• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЦЗВ-24Т_083_ВО: Трансмітери кодові штепсельні КПТШ (34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

4 017 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 085.00 UAH
Номер: 229b9203fb4e4f208cd4260bbf07b2eb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 22.01.2025 14:55 - 13.02.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.01.2025 № 6-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 6 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.01.2025 № 6-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15. UA-2024-03-26-006132-a, 26.03.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків, sas24-3-4. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 790-17-02, beregova_1@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; виконання Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; виконання Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі − Замовник) на 2024 рік UA-P-2024-03-26-005143-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.03.2024; перелік зміни оприлюднений в електронній системі закупівель від 01.04.2024 о 13:25; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.04.2024, перелік зміни оприлюднений в електронній системі закупівель від 02.04.2024 о 14:53; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.04.2024, перелік зміни оприлюднений в електронній системі закупівель від 04.04.2024 о 11:56 та тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.04.2024; запити до процедури потенційних учасників від 29.03.2024 та від 02.04.2024 та відповіді замовника від 01.04.2024 та від 04.04.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА»; протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою замовника від 18.04.2024 № 083_24_ВО; скарга до процедури № UA-2024-03-26-006132-a.a1 від 23.04.2024 ТОВ «ВІАДУК КОМПЛЕКС»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 10.05.2024 № 8353-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2024; договір поставки від 31.05.2024 № ЦЗВ-07-02224-01 на суму 4646865,60 грн (ціна договору 3872388,00 грн без ПДВ, крім того ПДВ 774477,60 грн) (далі – Договір), з ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА»; додаткову угоду № 1 від 14.06.2024 до Договору; додаткову угоду № 2 від 31.12.2024 до Договору; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 27.01.2025 та 07.02.2025 в електронній системі закупівель. В ході моніторингу тендерна пропозиція учасника ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА» не розглядалась, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА» укладено договір поставки від 31.05.2024 № ЦЗВ-07-02224-01 на суму 4646865,60 грн (ціна договору 3872388,00 грн без ПДВ, крім того ПДВ 774477,60 грн). Поряд з цим, додатковою угодою № 2 від 31.12.2024, включено специфікацію № 2 на суму 766618,00 без ПДВ, крім того ПДВ 153323,60 грн. Загальна ціна Договору становить 4618406,00 грн без ПДВ, крім того ПДВ 923681020 грн.
Період усунення порушень: 10.02.2025 18:01 - 14.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2025 18:01

Запити/Пояснення