-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги облаштування з монтажем модульних залізобетонних конструкцій та захисних споруд для забезпечення заходів та робіт з територіальної оборони
Завершена
11 465 946.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 329.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 329.73 UAH
Номер:
6b8c000ae409422daf120db4d247cf33
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 11:18 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 25-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16. UA-2024-03-25-008372-a 25.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.03.2024
№ 4ВТП 28/3. UA-2024-03-25-008372-a (далі – тендерна документація), запитання до процедури оприлюднені в електронній системі закупівель та відповіді Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.04.2024, рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель уповноваженої особи від 02.04.2024 № ВТП 02/04. UA-2024-03-25-008372-a, договір про надання послуг від 08.04.2024 № 08/04-4, укладений Замовником з ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 09.04.2024, додаткову угоду від 08.04.2024 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 24.04.2024 та 07.05.2024.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Також, згідно з положенням абзацу першого пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону.
Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. В даному випадку законодавством встановлено у пункті 19 Особливостей вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору та які повинні бути включені до проєкту договору у складі тендерної документації Замовника.
Так, пунктом 19 Особливостей (у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) встановлено вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю та які повинні бути включені до проекту договору у складі тендерної документації Замовника.
Проте, у додатку 6 «Проект договору» до тендерної документації Замовника, відсутні підстави для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, передбачені підпунктами шостим та сьомим пункту 19 Особливостей, а саме:
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Таким чином, тендерну документацію складено з порушенням вимог пункту 28 Особливостей.
Аналогічна правова позиція наведена Верховним Судом у постанові від 26.11.2020 у справі № 280/1309/19.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що: «Також надається оригінал позитивного листа відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первинну ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін. Зазначений лист відгук повинен бути датований не раніше дати відкриття цього тендеру».
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 25.03.2024.
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги у тендерній пропозиції учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016» надано листи-відгуки Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 28.02.2024 № 3/5-411 та № 3/5-412, чим не дотримано вимогу Замовника зазначену у пункті 3 додатку 3 до тендерної документації, оскільки дата листів-відгуків раніше дати оголошення тендеру.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
08.05.2024 12:19 - 23.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2024 12:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушення в частині не розміщення повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016», та недотримання вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей, Замовник розриває договір про закупівлю.
Щодо підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, передбачених підпунктами шостим та сьомим пункту 19 Особливостей повідомляємо, що правова позиція наведена Верховним Судом у постанові від 26.11.2020 у справі № 280/1309/19 встановлена до предмету закупівлі – РОБОТИ!
Дата публікації звіту:
10.05.2024 14:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
10.05.2024 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
091ad49162b2419e95de098d3f4e14d1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2024 12:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги облаштування з монтажем модульних залізобетонних конструкцій та захисних споруд для забезпечення заходів та робіт з територіальної оборони», очікуваною вартістю 11 465 946,30 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-25-008372-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію про стан виконання договору про надання послуг від 08.04.2024 № 08/04-1, укладеного Замовником із Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016»).
3. Пунктом 3 додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що: «Також надається оригінал позитивного листа відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первинну ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін. Зазначений лист відгук повинен бути датований не раніше дати відкриття цього тендеру».
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 25.03.2024.
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги у тендерній пропозиції учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016» надано листи-відгуки Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 28.02.2024 № 3/5-411 та № 3/5-412, чим не дотримано вимогу Замовника зазначену у пункті 3 додатку 3 до тендерної документації, оскільки дата листів-відгуків раніше дати оголошення тендеру.
Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2b94edbc7e8a434f9414c08fd10f184d
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
24.04.2024 15:21
Опис:
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувану вартість на надання послуг визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 11 465 946,30 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: виділено додаткові кошти
З обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi
Щодо питання по підтвердженню досвіду виконання аналогічних договорів, повідомляю:
Відповідно до пункту 42 Особливостей, та положень тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, НАДАНОЇ УЧАСНИКОМ/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
На підставі зазначеної норми, отримано підтвердження щодо надання листів відгуків датою пізніше ніж дата відкриття тендеру (підтвердження надається), щодо наявних в тендерній пропозиції листів відгуків, то дата 28.02.2024 - прийнята як технічна помилка (Опис формальних помилок: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та НЕ ВПЛИВАЮТЬ НА ЗМІСТ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, А САМЕ - ТЕХНІЧНІ ПОМИЛКИ ТА ОПИСКИ).
Номер:
5aa5a811b598473b8819722b85118b4a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2024 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги облаштування з монтажем модульних залізобетонних конструкцій та захисних споруд для забезпечення заходів та робіт з територіальної оборони», очікуваною вартістю 11 465 946,30 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-25-008372-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати інформацію про стан виконання договору про надання послуг від 08.04.2024 № 08/04-4, укладеного Замовником із Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.