-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Арматура трубопровідна
Завершена
8 515 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 85 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 85 150.00 UAH
Номер:
8d7500f647a14cfca5b7648e0230c670
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 12:09 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 10-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 18.04.2024 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-03-26-005200-a 26.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Ірпіньводоканал» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням Уповноваженої особи від 27.03.2024 № 251, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «НКП Дніпро» (далі – ТОВ «НКП Дніпро»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.04.2024 року № 261, повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2024 року, договір від 15.04.2024 № 95/24, відповідь Замовника на запит Управління, надана через електронну систему 25.04.2024.
Згідно з пунктом 18 Особливостей № 1178 та частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Аналізом тендерної документації Замовника встановлено, що пунктом 4 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених пунктом 19 Особливостей. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей.
Проведеним моніторингом встановлено, що між Замовником та переможцем ТОВ «НКП Дніпро» укладено договір від 15.04.2024 № 95/24, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «НКП Дніпро», а саме: Розділі 9 «Термін дії договору» доповнено пунктами 9.3, 9.4, а також Розділ 10 «Додаткові умови» доповнено пунктами 10.5-10.8, чим не дотримано вимоги частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 43 та пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини 4 статті 41 цього Закону та пункту 18 цих Особливостей.
Період усунення порушень:
10.05.2024 12:38 - 25.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2024 12:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано, вимоги виконано.
Дата публікації звіту:
16.05.2024 16:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
Опис:
Договір розірвано додатковою угодою від 16.05.2024 № 1
Дата публікації:
12.07.2024 14:09
Запити/Пояснення
Номер:
815f515bf8bb48e6997c855336dc07ab
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2024 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі арматури трубопровідної за кодом ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-005200-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання:
1. На підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
118e9dc10be1460796ea9619d2ad24f3
Назва:
Відповідь Замовника
Дата опублікування:
25.04.2024 12:10
Опис:
Розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах, з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, з урахуванням вимог нормативних документів (ДСТУ EN, ДСТУ ГОСТ тощо) та з урахуванням збитків завданих бойовими діями на території Ірпінської громади (підтверджуючі документи додаються). Враховуючи вищенаведені фактори та необхідність повного відновлення функціонування підприємства, Замовник спланував на 2024 рік обсяги закупівель товару, наведені в тендерній документації. При визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник проводив ринкові консультації, що передували закупівлі, з потенційними постачальниками з дотриманням принципів недискримінації та прозорості. Замовник зробив запит цінових пропозицій у виробників/постачальників/надавачів послуг щодо конкретних послуг та отримав 3 комерційні пропозиції щодо предмету закупівлі. Використовуючи ці дані та враховуючи ціни попередніх закупівель та метод порівняння ринкових цін Замовник визначив загальну очікувану вартість закупівлі. Зауважуємо !!! Виконання підписаного договору залежить від сталого фінансування підприємства. У випадку відсутності фінансування обсяги закупівель, згідно умов договору, відповідно будуть зменшені. Станом на 25.04.2024 року видатки по укладеному договору не проводились.