• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт рентгенодіагностичного кабінету КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А

Торги не відбулися

2 389 460.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 947.30 UAH
Номер: 6d73cc9048074b818fe2702af353cb25
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-08-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.04.2024 16:35 - 30.04.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.04.2024 № 61 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
 Аляб`євої О.М від 08.04.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.04.2024 № 61 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2024-03-26-008843-a 26.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, i1984natali@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону, пункту 2 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" встановлено порушення встановлено порушення пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, внесення змін до тендерної документації, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, дотримання вимог Постанова № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" та відмінити торги, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію  по процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю Комунальним некомерційним підприємством "Міська поліклініка №11" Харківської міської ради робіт (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), яка затверджена Рішенням уповноваженої особи від 26.03.2024 року (Протокол №24), зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.03.2024 № 45, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.04.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю ФІРМА “СТРОЙСТАНДАРТ” (далі - ТОВ ФІРМА “СТРОЙСТАНДАРТ”, Учасник, Переможець), вимогу про усунення невідповідностей до 06.04.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.04.2024, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 12.04.2024 та 15.04.2024 року. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 2 Особливостей замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. При цьому, відповідно до пункту 3 “Інша інформація” розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації Замовником, не враховано зміни, внесені до пункту 2 Особливостей, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі. Отже, Замовником порушено частину третьою статті 22 Закону, пункту 2 Особливостей. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 10.04.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 15.04.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...В п 3.1. «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації з технічно/ механічних причин сталася помилка, а саме: підстава відповідно абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 викладена була в минулій редакції, яка відбулася в наслідок не збереження файла зі змінами до тендерної документації. ” Зазначене не спростовує факт наявності порушень частини третьої статті 22 Закону та пункту 2 Особливостей. Крім того, за результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції установлено наступне. Відповідно до умов п.2 Додатку №1 “Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” до тендерної документації (далі- Додаток №1) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, за формою 2 (далі - Довідка). На підтвердження інформації, яка вказана в зазначеній Довідці, учасник повинен додати копії документів, що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників: інженер-проектувальник (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції, електромонтери, які мають групу з електробезпеки ІІІ в електроустановках напругою до 1000 В, слюсарі-сантехніки, плиточники, маляри, штукатури. При цьому, учасником ТОВ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" у складі тендерної пропозиції надано лише кваліфікований сертифікат інженера-проектувальника. Тобто документи, що підтверджують досвід та освіту інших працівників учасника, зазначених в Довідці, учасником ТОВ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" не надано. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби направлений через електронну систему закупівель від 10.04.2024, щодо не надання документів, які підтверджують досвід та освіту інших працівників, Замовник надав пояснення від 15.04.2024 наступного змісту: «…На підтвердження інформації, яка вказана в зазначеній Довідці, учасник повинен додати копії документів, що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників: інженер-проектувальник (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції, електромонтери, які мають групу з електробезпеки ІІІ в електроустановках напругою до 1000 В, слюсарі-сантехніки, плиточники, маляри, штукатури. Наймані люди на виконання обов’язків інженер-проектувальник (в частині кошторисної документації), електромонтери, слюсарі-сантехніки, плиточники, маляри, штукатури за договором ЦПХ, не є штатними працівниками, та не займають певні посади на підприємстві. Ці договори регулюються нормами Цивільного кодексу України. А відтак, на договори ЦПХ не поширюються норми Кодексу законів про працю України та інших нормативно-правових актів, які регулюють працю найманих працівників. У вимозі чітко зазначено що надати документи щодо працівників на займаних посадах, згідно довідки наданої учасником працівники перебувають з Учасником у трудових відносинах на підставі цивільно правових договорів, та не займають певні посади. Інших вимог, що підтверджують освіту та досвід роботи працівників за договором ЦПХ Замовником не було зазначено». Поряд з цим, доцільно зазначити, що форма довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору містить графу №2 «Посада» а також графу№3 «Постійно/за договором найму/субпідрядна організація», однак, жодних виключень щодо необхідності зазначати посаду для працівників в залежності від способу залучення вимогами тендерної документації не встановлено. Крім того, у графі №3 форми Довідки взагалі не визначено можливість залучення працівників за цивільно-правовими договорами (договорами підряду), а передбачається залучення «за договором найму». Однак, правовідносини між двома сторонами по такому договору, як «договір найму» регулюються статтею 759 Цивільного кодексу України, та ніякого відношення до трудових відносин не мають. Також, Замовником в примітках до підпункту 2.1. Додатку № 1 тендерній документації, зазначено, що Допускається наявність працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів (контрактів) за умови надання Учасником відповідних скан-копій документів\інформацій. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні скан-копії документів\інформацій, що підтверджують освіту та досвід роботи працівників за договором ЦПХ. Отже, Замовником під час складання тендерної документації некоректно визначено вимоги до учасника в частині підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Таким чином, враховуючи відсутність обмежень щодо необхідності вказувати посаду в залежності від форми залучення працівників, відсутність в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують освіту та досвід роботи є порушенням вимог п.2 Додатку №1 до тендерної документації. Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" та визначив його переможцем.
Період усунення порушень: 23.04.2024 14:22 - 08.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2024 14:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник прийняв до уваги висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби та прийняв рішення погодитися з висновком та здійснити заходи усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ ФІРМА "СТРОЙСТАНДАРТ" та відмінити торги.
Дата публікації звіту: 24.04.2024 09:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Згідно з інформацією наведеною в Протокольному рішенні замовника № 61 від 24.04.2024 відкриті торги відмінено через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Дата публікації: 08.05.2024 11:25

Запити/Пояснення