-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Транспортні послуги пов’язані з перевезенням пасажирів
Завершена
1 008 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 040.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 040.00 UAH
Номер:
0e9c52bf75dc454cbc989cc25cf45dbe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-18-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2024 00:00
Період моніторингу:
18.11.2024 13:03 - 10.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.11.2024 № 51-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 15.11.2024 № 51-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-26-007444-a від 26.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей №1178 та Особливостей №1275, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не виявлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Харківський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки (далі - Замовник) від 26.03.2024 № UA-2024-03-26-007444-a, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «ГРИЦЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «ІКАРУС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.04.2024 №13 та від 11.04.2024 № 14, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір надання послуг від 15.04.2024 №70 на загальну суму 882 000,00 грн з ПДВ, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «ІКАРУС», пояснення Замовника від 20.11.2024, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.11.2024.
Період усунення порушень:
25.11.2024 15:42 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2024 15:42
Запити/Пояснення
Номер:
a11d4b5410d848e19d90b03efb435c82
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2024 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі транспортних послуг пов’язаних з перевезенням пасажирів за кодом ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-007444-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів, а саме: надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e07bc574491f4189a8b6fc5c28860f62
Назва:
Пояснення щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість
Дата опублікування:
20.11.2024 16:51
Опис:
Харківський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки на виконання запиту про надання пояснень щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість повідомляє наступне:
1. Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Харківський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки є замовником у сфері оборони та однією із функцій є проведення мобілізаційних заходів, зокрема призив на військову службу військовозобов’язаних та резервістів, ця функція передбачає заходи щодо доставки мобілізованих військовослужбовців до міць проходження служби (до військових частин, навчальних центрів, тощо..). Виходячи із вищеозначеного з метою комплектування військових формувань до Харківського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки надходять Директиви щодо потреби у мобілізації військовозобов’язаних та до якого військового формування вони мають бути доставлені (дана інформація є чутливою та до розповсюдження заборонена). На підставі цієї інформації та враховуючи, що Замовник є постійним замовником даних послуг, Замовником, з огляду на досвід у використанні послуг з перевезення, було визначено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (з урахування ризиків та прогнозів щодо мобілізації).
Стосовно наступних характеристик:
-очікувана норма пробігу у кількості 21000 км, визначена, як прогнозована, на основі мобілізаційних планів;
-пасажиромісткість від 35 чоловік, визначена як прогнозована, на основі мобілізаційних планів;
-кількість транспортного засобу: повинна дозволяти одночасно здійснити перевезення мобілізованих осіб в кількості близько 100 ( сто ) осіб визначена як прогнозована, на основі мобілізаційних планів;
-кількість водіїв: не менше 5 (п’яти) водіїв визначена з урахуванням кількості одночасного залучення транспортних засобів з урахування дальніх рейсів, де повинно залучатись два водія;
-стаж безперервної роботи/керування водіїв транспортом: не менше 3 (трьох) років-є критерієм щодо досвіду та навиків водія.
Стосовно підтвердження технічних та якісних характеристики предмету, зокрема можливості надати послуги , Замовником у розділі ІІ Додатку 2 до оголошення визначено перелік документів, що підтвердять технічні та якісні характеристики предмету, що пропонує Учасник (можливість якісно та своєчасно надати послуги).
Харківський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки звертає увагу, що не отримавши своєчасно та якісно послуги з перевезення, відбудеться зрив мобілізаційних заходів, що в свою чергу критично вплине на обороноздатність Держави.
2. Стосовно визначення очікуваної вартості
Визначено очікувану вартість згідно затвердженого Наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» зокрема розділу III.
В зв’язку з специфічністю послуг, Замовником було направлено запити щодо комерційних пропозицій до можливих учасників, зокрема з якими раніше співпрацював Замовник.
Також до розрахунку очікуваної вартості використовувались ціни попередніх власних закупівель (укладених договорів) аналогічних послуг.
Так очікувана вартість визначалась на підставі очікуваної норми пробігу у кількості 21000 км помножену на середню вартість за 1 км.
Середня вартість становить за 1 км становить 48,00 грн яка була розрахована з наданих пропозицій та з раніше укладеного договору, а саме:
- 48,00 грн (раніше укладений договір)
- 46,00 грн (ком. пропозиція ТОВ «Авто-ОВІ)
- 50,00 грн. (ком. пропозиція ПП «Транс-Сервіс)
середня вартість (48,00+46,00+50,00)/3 складає 48 грн.
21000км х 48,00 грн=1 008 000,00грн.
В додатках до пояснення надаємо: комерційні пропозиції та раніше укладений договір.