, що відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 14.05.2024 №48 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРИНГ» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178) із зазначенням у протоколі про те, що ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРИНГ» на підтвердження вимог Додатку 2 тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції надав Витяг (автентичний переклад) із сертифіката якості на продукцію №ІС/24/взірець від 01.02.2024, де не вказано такий технічний показник, як швидкість ковзання, а Замовник вимагав – швидкість ковзання 2 м/с.
Проведеним під час моніторингу аналізом умов тендерної документації Замовника встановлено, що за вимогами пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема: інформації та документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2) – згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Також, у пункті 6 Розділу 3 тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Отже, інформація та документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надаються учасником лише у разі встановлення відповідної вимоги у Додатку 2 тендерної документації.
У Додатку 2 тендерної документації (Технічне завдання) наведено технічні та кількісні характеристики товару (марка, розмір, кількість в розрізі номенклатури), технічні вимоги до набивок (Н-4010 та Н-4030), а також інші вимоги до якості товару, місця, часу та умов поставки товару, зобов’язання у разі виявлення недоліків при поставці товару.
Водночас, аналізом наявної у Додатку 2 тендерної документації інформації встановлено, що Замовником не встановлювалася вимога про подання учасниками у складі тендерної пропозиції такого документу як сертифікат якості, відповідності або інші подібні документи.
Слід зазначити, що вимога щодо надання документів у складі тендерної пропозиції наведена лише у пункті 8 Додатку 2 тендерної документації, а саме вказано, що: якщо учасник не є виробником продукції, то Замовник просить його завантажити в електронну систему закупівель копії аналогових (дистриб’юторських) договорів на поставку продукції.
Так, у Додатку 2 тендерної документації вказано, що товар, зазначений у специфікації, повинен мати сертифікат якості, відповідності або інші подібні документи та відповідати таким вимогам: відповідати нормам державного стандарту України; рік виготовлення – 2023 – 2024рр., товар, який постачається не повинен бути в експлуатації; на кожній одиниці товару має бути маркування на українській мові: найменування товару, номер серії, дата випуску, термін придатності та інші дані, з необхідними реквізитами виробника, що передбачені чинним законодавством України.
Отже, вимога про наявність сертифіката якості, відповідності або іншого подібного документа відноситься саме до товару, який буде постачатись.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання пояснення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРИНГ» з причин відсутності в документі одного технічного показника, якщо такий документ Замовником не вимагався.
Замовником у наданому (опублікованому) на вищевказаний запит поясненні, зокрема повідомлено, що «тендерна пропозиція ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРИНГ» була відхилена у зв’язку з тим, що учасник не виконав вимогу тендерної документації Замовника , передбачену у Додатку 2. Запропонований учасником товар за своїми технічними характеристиками не відповідає вимогам технічної специфікації згідно з Додатком 2 тендерної документації.
Оскільки учасником надано Витяг (автентичний переклад) із сертифіката якості №ІС/24/взірець від 01.02.2024, де відсутній такий технічний показник, як швидкість ковзання. Відповідно до п.7 Розділу 1 тендерної документації мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення:1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.».
Водночас, як зазначено вище, Додаток 2 тендерної документації не містить вимоги Замовника щодо подання у складі тендерної пропозиції сертифікату якості, відповідності або іншого подібного документу, а містить вимогу до товару, що буде постачатись.
Крім того, у виключеннях у пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Замовника зазначено, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Таким чином, надані Замовником пояснення щодо ненадання ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРИНГ» в складі тендерної пропозиції сертифікату якості, відповідності або іншого подібного документу, що слугувало причиною для відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника не знаходять свого підтвердження, оскільки в Додатку 2 тендерної документації відсутня вимога щодо надання таких документів.
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на порушення підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРИНГ».
Таким чином, внаслідок ненадання учаснику ТОВ «НВФ «ХІМПРОМОБЛАДНАННЯ» (остаточна цінова пропозиція якого складала 570 000,00 грн) можливості виправити невідповідності та, за умови усунення таких невідповідностей, за результатами розгляду наступних пропозицій, визначенням переможцем тендеру ТОВ «Сумський завод ущільнень» (остаточна цінова пропозиція - 747 570,00 грн) та укладенням з ним договору про закупівлю, Замовником здійснено закупівлю товару з додатковими витратами (розрахунково) в сумі 177 570,00 гривень.
Також, враховуючи неправомірне відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРИНГ», з остаточною ціновою пропозицією 668 700,00 грн, та, як наслідок, розгляд наступної пропозиції учасника ТОВ «Сумський завод ущільнень» (остаточна цінова пропозиція - 747 570,00 грн) з визначенням його переможцем тендеру та укладенням з ним договору про закупівлю, Замовником здійснено закупівлю товару з додатковими витратами (розрахунково) в сумі 78 870,00 гривень.
