-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95 , газ скраплений, дизельне паливо )
Завершена
332 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 660.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 660.00 UAH
Номер:
4d9c1f37186f45d5a06a384f62a7a2c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
16.04.2024 11:08 - 08.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024
№ 35-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2024 № 35-З.
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-03-26-003387-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1, 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРМЕРІЯ ОЙЛ» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 10.04.2024 № СК03/00165, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Басейнового управління водних ресурсів річки Прип'ять (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 26.03.2024 № 6, тендерна пропозиція учасника ТОВ «АРМЕРІЯ ОЙЛ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.04.2024 № 7, повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2024, договір про закупівлю від 10.04.2024 № СК03/00165, пояснення з копіями документів Замовника надані через електронну систему закупівель 19.04.2024 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей, в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником не встановлено спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників, що визначені абзацом 14 пункту 47 Особливостей.
Також, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме:
- в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено спосіб подання тендерних пропозицій, без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471;
- в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено, що «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції», тоді як відповідно до змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей;
- в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей», тоді як відповідно до змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471, переможець процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав встановлених пунктом 47 Особливостей;
- в пункті 3 розділу V тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471;
- в пункті 4 розділу VІ тендерної документації Замовником зазначено умови укладання договору, що не відповідають умовам передбаченим абзацом 1 пункту 17 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «АРМЕРІЯ ОЙЛ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників, у складі тендерної пропозиції, імперативно вимагалось надання копій сертифікатів відповідності, паспортів якості виробника, декларацій про відповідність на товар, що є предметом закупівлі.
Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРМЕРІЯ ОЙЛ» відсутні копії декларацій про відповідність на бензин автомобільний А-95 та дизельне паливо, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АРМЕРІЯ ОЙЛ» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
25.04.2024 17:35 - 10.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2024 17:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2024-04-15-000056 по закупівлі UA-2024-03-26-003387-a «Бензин автомобільний А-95 , газ скраплений, дизельне паливо» Сторони домовились взаємної згоди про розірвання Договору № СК 03/00165 від 10 квітня 2024 р.
Дата публікації звіту:
30.04.2024 08:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
30.04.2024 09:24
Запити/Пояснення
Номер:
86a0315d50df4497a647de2c4c074aef
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2024 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-003387-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Басейновим управлінням водних ресурсів річки Прип'ять (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «АРМЕРІЯ ОЙЛ» вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: «обов’язкова наявність в учасника автозаправної станції в смт. Пулини», при тому, що довідки надані у складі тендерної пропозиції не підтверджують наявність у вказаного учасника автозаправної станції саме в смт. Пулини?
4. Яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «АРМЕРІЯ ОЙЛ» вимогам підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: «Товари, що постачаються повинні мати необхідні сертифікати відповідності, паспорт якості виробника, декларацію про відповідність, що підтверджують якість та відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, оформлені відповідно до вимог законодавства України - на підтвердження учасник повинен надати копії вищезазначених документів», при тому, що у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутні декларації про відповідність на бензин марки А-95, дизельне паливо та нафтовий газ скраплений?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
100084dff4194ee6af0b7252e1a396c3
Назва:
Замовник надає відповідь на запит по пунктах
Дата опублікування:
19.04.2024 14:08
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Технічні характеристики товару, котрий постачається Замовнику, повинні відповідати технічному регламенту (стандарту та ін.). Товар, що постачається, повинен відповідати екологічним нормам визначеним законодавством України. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Керуючись п.1. Р.2 "Етапи визначення очікуваної вартості" наказу №275 від 18.02.2020 року визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) було здійснено на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах. Керуючись п.3. Р.2 "Етапи визначення очікуваної вартості" наказу №275 від 18.02.2020 року використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, а саме в електронній системі закупівель “ПРОЗОРРО“, порталу МІНФІН (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/), та інших джерел відкритих даних. Розмір бюджетного призначення затверджений кошторисом на 2024 рік головою Держводагентства від 12.01.2024 року .
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за посиланням : https://buvrzt.gov.ua/doc/zakupivli/obgruntuvannya.pdf.
3. Учасник ТОВ «АРМЕРІЯ ОЙЛ» надав довідку про перелік мережі АЗС на території Житомирської області № 43-203 від 05.01.2024 року, що до вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації, якою підтверджується наявність в учасника АЗС в радіусі 5-10 км, від бази замовника в смт. Пулини, Пулинський р-н, с. Мартинівка, вул. Л. Українки 1а, відстань до АЗС складає 8 км, Пулинський р-н, с. Слобідка, вул. Незалежності 2а, відстань до АЗС складає 5,6 км.
4. Учасником ТОВ «АРМЕРІЯ ОЙЛ» надано згідно вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації сертифікати відповідності, паспорт якості виробника, декларації про відповідність на бензин марки А-95, дизельне паливо. Копії додаються.
Відповідно п.7. «Технічного регламенту щодо вимог до газу скрапленого для автомобільного транспорту, комунально-побутового споживання та промислових цілей» затвердженого Постановою КМУ від 29 липня 2020 р. № 667, Під час надання на ринку газу скрапленого (ГС) розповсюджувач повинен надати споживачу на вимогу документ про якість (паспорт якості), який підтверджує відповідність ГС вимогам цього Технічного регламенту. Копія паспорту і сертифікат якості, додається.