-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦЗВ-24Т_083_ВО: Трансмітери кодові штепсельні КПТШ (34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
4 017 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 085.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 085.00 UAH
Номер:
229b9203fb4e4f208cd4260bbf07b2eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-22-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2025 00:00
Період моніторингу:
22.01.2025 14:55 - 13.02.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.01.2025 № 6-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 6 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.01.2025 № 6-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15. UA-2024-03-26-006132-a, 26.03.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків, sas24-3-4.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; виконання Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; виконання Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі − Замовник) на 2024 рік UA-P-2024-03-26-005143-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.03.2024; перелік зміни оприлюднений в електронній системі закупівель від 01.04.2024 о 13:25; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.04.2024, перелік зміни оприлюднений в електронній системі закупівель від 02.04.2024 о 14:53; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2024, перелік зміни оприлюднений в електронній системі закупівель від 04.04.2024 о 11:56 та тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.04.2024; запити до процедури потенційних учасників від 29.03.2024 та від 02.04.2024 та відповіді замовника від 01.04.2024 та від 04.04.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА»; протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою замовника від 18.04.2024 № 083_24_ВО; скарга до процедури № UA-2024-03-26-006132-a.a1 від 23.04.2024 ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 10.05.2024 № 8353-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2024; договір поставки від 31.05.2024 № ЦЗВ-07-02224-01 на суму 4646865,60 грн (ціна договору 3872388,00 грн без ПДВ, крім того ПДВ 774477,60 грн) (далі – Договір), з ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА»; додаткову угоду № 1 від 14.06.2024 до Договору; додаткову угоду № 2 від 31.12.2024 до Договору; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 27.01.2025 та 07.02.2025 в електронній системі закупівель.
В ході моніторингу тендерна пропозиція учасника ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА» не розглядалась, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА» укладено договір поставки від 31.05.2024 № ЦЗВ-07-02224-01 на суму 4646865,60 грн (ціна договору 3872388,00 грн без ПДВ, крім того ПДВ 774477,60 грн).
Поряд з цим, додатковою угодою № 2 від 31.12.2024, включено специфікацію № 2 на суму 766618,00 без ПДВ, крім того ПДВ 153323,60 грн. Загальна ціна Договору становить 4618406,00 грн без ПДВ, крім того ПДВ 923681020 грн.
Період усунення порушень:
10.02.2025 18:01 - 14.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2025 18:01
Запити/Пояснення
Номер:
b0f2ab1daf714e26817ad5abdee7c925
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.01.2025 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 017 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-26-006132-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f0715547d41c497391bd029626f0ddb1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.01.2025 13:06
Опис:
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2024-03-26-006132-a надає відповідь:
1. Необхідність у здійсненні закупівлі: ЦЗВ-24Т_083_ВО: Трансмітери кодові штепсельні КПТШ (34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу. Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці. Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – ПОРЯДОК) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься в спеціальних інформаційних системах, запроваджених для роботи в АТ «Укрзалізниця» (ІС «Вимоги до продукції» та/або бази «Технічні вимоги» IT Enterprise). У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у вказаних інформаційних системах, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з вищезазначених інформаційних систем, які були включені до Додатку А Додатку 1 Тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі розраховується на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, зокрема на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників, аналізу та співставлення цін на аналогічні закупівлі, в тому числі власні закупівлі Товариства та інформації щодо рівня цін на аналогічні закупівлі, що розміщена у відкритих джерелах засобів масової інформації. Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, замовник здійснював моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій учасників ринку у тому числі на авторизованих електронних майданчиках.
Надаємо узагальнений розрахунок вартості закупівлі, комерційні пропозиції учасників ринку та висновок експерта ТПП.
Номер:
584b2bf10e914a0ea86d3c81bc630031
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.02.2025 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 017 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-26-006132-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Яким чином ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА» дотримано вимоги викладені в п. 6.7 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу 6 тендерної документації та Додатку 6 до тендерної документації, а саме щодо надання забезпечення виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
55ad219130c24ac9ba3863557c142bd9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.02.2025 15:43
Опис:
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2024-03-26-006132-a надає відповідь:
1. Надаємо копії документів щодо виконання переможцем закупівлі умов пункту 6.7 розділу 6 тендерної документації та Додатку 6 до тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю (файл у форматі PDF «Гарантія Трансавтоматика» додається»).