Період усунення порушень:
12.06.2024 15:37 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2024 15:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЛМКП "Львівтеплоенерго" припиняє зобов'язання за укладеним договором з ТзОВ "СЗУ" шляхом його розірвання з 19.06.2024
Дата публікації звіту:
19.06.2024 13:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
15.10.2024 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
b030b5b80d8c4f278491cbe0914b21c6
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
23.05.2024 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-03-26-010039-a, яка проводилась Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6969ff5392694e2494631cb2a6ce32b8
Назва:
Пояснення на запит від 21 травня 2024 року щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-03-26-010039-a
Дата опублікування:
27.05.2024 14:44
Опис:
На запит щодо надання пояснення від 21 травня 2024 року щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-03-26-010039-a, відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Львівське міське комунальне підприємство "Львівтеплоенерго" інформує про те, що: 1. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної його вартості здійснювалося шляхом проведення ринкових консультацій . Технічні служби підприємства формують заявки на закупівлю товарів, робіт та послуг згідно затвердженого річного плану ремонтів. Службові записки на закупівлю товару формуються із технічними вимогами та специфікаціями на товар технічними спеціалістами ЛМКП «Львівтеплоенерго».Відділ логістики ЛМКП « Львівтеплоенерго» проводить моніторинг ринку та формує очікувану вартість закупівлі на підставі даних ринку та інформації з отриманих рахунків на момент вивчення ринку. На підтвердження очікуваної вартості надаються рахунки, а саме від ТзОВ «Сумський завод ущільнень», ТзОВ «МАКРОС-ПЛЮС» (підтверджуюча інформація надається). Замовником проведено аналіз в електронній системі закупівель "Prozorro" по аналогічних закупівлях. Тому замовником оголошено закупівлю очікуваною вартістю 750 000,00 грн.. Технічні та якісні характеристики надаються до проведення закупівлі відповідними службами, які спеціалізуються у даній продукції та її замовляють. 2 Учасник на підтвердження пункту 17 Особливостей №1178 як переможець, надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю разом з підписаним проектом договору про закупівлю (підтверджуючі документи додаються).
Номер:
450af96d998e4dea8bc79aa3a7281efc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2024 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-03-26-010039-a, яка проводилась Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Моніторингом встановлено, що протоколом уповноваженої особи Замовника від 14.05.2024 №48 відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАТОР ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРИНГ») у зв’язку з тим, що зазначений учасник на підтвердження Додатку 2 тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції надав Витяг (автентичний переклад) із сертифіката якості на продукцію №ІС/24/взірець від 01.02.2024, де не вказано такий технічний показник, як швидкість ковзання, а Замовник вимагав – швидкість ковзання 2 м/с.
Відповідно до умов п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема: інформації та документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2) — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Отже, документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Замовником вимагаються лише у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2.
Водночас, аналізом вимог Додатку 2 тендерної документації встановлено, що Замовником не визначено подання учасниками у складі тендерної пропозиції такого документу як сертифікат якості, відповідності або інші подібні документи.
Крім цього, в складі тендерної пропозиції ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРИНГ» міститься паспорт якості №ІС/24/sаmple, викладений англійською та польською мовами, з технічними характеристиками Gland packing Inkograf LGP 600/Szczeliwo dlawnicowe Inkograf LGP 600 (Набивка сальникова Inkograf LGP 600), де серед іншого зазначено Rolation speed/Predkosc obortowa – up to 3 mps (швидкість ковзання – до 3 м/с), а також його автентичний переклад, в якому не міститься такий технічний показник, як швидкість ковзання.
Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, якою затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1) Пояснити причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРИНГ» з причин відсутності в документі одного технічного показника, якщо такий документ Замовником не вимагався?
2) З врахуванням надання сертифікату якості, де міститься інформація про технічні характеристики предмета закупівлі (викладені англійською та польською мовами) – пояснити причини нерозміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, як це передбачено п. 43 Особливостей №1178 (помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6e801e28e28d419b85950ef8ef878bbb
Назва:
Пояснення на запит від 05 червня 2024 року щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-03-26-010039-a
Дата опублікування:
10.06.2024 14:05
Опис:
На запит щодо надання пояснення від 05 червня 2024 року щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-03-26-010039-a Львівське міське комунальне підприємство "Львівтеплоенерго" інформує про те, що: Тендерна пропозиція ТОВ «КРЕАТОР ІНЖИНІРИНГ була відхилена у зв’язку з тим, що Учасник не виконав вимогу Документації Замовника , передбачені у Додатку 2 Документації. Запропонований учасником товар за своїми технічними характеристиками не відповідає вимогам технічної специфікації згідно з додатком 2 Документації. Оскільки Учасником надано Витяг (автентичний переклад) із сертифіката якості №ІС/24/взірець від 01.02.2024р. де відсутній такий технічний показник, як швидкість ковзання. Відповідно до п.7 Розділу 1 Тендерної документації Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення:1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.Відповідно до цього Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які надані іноземною мовою, тому паспорт якості №ІС/24/ sample викладений англійською та польською мовами до розгляду тендерної документації Замовником не приймався. Перелік документів та даних , що вимагаються від Учасника в складі його пропозиції повинні відповідати Додатку 2. Також зазначаємо, що дана закупівля проводилась в цілому, без поділу на лоти. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель в разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної спеціфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або у документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наведені вище документи ( Витяг (автентичний переклад) із сертифіката якості №ІС/24/взірець від 01.02.2024р )не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. Замовник не повинен був звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів. Враховуючи наведене, у складі пропозиції Переможця надано документи ( Витяг (автентичний переклад) із сертифіката якості №ІС/24/взірець від 01.02.2024р ,який не відповідає технічним вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Враховуючи вищевикладене, у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.