-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт гаражів ГУНП в Хмельницькій області по вул. Грушевського, 97 у м. Хмельницькому за кодом ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
980 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
96745c95dda8482ba2c7c6d0c4fb05f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 17:27 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 45-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 17.06.2024 № 45-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2024-03-26-009470-a 26.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення такої закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення такої закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладеному без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 26.03.2024, договір підряду № 440 від 19.03.2024, пояснення (інформація, документи) від 21.06.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
26.06.2024 11:03 - 02.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2024 11:03
Запити/Пояснення
Номер:
e6321a9448c842e7a0d8de61ce015888
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
18.06.2024 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-009470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Водночас, пунктом 13 Особливостей передбачено вичерпний перелік підстав відповідно до яких замовник може здійснювати закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю в разі закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень.
Прошу надати інформацію щодо наявності підстави для застосування такого виду закупівлі як закупівля без використання електронної системи, належне обґрунтування та підтверджуючі документи.
2. Надайте інформацію, пояснення, документи стосовно критеріїв визначення (відбору) постачальника та суми очікуваної вартості предмету закупівлі.?
3. Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Прошу надати пояснення, чому в електронній системі закупівель не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
51921e5d32dc4c69a5976169ae60ae96
Назва:
Надання пояснення в ході проведення моніторингу
Дата опублікування:
21.06.2024 20:06
Опис:
На підставі наказу Управління Західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області від 17.06.2024 № 45-з «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель», в електронній системі закупівель 17.06.2024 було розпочато моніторинг закупівлі без використання електронної системи за ідентифікатором UA-2024-03-26-009470-a.
18.06.2024 в електронній системі закупівель Державною аудиторською службою України була оприлюднена інформація про надання пояснень (інформації, документів):
1. Щодо наявності підстави для застосування такого виду закупівлі як закупівля без використання електронної системи, належне обґрунтування та підтверджуючі документи.
2. Щодо надання інформації, пояснень, документи стосовно критеріїв визначення (відбору) постачальника та суми очікуваної вартості предмету закупівлі.
3. Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Прошу надати пояснення, чому в електронній системі закупівель не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
У відповідь на перше питання повідомляємо, що договір № 404 від 19.03.2024 року
укладено відповідно до вимог п.11 Особливостей, а саме для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель». Звертаємо увагу, що
кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва складає 980 000 грн. Вартісні межі для здійснення закупівлі робіт з капітального ремонту, які визначені в пункті 11 Особливостей є окремо визначеними та становлять 1,5 млн. грн. Сума закупівлі по договору № 404 від 19.03.2024 року складає 980 000 грн, тобто є меншою, ніж 1,5 млн. гривень. Отже, виходячи з вищевикладеного замовником не було порушено норми чинного законодавства в частині застосування такого виду закупівлі як закупівля без використання електронної системи.
У відповідь на друге запитання повідомляємо, що з метою визначення вартості майбутнього ремонту замовник звернувся до наступних підрядників, що здійснюють будівельні роботи, а саме: ПП «Спорт-прогрес», ТОВ «Поділля флай-буд», ТОВ «Поділля-інвест сіті», в результаті чого Замовник отримав наступні пропозиції (копії додаються): ПП «Спорт-прогрес» - 980 000 грн, ТОВ «Поділля флай-буд» - 1 120 000 грн, ТОВ «Поділля-інвест сіті» - 1 180 000 грн. На підтвердження вищенаведеного надаємо примірники запитів та відповідей.
Окрім цього, слід зауважити, що при розрахунку очікуваної вартості закупівлі робіт з капітального ремонту враховано розроблену та затверджену проектно – кошторисну документацію, а також рапорт зацікавленого структурного підрозділу від 12.03.2024 за № 536/1/121/31-2024. Зі змісту рапорту вбачається потреба у виконанні робіт з капітального ремонту гаражів ГУНП в Хмельницькій області по вул. Грушевського, 97 у м. Хмельницькому. Орієнтовна вартість робіт становить 980 000 грн. Окрім цього, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
У відповідь на третє питання повідомляємо що договір № 404 від 19.03.2024 року з усіма невід’ємними частинами (додатками) до нього міститься в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-03-26-009470-a. Разом з тим звертаємо вашу увагу, що вищевказаний договір укладено відповідно до вимог п. 11 Особливостей. На виконання вимог Особливостей здійснення публічних закупівель, замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Враховуючи вищевикладене, замовником не допущеного жодного порушення законодавства у сфері публічних закупівель.