-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення - Ацетон ЧДА; Ацетон для газової хроматографії; Діетиловий ефір фарм; Толуол ЧДА; Соляна кислота 37%; Соляна кислота осч; Соляна кислота стандарт титр; Кислота сірчана ЧДА; Калій марганцевокислий фарм; Гексан ч; Гексан для газової хроматографії
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Номер:
57bbe943aa26448bb7d27713e019b44f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 15:36 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2024 № 106
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2024 № 106.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 21. UA-2024-03-25-010769-a, 25.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 13 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 13 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 при розміщенні інформації про закупівлі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-03-25-012591-a); оголошення про проведення відкритих торгів; опубліковане звернення за роз’яснення щодо тендерної документації та відповідь Замовника на таке звернення; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 05.04.2024 №3 та від 10.04.2024 №4; тендерні пропозиції ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» та Приватного науково-технологічного підприємства «Регіон» (щодо правомірності їх відхилення Замовиком); опубліковане повідомлення щодо необхідності обгрунтування аномально низької ціни пропозиції Приватного науково-технологічного підприємства «Регіон» (далі – ПНТП «Регіон») та оприлюднене ПНТП «Реігон» обгрунтування аномально низької ціни пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 11.04.2024 №5; тендерну пропозицію ТОВ «Хімрезерв Волинь»; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Хімрезерв Волинь» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 23.04.2024 №23; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. №1082 (далі – Порядок №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
За вимогами пункту 13 Порядку №1082 крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року №159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Слід зазначити, що 24.05.2023 Міністерством економіки України наказом №4139 скасовано Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затверджений наказом від 05.02.2019 №159, та затверджено новий Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів».
Відповідно до інформації про предмет досліджуваної процедури закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари; назва предмета закупівлі: Вироби медичного призначення - Ацетон ЧДА; Ацетон для газової хроматографії; Діетиловий ефір фарм; Толуол ЧДА; Соляна кислота 37%; Соляна кислота осч; Соляна кислота стандарт титр; Кислота сірчана ЧДА; Калій марганцевокислий фарм; Гексан ч; Гексан для газової хроматографії (ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини).
Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» містить, зокрема, наступні коди: 43519 «Ацетону розчин, IVD (діагностика in vitro)», 55468 «Ацетон IVD (діагностика in vitro ), набір, газова хроматографія», 55469 «Ацетон IVD (діагностика in vitro), калібратор», 55470 «Ацетон IVD (діагностика in vitro), контрольний матеріал», 55471 «Ацетон IVD (діагностика in vitro), реагент», 43487 «Толуолу розчин, IVD (діагностика in vitro)», 44947 «Розчин калію перманганату, IVD (діагностика in vitro)» тощо.
Однак, моніторингом встановлено, що в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено коду Національного класифікатора медичних виробів щодо товару, що є предметом закупівлі, в тому числі щодо кожної номенклатурної позиції товару, чим порушено норми пункту 13 Порядку №1082 та, відповідно, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
14.06.2024 11:14 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2024 11:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Головному державному аудитору Шукатку Юрію Петровичу
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-2024-03-25-010769-a від 14.06.2024р. Замовник торгів повідомляє наступне:
В оприлюдненому в електронній системі закупівлі висновку зазначено, що моніторингом встановлено, що в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено коду Національного класифікатора медичних виробів щодо товару, що є предметом закупівлі, в тому числі щодо кожної номенклатурної позиції товару, чим порушено норми пункту 13 Порядку №1082 та, відповідно, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
Проте, Замовник торгів не погоджується з даним висновком з огляду на наступне:
В п. 13 Порядку №1082 вказано, що крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо: коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Вироби медичного призначення (медичні вироби) — це будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, призначені для діагностики, лікування, профілактики організму людини.
Однак слід зазначити, що Замовником було обрано код за ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини, оскільки предмет закупівлі не є як таким виробом медичного призначення та застосовується хіміко- токсикологічний відділ Львівської регіональної лабораторії ДПСС, що проводить випробування необроблених харчових продуктів, зернових, комбікормів. Для випробувань використовує методичні вказівки, зокрема: МВ-07/19 Визначення ртуті у сировині, харчових продуктах та кормах методом атомно-абсорбційної спектрометрії (холодного пару), МВ-19/19 Визначення вмісту пестицидів в кормах рослинного походження і комбікормах хроматографічними методами. ДСТУ 4687:2006 п.5 Комбікорми , премікси, вітамінні препарати, продукція птахівництва. Методи визначення вітамінів А, Е, В2 та каротиноїдів., і.тд. Згідно розроблених та стандартизованих методик використовуються реактиви та прекурсори для лабораторних випробувань, які проводяться на Атомноабсорбційному спектрофотометрі VARIAN AA-240FS, Атомно- абсорбційному спектрофотометрі SHIMADZU АА-6300, Газовому хроматографі VARIAN СР-3800, Спектрофотометрі TRSP-721, Газовому хроматографі Scion 436 GC.
Керуючись зобов’язаннями, визначеними висновком за результатами моніторингу даної закупівлі, Замовником буде враховано в подальших закупівлях інформацію, зазначену в даному висновку. Також замовником було детально проаналізовано результати моніторингу та проведено роз’яснювальну роботу з Уповноваженою особою, що здійснює закупівлі за процедурами відкритих торгів чим здійснено заходи направлені на недопущення порушень при розміщенні інформації про закупівлі.
Дата публікації звіту:
18.06.2024 15:08
Запити/Пояснення
Номер:
c2362ea7ab8040daa744b038526103f6
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.05.2024 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-03-25-010769-a, яка проведена Львівською регіональною державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, виникла необхідність в отриманні пояснень
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «Хімрезерв Волинь» вимоги пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4c1e45ee25ff453887555b9d04deb0ae
Назва:
У відповідь на запит замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
28.05.2024 11:57
Опис:
1. Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб Львівська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та оптимального співвідношення ціни та якості.
Обґрунтування очікуваної вартості: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару. В результаті з отриманих джерел було отримано три різні цінові пропозиції (додаються до відповіді на запит). На підставі цього, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, було розраховано очікувану вартість предмету закупівлі за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті установи за посиланням https://labdpss.com.ua/?page_id=644
3. Щодо інформації з обов’язковим документальним підтвердженням щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «Хімрезерв Волинь» вимоги пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору:
На виконання зазначеного пункту Особливостей учасником-переможцем ТОВ «Хімрезерв Волинь» під час підписання договору про закупівлю було надано інформаційну довідку №700 від 23.04.2024 р. (довідка додається).