• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття на вул. Горішній (на ділянці від вул. Я. Налєпки до воріт Садгірського центрального кладовища) в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)

Завершена

7 632 438.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 162.19 UAH
Номер: ab7c507caa994f3fb80cb5b311902784
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-19-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 19.04.2024 14:32 - 11.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.04.2024 № 83 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.04.2024 № 83. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2024-03-26-007140-a, 26.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Техно-Буд Сервіс" встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Крім того встановлено порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону внаслідок недотримання норм пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 при укладенні договору про закупівлю. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 – вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Техно-Буд Сервіс» щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону внаслідок недотримання норм пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 при укладенні договору про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфораструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-03-26-008399-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Техно-Буд Сервіс»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Техно-Буд Сервіс» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 09.04.2024; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Техно-Буд Сервіс» як переможцем тендеру документи; договір підряду від 22.04.2024 №126, опубліковану Замовником інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У пункті 1 розділу 3 тенденої документації Замовника зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації. Відповідно до вимог пункту 1.2.2 розділу 1.2. (Документи про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) Додатку 3 (Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам) до тендерної документації, для підтвердження кваліфікації інженера з пожежної безпеки учасником додатково надається скан-копія трудової книжки та скан-копія диплому про вищу освіту (не нижче ступеня «бакалавр») за напрямом «Пожежна безпека» та скан-копія посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки. Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Техно-Буд Сервіс» надано Інформаційні довідки від 02.04.2024 №15 (файл «Інф. дов. працівники.pdf») та від 08.04.2024 №101 (файл «Уточн Інформ працівники.pdf») про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та довдід роботи, у якій вказано про наявність інженера з пожежної безпеки – Козмич Михайла Михайловича. Також, учасником ТОВ «Техно-Буд Сервіс» надано (з врахуванням усунення невідповідностей у документах його тендерної пропозиції на відповідну вимогу Замовника) копію трудовової книжки, у якій містяться відомості про прийняття учасником Козмича М.М. на посаду інженера з пожежної безпеки згідно наказу №БС-11/9 від 11.09.2023 (файл «Трудові. Rar») та копію посвідчення (№ЧВС 000346) про проходження Козмичем М.М. у грудні 2021 року (з 15.12.2021 по 17.12.2021) спеціального навчання (з питань цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки) як працівником (інженером з питань цивільного захисту та пожежної безпеки) МКП «Теплокомуненерго». Водночас, за нормами статті 18 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» (далі – Закон №2694-XII) працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Крім того, відповідно до норм статті 18 Закону №2694-XII, працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб та працівників підприємств, установ та організацій регулюється: статтею 40 Кодексу цивільного захисту України; Порядком здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 №444 (далі – Порядок №444); Порядком затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням, затвердженим наказом МВС від 05.12.2019 №1021, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.02.2020 за №108/34391. Відповідно до пункту 6 Порядку №444 проходження навчання працівниками суб’єктів господарювання із числа керівного складу і фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів із питань цивільного захисту, організовується роботодавцем відповідно до Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 р. №819 (далі – Порядок №819). Особи керівного складу та фахівці суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, у перший рік призначення на посаду і періодично один раз на три - п’ять років зобов’язані проходити функціональне навчання (пункт 10 Порядку №819). Згідно з пунктом 9 Порядку №444 підготовка працівників до дій у надзвичайних ситуаціях передбачає: - за програмою загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій (вивчення інформації, що міститься у планах реагування на надзвичайні ситуації, про дії в умовах загрози і виникнення надзвичайної ситуації, а також оволодіння навичками надання першої допомоги потерпілим, користування засобами індивідуального і колективного захисту); - за програмою спеціальної підготовки працівників, що входять до складу спеціалізованих служб і формувань цивільного захисту (ознайомлення з обов’язками, навичками користування та матеріальною частиною техніки, приладів і табельного майна таких служб і формувань, засобами захисту, вивчення порядку приведення їх у готовність, проведення рятувальних та інших невідкладних робіт); - за програмою додаткової підготовки з техногенної безпеки працівників об’єктів підвищеної небезпеки (поглиблення знань з питань техногенної безпеки, джерел небезпеки, що за певних обставин можуть спричинити виникнення надзвичайної ситуації на об’єкті підвищеної небезпеки, та небезпечних речовин, що виготовляються, переробляються, зберігаються чи транспортуються на його території); - за програмою пожежно-технічного мінімуму для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою (підвищення рівня загальних пожежно-технічних знань, вивчення правил пожежної безпеки з урахуванням особливостей виробництва, ознайомлення з протипожежними заходами та діями у разі виникнення пожежі, оволодіння навичками використання наявних засобів пожежогасіння); - за програмою прискореної підготовки працівників до дій в особливий період (навчання способам захисту від наслідків надзвичайних ситуацій, спричинених застосуванням засобів ураження в особливий період, що здійснюється підприємствами, установами та організаціями, які продовжують роботу у воєнний час, і розпочинається одночасно з уведенням в дію планів цивільного захисту на особливий період). Необхідність проходження працівниками спеціального навчання визначається нормативними документами, наприклад: осіб, залучених до робіт з підвищеною пожежною небезпекою (частина 5 статті 40 Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 № 5403-VI). У пункті 16 Порядку №444 визначено, що особи у разі прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях; посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки. Також, згідно з пунктом 16 Порядку №444 особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум), а працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань нормативних актів з пожежної безпеки. Однак, учасником ТОВ «Техно-Буд Сервіс» посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки Козмичем М.М. як працівником (інженером з пожежної безпеки) саме ТОВ «Техно-Буд Сервіс» (при прийняті на посаду згідно наказу №БС-11/9 від 11.09.2023) не надано, в результаті чого не підтверджено кваліфікацію інженера з пожежної безпеки учасника відповідно до вимог пункту 1.2.2 Додатку 3 тендерної документації. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Техно-Буд Сервіс», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір підряду від 22.04.2024 №126. Відповідно до норм пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. У пункті 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Також, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, моніторингом встановлено, що укладений договір підряду від 22.04.2024 №126 не містить плану фінансування робіт як невід’ємної частини договору (складеного на поточний рік за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), чим недотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 та чим порушено норми пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 15.05.2024 17:36 - 30.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2024 17:36

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено в судовому порядку
Дата публікації: 30.05.2024 09:54
Дата відкриття провадження: 04.06.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 600/2329/24-а

Запити/Пояснення