-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Нове будівництво будівлі дошкільного підрозділу в комплексі будівель та споруд Криворізького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» №38 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, за адресою: вул. Кибальчича, 19, Тернівський район, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., Україна"
Завершена
63 060 679.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 315 303.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 315 303.40 UAH
Номер:
8adefc92dcdc47088b45d2701e44fd8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-10-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2024 00:00
Період моніторингу:
03.07.2024 16:58 - 25.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
03.07.2024 № 80
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.07.2024 № 80
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-03-25-010138-a
25.03.2024 Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей та пункту 83 Постанови № 668.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення плану фінансування робіт з нового будівництва об’єкта до договору підряду від 22.04.2024 № 17/24-03 у відповідності з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 83 Постанови № 668, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради (далі Замовник) ID: UA-P-2024-03-25-012047-a на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.03.2024 №22 зі змінами від 27.03.2024 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.04.2024, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП", вимогу про усунення невідповідностей до 06.04.2024, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 08.04.2024 № 33, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 08.04.2024, договір підряду від 22.04.2024 № 17/24-03, пояснення замовника надані 11.07.2024, через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 08.07.2024.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону 922 та цих Особливостей.
За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.
Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Пунктом 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником, є невід'ємною частиною договору підряду.
Згідно з пунктом 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Проте, моніторингом установлено, що до проекту договору, який є Додатком 4 до тендерної документації, та до укладеного договору підряду від 22.04.2024 № 17/24-03 Замовником на порушення пункту 83 Постанови № 668 не включено план фінансування робіт з нового будівництва об’єкта.
Період усунення порушень:
23.07.2024 16:35 - 07.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2024 16:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради, відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надає документи про усунення порушення.
Дата публікації звіту:
29.07.2024 13:47
Запити/Пояснення
Номер:
7152e78a160b4e508e2f43d9ae09a265
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.07.2024 12:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2024-03-25-010138-a), проведеної Управлінням капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. Відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
В пункті 4 розділу 2 «Інші документи від Учасника» Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовник визначив вимогу про надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне.
Відповідно до розділу 1. «Система пожежної сигналізації», розділу 2. «Система оповіщення людей про пожежу і керування евакуюванням» Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-012 «на система протипожежного захисту. Об'єкти основного призначення», Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-014 «на пусконалагоджувальні роботи (протипожежний захист). Об'єкти основного призначення» ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, що є Додатком 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, передбачено виконання робіт, які підлягають обов’язковому ліцензуванню відповідно до пунктів 1-3 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Проте, в тендерній пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБ ГРУП" відсутня ліцензія на виконання послуг і робіт протипожежного призначення, що суперечить вимогам пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 4 розділу 2 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації.
Просимо надати назву файлів у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі, які містять в собі інформацію про ліцензію на виконання послуг і робіт протипожежного призначення, або надати пояснення з цього питання.
Пояснити, яким чином учасник підтвердив наявність відповідних ліцензій та яким чином Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1c5e82c59f18466ba356acc381dbed6f
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.07.2024 14:50
Опис:
Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради, відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надає свої пояснення на запит